2013-12-13, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Bara att beklaga, skankhoet Öhlin står på sig men en dag slår det tillbaks
och då väntar varken sparris eller någon annan på en apa som inte kan vara tyst

Förstår inte riktigt vad du vill ha sagt med det och inte heller vad du menar?
Citera
2013-12-13, 11:17
Medlem
Från en sak till en annan. Tycker det känns som att SB rider lite på det hemska som hänt Ida för att få sympatier. Är det någon som vet vad som hänt med alla dessa gångerna han åkt på stryk tack vare försvinnandet, någon framgång i utredningarna?
Citera
2013-12-13, 11:25
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Från en sak till en annan. Tycker det känns som att SB rider lite på det hemska som hänt Ida för att få sympatier. Är det någon som vet vad som hänt med alla dessa gångerna han åkt på stryk tack vare försvinnandet, någon framgång i utredningarna?

Vilka utredningar?
Citera
2013-12-13, 11:29
Medlem
Citat:
Vilka utredningar?
Han skulle ju blivit misshandlad pga försvinnandet av Ida. Var väl 2-3 gånger folk gett sig på honom. Det bör väl blivit utredningar ifrån polisens sida?
Citera
2013-12-13, 11:33
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Han skulle ju blivit misshandlad pga försvinnandet av Ida. Var väl 2-3 gånger folk gett sig på honom. Det bör väl blivit utredningar ifrån polisens sida?

Så det tror du?

Avfärdat som vanligt,en knarkare i en polismans ögon åker i papperskorgen
Citera
2013-12-13, 11:52
Medlem
Citat:
Så det tror du?

Avfärdat som vanligt,en knarkare i en polismans ögon åker i papperskorgen
Möjligt att du har rätt men om detta nu inte hänt, OM detta nu inte hänt som han säger så borde det utredas. Vem vet vad han kan hitta på nästa gång för att få uppmärksamhet i så fall.
Citera
2013-12-13, 11:59
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Möjligt att du har rätt men om detta nu inte hänt, OM detta nu inte hänt som han säger så borde det utredas. Vem vet vad han kan hitta på nästa gång för att få uppmärksamhet i så fall.

Har han "hittat på" Insats styrkan befinner sig i Thn av en anledning.S.B befinnersig inte hemma,kommer in till station,efter många om ovh men visar det sig att att hans alibi inte går at spräcka.

Räcker det för dig din jävla rätts haverist?
Citera
2013-12-13, 12:08
Medlem
Följer rättegången....hela konceptet med att AJ skulle ha "känt sig hotad" av Idas ex så han RINGER två polare och ber dom KOMMA IN TILL TROLLHÄTTAN? Är inte det i sig rätt så konstigt? Jag menar vore jag på ett ställe och kände mig hotad, skulle jag dra fort som tusan därifrån. Eller ringa polisen. Inte skulle jag ringa två polare långt utanför stan, som det tar en timme för dom att komma dit. Och Idas ex är ju dessutom rejält mycket yngre än AJ och varför var AJ "rädd" för en snorvalp mindre än han själv så att han behöver TVÅ medhjälpare att komma och försvara honom? Konstigt tycker jag.... För mig låter det mer som att han har ringt två polare för att agera bär-hjälp när han skulle städa och flytta liket. Men det kanske bara är jag som tycker det låter mer logiskt....? Och när 31-åringen får till fråga hur AJ uppfattas på mordnatten så svarar han "rätt lugn". Om man känner sig så hotad till livet att man ringer två polare mitt i natten långt uti tjottahejti för att komma in och hjälpa en mot detta stora HOT så är man väl knappast rätt lugn...? Rätt lugn är man väl snarare om man haft tid på sig att tänka ut hur man ska göra sig av med ett lik och sen kommer hjälpen som skall hjälpa en med det. Tycker inte man är rätt lugn om man känner sig hotad till livet som AJ uttryckte det. Nä. Det här håller inte nånstans. Allt är bara en enda konstig sörja. Hade ju banne mej varit bättre för deras del om dom inte sagt något alls. Här kan man verkligen applicera tala är silver...men tiga är GULD....
Citera
2013-12-13, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Angående de olika sökningarna på Margaretavägen är min teori att andra gången där han sökte utan östra är att han ville orientera sig mer i området, då de pratade ihop sig om den alternativa/nya mötesplatsen.

Eller att personen sökte fram gatunumret/adress för att sedan följa upp polisens hemsida om någon info angående händelsen fanns inlagd på adressen.
Citera
2013-12-13, 12:15
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justina21
Följer rättegången....hela konceptet med att AJ skulle ha "känt sig hotad" av Idas ex så han RINGER två polare och ber dom KOMMA IN TILL TROLLHÄTTAN? Är inte det i sig rätt så konstigt? Jag menar vore jag på ett ställe och kände mig hotad, skulle jag dra fort som tusan därifrån. Eller ringa polisen. Inte skulle jag ringa två polare långt utanför stan, som det tar en timme för dom att komma dit. Och Idas ex är ju dessutom rejält mycket yngre än AJ och varför var AJ "rädd" för en snorvalp mindre än han själv så att han behöver TVÅ medhjälpare att komma och försvara honom? Konstigt tycker jag.... För mig låter det mer som att han har ringt två polare för att agera bär-hjälp när han skulle städa och flytta liket. Men det kanske bara är jag som tycker det låter mer logiskt....? Och när 31-åringen får till fråga hur AJ uppfattas på mordnatten så svarar han "rätt lugn". Om man känner sig så hotad till livet att man ringer två polare mitt i natten långt uti tjottahejti för att komma in och hjälpa en mot detta stora HOT så är man väl knappast rätt lugn...? Rätt lugn är man väl snarare om man haft tid på sig att tänka ut hur man ska göra sig av med ett lik och sen kommer hjälpen som skall hjälpa en med det. Tycker inte man är rätt lugn om man känner sig hotad till livet som AJ uttryckte det. Nä. Det här håller inte nånstans. Allt är bara en enda konstig sörja. Hade ju banne mej varit bättre för deras del om dom inte sagt något alls. Här kan man verkligen applicera tala är silver...men tiga är GULD....

I dessa nazi kretsar skyddar man varandra,kniper när polisen förhör. självklart kollar man sin FB
på mobilen när man väntar på backup och känner sig hotad,offret har slutat andas
Citera
2013-12-13, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lekatt
Eller att personen sökte fram gatunumret/adress för att sedan följa upp polisens hemsida om någon info angående händelsen fanns inlagd på adressen.

Ja, det var en mycket smart teori
Citera
2013-12-13, 12:21
Medlem
Kallixs avatar
Nu säger FH som skäl till att det tagit så lång tid att köra mellan Trollhättan och Grästorp, att förutom flera kisspausar så hade de även körde runt lite i det aktuella området i Trollhättan för att "kolla läget" och se om den person som ska ha hotat 37-åringen var i krokarna.

Det har väl ingen av de tre uppgett i förhören? Har inte tillgång till FUP på den här datorn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in