Citat:
Det finns inget trapphus, däremot en trappa med fyra steg mellan vardagsrum och hall. Ett paket som släpades nedför den trappan behöver inte ha skadats, däremot bör det ha lämnat spår. Polisen sökte alla golvytor med vitt ljus för att hitta spår av avtorkning. Jag har svårt att tro att ett 100 kg-paket som släpats över golvet inte har lämnat spår som upptäckts då. Inte en skottkärra heller.
Om FS dragit M´s kropp så borde det märkas på antingen madrassen eller presenningen. Jag utgår från att presenningen hämtats och själva "paketeringen" skett i sovrummet. Nu minns jag inte och orkar inte söka på bilder inifrån huset i den stora FUP:en så rätta mig om jag har fel här i det jag skriver nu: Var inte Marinas sovrum en trappa upp? Så då ska man alltså ha släpat ensam en kropp ner från trappan utan att minsta skada på paketet sker? Det är kanske möjligt, det vet jag inte. Men det låter inte möjligt. Har ingen lust att göra mig uppmärksammad i trapphuset med ett 80 Kg presenningpaket för att utföra experimentet... även om det känns lockande ska jag medge.
Har längd med styrka att göra? Jag vet inte vad FS tar i bänkpress, men det kanske står någonstans här i tråden? Eller hur stark han är/var då?
Tillägg; Vad skönt att inte du heller tror att M@dde är inblandad i detta. Hon har det nog jobbigt nog ändå än att bli uthängd som medhjälpare i ett mord på ett forum. Polisen tycks ju inte tro det heller är viktigt att poängtera. Så MrsMagoos påhopp på en icke anklagad kvinna känns väldigt inte okey.
Har längd med styrka att göra? Jag vet inte vad FS tar i bänkpress, men det kanske står någonstans här i tråden? Eller hur stark han är/var då?
Tillägg; Vad skönt att inte du heller tror att M@dde är inblandad i detta. Hon har det nog jobbigt nog ändå än att bli uthängd som medhjälpare i ett mord på ett forum. Polisen tycks ju inte tro det heller är viktigt att poängtera. Så MrsMagoos påhopp på en icke anklagad kvinna känns väldigt inte okey.