Citat:
Jag ser inget smarrigt i mord överlag och är det som jag spekulerade kring så är det genom en tragisk olycka. Inte överlagt mord. Lika osmarrig det. Men vi är ju alla olika.
Jag dömer inte folk för att dom har en annan sexuell inriktning än jag själv tex. Tvärtom så tycker jag det är bättre att dom bejakar det bland likasinnade än att dom blir hämmade av sin sexualitet. Det fanns ju en i M´s närhet som skulle kunna tänka sig att testa. Undrar om han och Marina bestämde sig för att prova detta tillsammans? Så blev FB rädd och överraskad över hur det var i verkligheten? Så blev resultatet som vi vet idag. Han kom ju med väldigt många tips som ledde BORT från sig själv och från fyndplatsen iaf.
Vad är det som motsäger detta? Som går att belägga, låt säga med ett förhör och ett alibi i FUP? Vad jag kan se i FUP så är det bara FS som tillfrågas om alibi?
Jag dömer inte folk för att dom har en annan sexuell inriktning än jag själv tex. Tvärtom så tycker jag det är bättre att dom bejakar det bland likasinnade än att dom blir hämmade av sin sexualitet. Det fanns ju en i M´s närhet som skulle kunna tänka sig att testa. Undrar om han och Marina bestämde sig för att prova detta tillsammans? Så blev FB rädd och överraskad över hur det var i verkligheten? Så blev resultatet som vi vet idag. Han kom ju med väldigt många tips som ledde BORT från sig själv och från fyndplatsen iaf.
Vad är det som motsäger detta? Som går att belägga, låt säga med ett förhör och ett alibi i FUP? Vad jag kan se i FUP så är det bara FS som tillfrågas om alibi?
Klart att andra har tillfrågats och avförts från utredningen men finns ju ingen mening med att alla dessa ska vara med i en en dokumentation som gäller åtalet mot FS. (Även om det finns folk här som skulle ifrågasätta varje man) Så följaktligen så kan vi inte veta något gällande deras alibi. Q:s innehållsförteckning säger bara vilka som hörts (vissa maskade) men inget om vad som framkommit. Vi kan dock klart utgå att de inte tillfört något eller har kunnat avföras pga av de uppgifter de lämnat då det inte finns upptaget i dokumentationen eller inte är misstänka och häktade som alternativa GM.
och om han får permis...