2013-12-15, 13:43
Medlem
rikastistorstans avatar
Mkt bra av SMR och börja sätta tillbaka mot svenskhatarna. Tyvärr måste nog även vi nationalister förstå att det är dags att börja beväpna sig. Hoppas att ev skadade repar sig. Vi befinner oss i krig nu och det kommer kosta men idogt måste kampen fortsätta.
Citera
2013-12-15, 13:43
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Vilka jävla idioter!

En vän ville att jag skulle följa med på denna demonstration mot nazism.

Jag sa till denne vän att det känns löjligt att ge några förvirrade småungar som ritat några hakkors på en vägg såpass mycket uppmärksamhet och att nazister knappast är ett reellt problem utan något som det är bekvämt att demonstrera mot för att känna sig god.

Gissa vad min vän kommer att säga till mig nu?
Citera
2013-12-15, 13:44
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabiate Runar
SvP har demonstration = Mupp vänstern kastar flaskor och knallskott media accepterar det rör ju sig om rasism

Svenskhatare har demonstration - Höger idioter anfaller då är det katastrof.

Rabiate Runar och alla andra som faktiskt bidrar till samhället dvs vi går inte på akassa / SOC eller studerar valfri flum utbildning på Södertörn sitter och tänker på vart våra skattepengar tar vägen.
1. SvP är erkänt våldsbejakande och kommer ur NSF
2. Det rör sig inte direkt mycket barnfamiljer och pensionärer på deras uppslutningar.

Vi erkänt och öppet våldsbejakande demos av AFA eller Revfront får motståndsrörelsen gärna ställa till bråk. Det skiter jag i. Men då vågar de ju inte. Var var motståndsrörelsen när AFA firade 30 år? Då slöt man inte upp. Nej, istället ska man terrorisera vanligt folk i Kärrtorp.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qinky
Ifall det kommer idiotiska jävla fascister/rasister/nazister och hotar barnfamiljer OCH yttrandefriheten. Ja.. Vänstern har också rätt till eran älskade yttrandefrihet.

Du vet, på "idiotiska jävla fascister/rasister/nazister"s demonstrationer finns det barnfamiljer.
Citera
Medlem
Ints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Man ser hur SMR anfaller demo från sidan. Man samlar folk och får de och springa

Ja asså jag såg vad som hände fast din beskrivning är felaktig, SMR driver tillbaka demon tills polisen samlas i första ledet o driver tillbaka SMR med batong. Idiotiskt rent taktiskt av SMR, men vänstern kan knappast slå sig för bröstet, ni flydde tills polisen kom i första ledet, sen kunde ni stå där o kasta saker i säkert skydd bakom polisens rygg....

mycket modigt....
Citera
2013-12-15, 13:45
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Vilka jävla idioter!

Jag sa till denne vän att det känns löjligt att ge några förvirrade småungar som ritat några hakkors på en vägg såpass mycket uppmärksamhet och att nazister knappast är ett reellt problem utan något som det är bekvämt att demonstrera mot för att känna sig god.

Tänkte precis samma sak. "Äh, det är några horungar som ritar hakkors och jag är bakis...". Men mot bakgrund av det som hände på Kärrtorps IP borde man vetat bättre.
Citera
2013-12-15, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Int
Njaa, det man ser är SMR attackera vänstern och driva tillbaka dem, sedan lägger sig polisen i och driver tillbaka SMR med batonger samtidigt som vänstern kastar flaskor bakom poliserna som skyddar dem.

Idiotiskt av SMR, de borde fatta att polisen tar tillståndsgivna demons sida, men som vanligt visar vänstern hur svaga de är, får stryk av betydligt färre nationalister och behöver räddas av polisen.... patetiskt.

Det är ju såhär det oftast går till, SMR är oftast 3 gånger färre men det blir ändå alltid undanröjda av polisen. Det är alltid lika skrattretande när man ser videos på vänstermuppar som ska försöka slåss, och ännu roligare blir det när dom skriver i kommentarsfält att motståndarna har åkt på spö när man ser klart och tydligt att så inte är fallet.

Jag är helt övertygad om att jag hade spöat ett tiotal AFA/RFare på egen hand. Förutsatt att dom inte är beväpnade då.
Citera
Medlem
QMs avatar
Haha, fan vad nice att SMR helt underbemannat driver tillbaka rödingarna innan farbror blå går till attack. Bra gjort av SMR, tiden är förbi när rödingarna kan dryga på våra demos utan att få tillbaka.
Citera
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Vilka jävla idioter!

Att du inte är en lika god svenskhatare som hen?
Citera
Medlem
Citat:
Ja asså jag såg vad som hände fast din beskrivning är felaktig, SMR driver tillbaka demon tills polisen samlas i första ledet o driver tillbaka SMR med batong. Idiotiskt rent taktiskt av SMR, men vänstern kan knappast slå sig för bröstet, ni flydde tills polisen kom i första ledet, sen kunde ni stå där o kasta saker i säkert skydd bakom polisens rygg....

mycket modigt....

SMR driver tillbaka enstaka personer. Man ser hela tiden hur polisen är vänd ryggen mot nazister som får springa för livet.
Citera
2013-12-15, 13:47
Medlem
Ints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
1. SvP är erkänt våldsbejakande och kommer ur NSF
2. Det rör sig inte direkt mycket barnfamiljer och pensionärer på deras uppslutningar.

Vi erkänt och öppet våldsbejakande demos av AFA eller Revfront får motståndsrörelsen gärna ställa till bråk. Det skiter jag i. Men då vågar de ju inte. Var var motståndsrörelsen när AFA firade 30 år? Då slöt man inte upp. Nej, istället ska man terrorisera vanligt folk i Kärrtorp.

1. Nej det stämmer inte, du får gärna redovisa källa till att de är erkänt våldsbejakande.

2. Det gör det faktiskt.

Fast nu har man slutit upp och attackerat våldsvänsterns arrangemang ett flertal gånger, fredliga motdemonstrationer har också skett. Sluta skriva om sånt du inte vet något om, till skillnad från dig har jag följt de här rörelserna mycket länge och vet vad jag pratar om.
Citera
2013-12-15, 13:47
Medlem
Imirons avatar
Citat:

mycket modigt....
Om det nu är så som du säger är jag inte förvånad. Vet du varför? För att större delen av antirasisternas led bestod av vanligt fredligt folk som inte har SMRs och AFAs skeva världsuppfattning där något slags inbördeskrig pågår och där våld är nödvändigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in