2013-12-13, 16:32
Medlem
Fezs avatar
Börjar bli lite OT men höga doser primobolan är vad jag jag har hört han gick på vår Arnold. Säkert en hel del annat inklusive dbol.
Citera
2013-12-13, 16:58
Medlem
Tycker vi kan sluta disskutera i vilka prepp och doser arnold körde, det ända vi kan vara säkra på är att de var jävligt mycket lägre än vad folk trycker idag!
Citera
2013-12-13, 18:38
Medlem
Tjo, en kille som kör aas gav mig lite tips och grejer om olika sorter och sa att Testosterone Enanthate är långverkande, Tar tid innan det har full effekt och tar tid innan det är helt ur kroppen och att jag skulle köra med 200-250mg en gång i veckan.

Vad kan jag förvänta mig att se fysiskt med 200-250mg då jag ser folk använder helt skyhöga mängder vilket jag vill kunna undvika..

jag vill kunna bli ungefär lika stor som Rich Piana, går det?
Citera
2013-12-13, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wiegraf
Tjo, en kille som kör aas gav mig lite tips och grejer om olika sorter och sa att Testosterone Enanthate är långverkande, Tar tid innan det har full effekt och tar tid innan det är helt ur kroppen och att jag skulle köra med 200-250mg en gång i veckan.

Vad kan jag förvänta mig att se fysiskt med 200-250mg då jag ser folk använder helt skyhöga mängder vilket jag vill kunna undvika..

jag vill kunna bli ungefär lika stor som Rich Piana, går det?

200-250mg EW är väldigt lågt, inte allt ifrån en egenproduktion på en funktionell äldre tonåring.
Är du i den åldern så räkna inte med något särskilt effektmässgit.

Rich, haha så stor blir du nog inte ens på AAS only. Behövs lite insulin, peptider, syntol osv skulle jag vilja påstå
Citera
2013-12-13, 19:13
Medlem
BigLuciphers avatar
Jag har något som jag själv tycker är ganska intressant som jag vill dela med mig av!

För några år sen fick åka till sjukan efter press över bröstet, det visade sig att jag har något som kallas ST-höjningar.

Efter det här tillfället har jag kunnat känna att jag ibland fått hjärtrusningar och att hjärtat hoppar till(det smäller till i bröstet), jävligt äckligt har det vart.

Men, sedan jag började med AAS så har jag inte den känslan längre, aldrig!
Jag har vart On i ca 3 månader och jag har inte fått varken hjärtrusningar eller att hjärtat smällt till i bröstet.

Jag vet att ni tycker jag är en idiot som börjar med AAS trots tidigare hjärthistoria, iofs sa läkarna att ST-höjningar är relativt vanligt bland unga män och är något som försvinner med tiden och sen behöver inte höjningarna ha med mina rusningar och dylikt att göra.

Kan AAS i det här fallet ha stärkt hjärtat på något vis alternativt "stabiliserat systemet" på något vis?
I övrigt ser mina vanor likadana ut, undantaget då aningen mer träning.
Citera
2013-12-13, 20:48
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigLucipher
Jag har något som jag själv tycker är ganska intressant som jag vill dela med mig av!

För några år sen fick åka till sjukan efter press över bröstet, det visade sig att jag har något som kallas ST-höjningar.

Efter det här tillfället har jag kunnat känna att jag ibland fått hjärtrusningar och att hjärtat hoppar till(det smäller till i bröstet), jävligt äckligt har det vart.

Jag har vart On i ca 3 månader och jag har inte fått varken hjärtrusningar eller att hjärtat smällt till i bröstet.

Jag vet att ni tycker jag är en idiot som börjar med AAS trots tidigare hjärthistoria, iofs sa läkarna att ST-höjningar är relativt vanligt bland unga män och är något som försvinner med tiden och sen behöver inte höjningarna ha med mina rusningar och dylikt att göra.

Kan AAS i det här fallet ha stärkt hjärtat på något vis alternativt "stabiliserat systemet" på något vis?

Någon medicinskt korrekt svar är omöjligt att ge tyvärr, det skulle du i så fall haft ständig undersökning av läkare, prover, röntgen, ekg-tester mm, en kardiolog skulle följt dig regelbundet.
Man studerar tyvärr inte AAS så mycket, så går inte att ge dig ett svar att AAS stärkt ditt hjärta.
Allt man kan göra är att spekulera, men det är ingenting man ska göra en fastställning på överhuvudtaget.
Ska man spekulera så tror jag absolut att det kan ha haft en positiv inverkan och stärkt ditt hjärta, jag tror på att AAS har positiva medicinska egenskaper, men hur det i verkligheten är är omöjligt att ge svar på.
Sen att du tränar mer än innan kan också vara en orsak.
Citera
2013-12-13, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
200-250mg EW är väldigt lågt, inte allt ifrån en egenproduktion på en funktionell äldre tonåring.

Rich, haha så stor blir du nog inte ens på AAS only. Behövs lite insulin, peptider, syntol osv skulle jag vilja påstå

Så långt vill jag inte gå.. då får jag nöja mig med det största jag kan nå... Jag är 27 btw :P
Citera
2013-12-13, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wiegraf
Så långt vill jag inte gå.. då får jag nöja mig med det största jag kan nå... Jag är 27 btw :P

Sen oavsett vad du preppar, AAS, insulin, peptid, hgh osv så är det fan en riktigt stor kille Rich, han har en galen fysik i mina ögon.
Många säger freak, jag säger monster

Överväg 250mg E5D istället, alt kanske 375mg E5D

O köp en bra olja, så du slipper få massa skit för det är dålig olja. Tråkigt förstaintryck
Citera
2013-12-13, 21:43
Medlem
Citat:
Sen oavsett vad du preppar, AAS, insulin, peptid, hgh osv så är det fan en riktigt stor kille Rich, han har en galen fysik i mina ögon.

O köp en bra olja, så du slipper få massa skit för det är dålig olja. Tråkigt förstaintryck

+1 på den, min första olja blev galenika och ack så mysig den var, kändes ingenting förutom första 4 sticken då de var oskulden som rök men annars så kände jag nada! Sen när man prövade globalmed så fick man sig en rejäl käftsmäll av inject smärta, nu har man iaf lärt sig uppskatta smärtfria oljor och kommer alltid sträva efter det hand i hand med kvalitet!
Citera
2013-12-14, 08:34
Medlem
Citat:

Jag tycker Rich har ett rätt mysig kropp, jag anar synthol is triceps men annars ser allt bra ut :P

Olja? ;D förklara gärna vidare ;D haha jag sitter här som ett frågetecken :P
Citera
2013-12-14, 08:37
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:

inte långt ifrån? 30-70testo i veckan är normalt.sätter du enan250 ew
har du ca 165 i veckan extra.de är bra mkt mer....
max 250e5d.att reka 375 e5d är bara korkat.

less is more
Citera
2013-12-14, 08:38
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigLucipher

Jag råder dig att skapa en tråd i Medicin och Hälsa, då jag tror att de kan bättre vad som påverkar din anomalitet. När du väl vet vad som kan påverka (blodtryck, HB osv) kan du rätt lätt se om det är AAS som ligger bakom eller något annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in