2013-12-15, 15:11
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySTruman
Om inte alla SMR-anhängare frivilligt anmäler sig till Polisen idag och erkänner alla sina handlingar idag så kommer jag på måndag morgon lägga upp deras namn, bild och adress här. Dessutom kommer jag att skicka densamma information till AFA samt lägga upp den på Twitter och Facebook. Att attackera småbarnsfamiljer och att bidra till att poliser blev skadade var det mest idiotiska ni någonsin gjort. Lycka till med resten av er tid.

Vilken clown du är. Hehe
Citera
Medlem
skelögds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
SMR springer i skogen
http://instagram.com/p/h8d_eev1ML/

Haha! Hoppas på mer sånt här. God underhållning om inte annat. Bra jobbat SMR!

Nån som kände igen genierna? Var det vanliga bråkstakar från Kärrtrop eller var det de gamla vanliga tjackisarna som man kan se på motståndsrörelsen youtube-kanal? Dom är ju ganska roliga men verkar inte direkt så smarta.
Citera
Medlem
Yxherrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySTruman
Om inte alla SMR-anhängare frivilligt anmäler sig till Polisen idag och erkänner alla sina handlingar idag så kommer jag på måndag morgon lägga upp deras namn, bild och adress här. Dessutom kommer jag att skicka densamma information till AFA samt lägga upp den på Twitter och Facebook. Att attackera småbarnsfamiljer och att bidra till att poliser blev skadade var det mest idiotiska ni någonsin gjort. Lycka till med resten av er tid.
Jaså, vad hände med ditt tidigare lilla Internethot där du sa att alla skulle få hembesök inatt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-Morrison
Haha, det är väl ni rödingar som är små möss när ni drar kniv.

Bara smutsiga zigenare och vänstertroll som drar knivar.

SMR använder ju kniv hela tiden. De till och med rekomenderar sina medlemmar att bära på det.
Citera
2013-12-15, 15:12
Medlem
Zloths avatar
Så jävla tragiskt att polisen står på kommunisternas sida.
Citera
Medlem
Kind.Statt.Grosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncut
Det var förbannat skönt när min sten träffade en nasse i huvudet. Fan vad ägda de blev.

Du hade ju världens chans att slåss med dem istället, varför gjorde du inte det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victarion
Du har mitt stöd, ut med namn på idioterna. Precis som man borde lägga upp namn på alla idioter som attackerar demonstrationer, oavsett politisk bakgrund.

Håller med. Att gå till attack mot tillståndsgivna demostrationer är verkligen ett steg i riktning mot att förvandla Sverige till ett riktigt U-land helt utan demokrati.
Citera
2013-12-15, 15:13
Medlem
Kind.Statt.Grosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
SMR använder ju kniv hela tiden. De till och med rekomenderar sina medlemmar att bära på det.

Men SMR utger sig aldrig för att vara fredliga.
Citera
2013-12-15, 15:14
Medlem
nocturne.no2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Vad är det för sjuka och självhatande jävlar som får för sig att demonstrera mot nazism av alla saker? Vilka hjärndöda fårskallar.

Ja, är man inte nazist står man för Svea Rikes undergång och fall! Låt oss skapa ett Sverige... Som har en befolkning på 30 000!

Citat:
Ursprungligen postat av Kind.Statt.Gross
Men SMR utger sig aldrig för att vara fredliga.

Det gör inte RF heller. Men RF har inte arrangerat detta, däremot har de dykt upp för att demonstrera vilket är deras lagstadgade rätt. Att bära på kniv är däremot inte det, och då bör man givetvis omhändertas.
Citera
2013-12-15, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KreugerGuld
Vilken clown du är. Hehe

En clown med tillgång till handlingar
Citera
2013-12-15, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yxherren
Jaså, vad hände med ditt tidigare lilla Internethot där du sa att alla skulle få hembesök inatt?

Jag har inte kommit med något hot. Däremot en varning till de som tror att de är anonyma
Citera
2013-12-15, 15:16
Medlem
Rothts avatar
Vad är det här för jävla apor? Ännu ett bevis på att den svenska polisen är ett skämt. När jag åkte förbi så stod några poliser bara och kollade på. Våld är aldrig en lösning. Dessa apor borde tas in och torteras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in