2013-12-15, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raizen
I deras värld så kommer de att få 20-30% vid nästa val Verkligheten däremot ger dem däremot ca 9.6%.

Naaaaj! Det är jude-Sifo som gjort, och RIGGAT, den undersökningen. Det har jag läst på Avpixlat. Egentligen har de bortåt 40 procent.
Citera
2013-12-15, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sp8018
Vad är det för pappskallar som tar med ungarna på en sån här demonstration..

Följdfråga: Vad är det för pappskallar som anfaller och tar till våld där det finns små barn?
Citera
2013-12-15, 14:57
Medlem
Salfords avatar
Citat:
Vanliga människor som tror man får yttra sin åsikt utan att bli attackerad med våld av nazister. Du vet som man bör kunna göra i en fritt land.
Citera
2013-12-15, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yxherren
Jag tyckte att det var ett ganska misslyckat uppdrag, men efter att ha sett bilder och filmen så har jag ändrat min uppfattning helt.

Det handlar alltså om drygt 15 personer som attackerar en folkmassa på 100 stycken, där majoriteten ändå tycks vara män och uppenbarligen beväpnade sådana. Det är givetvis dömt att misslyckas och det fattade nog SMR redan innan, men de körde på ändå.

Folk får det att låta som att SMR är fega, rädda och misslyckade med sin lilla "aktion". Deras mål var knappast att överta hela torget med de ojämna antalen, utan de ville nog snarare visa att de inte är rädda - oavsett nummer. Gissar jag på.. Än dock kan jag tycka att de skulle ha ställt upp med fler grabbar och även beväpnat sig bättre. Allt eller inget.

Faktum kvarstår: Nazisterna försvarar sig alltid, attackerar ytterst sällan och de är öppna med sin politiska uppfattning, som förövrigt är allt annat än politiskt korrekt. DE går emot majoriteten och de gör det omaskerade. Vänstern däremot..

Japp sjukt modigt, ikväll tänkte jag dra ner till stan och spöa på lite folk i lokala schack-klubben, majoriteten är ju män och dom är ju dubbel så många som mig så lite coola internetpoäng kan jag nog få då eller?
Citera
2013-12-15, 15:02
Medlem
Ja det här var riktigt efterblivet och korkat av högern. Att vänstern använde kniv är inte relevant det är förväntat att de är mentalt efterblivna. Men finns ingen anledning för högern att sjunka till deras nivå. Vi har bevis på vår sida, de har känslor och önsketänkande.

Det här gjorde mer skada än nytta. Nu kommer obildade får döma 1.000.000+ SD sympatisörer pga vad 30 efterblivna pungkulor som inte ens röstar SD gjort. Grattis, om inte ni kan vinna mot kommunisterna ska ingen?
Citera
Medlem
Victarions avatar
Jag undrar hur många folköl Conny och c.o behövde konsumera innan de fick mod att genomföra sin heroiska attack på barnfamiljer i SMRs namn...Skitsamma om RF eller AFA stod bakom demonstrationen,den var fredlig och då ger man fan i att attackera den som en bunt barbarer.

Nej det bästa vore om man kunde dumpa alla nazister och kommunister på en öde ö så kan de ha ihjäl varandra bäst de vill så slipper oskyldiga komma i kläm för deras djävulskap.
Citera
Medlem
Qwertyzs avatar
Usch för sånt här. Obehagligt med politiskt motiverat våld oavsett sida.
Citera
2013-12-15, 15:03
Bannlyst
Citat:

Håller med, vem tar med sina barn någonstans, dom ska låsas in inomhus för man kan ju aldrig veta när en grupp med puckon ska misshandla dig?

För ansvaret ligger ju inte på gärningsmännen eller? utan felet ligger ju på dom som blir utsatta?
Citera
2013-12-15, 15:04
Medlem
Kind.Statt.Grosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hustlerinc
Ja det här var riktigt efterblivet och korkat av högern. Att vänstern använde kniv är inte relevant det är förväntat att de är mentalt efterblivna. Men finns ingen anledning för högern att sjunka till deras nivå. Vi har bevis på vår sida, de har känslor och önsketänkande.

Det här gjorde mer skada än nytta. Nu kommer obildade får döma 1.000.000+ SD sympatisörer pga vad 30 efterblivna pungkulor som inte ens röstar SD gjort. Grattis, om inte ni kan vinna mot kommunisterna ska ingen?

Det här var bra. Det visar att det kan straffa sig att demonstrera mot nazism och vårt folk. Fortsätter vi nazister attackera kommunistdemonstrationerna kommer de aldrig mer ha "folkliga" demonstrationer eftersom ingen vågar utsätta sig för risken att bli misshandlad.
Citera
2013-12-15, 15:04
Medlem
Kind.Statt.Grosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwertyz
Usch för sånt här. Obehagligt med politiskt motiverat våld oavsett sida.

Om något är värt att slåss för är det väl ändå politik.
Citera
2013-12-15, 15:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hustlerinc

Att dom hade kniv på sig säger nog faktiskt en hel del om just de personerna
Citera
2013-12-15, 15:05
Medlem
SMR springer i skogen
http://instagram.com/p/h8d_eev1ML/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem