2013-12-12, 18:54
Medlem
Marquesos avatar
Eminem och Kanye West är headliner-material inom den genren. Någon av dem är säkert att räkna med! I och med att Hultsfred nu garanterat ställs in är jag helt osäker på vilken festival jag ska på i sommar. Bråvalla känns en smula mer aktuellt, men hänger givetvis mycket på kommande släpp.
Citera
2013-12-12, 18:57
Medlem
Wishies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Ja, det är nog sant att de skiter i stoxa och kör på bråvalla menmen, vad gör väl det?

Inte bara "nog" sant. Officiellt.

http://www.festivalrykten.se/inget-hultsfred-2014/
Citera
2013-12-12, 18:58
Medlem
tvantenns avatar
Kom på en sak som skrämde mig lite. Eftersom att det är Dance (oerhört otydligt då hela den elektroniska genren är gigantisk) som ska släppas imorgon så kan vi väl ändå inte utesluta namn som tex Lady Gaga, Nicki Minaj eller Katy Perry. Det är ju stora namn alla tre och då speciellt Gaga som väl är aktuell med en ny platta?
Citera
2013-12-12, 19:00
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvantenn
Kom på en sak som skrämde mig lite. Eftersom att det är Dance (oerhört otydligt då hela den elektroniska genren är gigantisk) som ska släppas imorgon så kan vi väl ändå inte utesluta namn som tex Lady Gaga, Nicki Minaj eller Katy Perry. Det är ju stora namn alla tre och då speciellt Gaga som väl är aktuell med en ny platta?
Åh nej, det stämmer fan. Haha, Lady Gaga känns med ens som en ganska tänkbar bokning. Skulle säkert locka en hel del folk också.
Citera
2013-12-12, 19:02
Medlem
charlesmonroes avatar
Citat:

Du har rätt. Vilken skrämmande tanke för min egen del.
Citera
2013-12-12, 19:05
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wishie
Inte bara "nog" sant. Officiellt.

http://www.festivalrykten.se/inget-hultsfred-2014/

Såg det precis efter att jag postat .
Citat:

Haha, usch ja. Men vadfan, Lady Gaga och Katy Perry kan väl vara något att ha ändå? Kan ju bli kul . Speciellt Katy Perry! Då kan jag beundra hur snygg hon är! En sak är säker, det kan väl inte bli värre än Rihanna, 2012?

Nicki Minaj har jag ingen kommentar på. Usch, nej tack.
Citera
2013-12-12, 19:09
Medlem
1stSIRs avatar
Citat:

Dance må vara otydligt men det de menar är snarare EDM tror jag. De akter du nämner hamnar väl snarare under pop/r&b. Det är mina 5 cents iaf.
Citera
2013-12-12, 19:10
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Haha, usch ja. Men vadfan, Lady Gaga och Katy Perry kan väl vara något att ha ändå? Kan ju bli kul . Speciellt Katy Perry! Då kan jag beundra hur snygg hon är! En sak är säker, det kan väl inte bli värre än Rihanna, 2012?

Nicki Minaj har jag ingen kommentar på. Usch, nej tack.
Lady Gaga tål jag inte.. Klarar inte av henne eller hennes musik. Byter alltid kanal på radion om hon spelas. Jag hatar henne, helt enkelt.
Hellre Katy Perry i så fall, då henne musik inte heller är bra, men ändå bättre än Gagas.

Fan att jag kom och tänka på detta.. Nu blev jag ju faktiskt lite orolig haha!
Citera
2013-12-12, 19:14
Medlem
Sokools avatar
Nä fyfan hoppas inte de bokar någon artist som Katy Perry, Lady Gaga, Kanye West eller liknande. Som tidigare nämnts vet vi ju alla vad som hände med P&L efter de bokade Rihanna.
Citera
2013-12-12, 19:15
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Lady Gaga tål jag inte.. Klarar inte av henne eller hennes musik. Byter alltid kanal på radion om hon spelas. Jag hatar henne, helt enkelt.
Hellre Katy Perry i så fall, då henne musik inte heller är bra, men ändå bättre än Gagas.

Fan att jag kom och tänka på detta.. Nu blev jag ju faktiskt lite orolig haha!

Haha, okej . Jag tycker det är ganska schysst musik ändå men antagligen låter det bedrövligt live. Jag kom och tänka på en sak, det skulle väl kunna vara Madonna också?
Citera
2013-12-12, 19:20
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1stSIR
Dance må vara otydligt men det de menar är snarare EDM tror jag. De akter du nämner hamnar väl snarare under pop/r&b. Det är mina 5 cents iaf.
Dance är en fruktansvärt luddig benämnelse. Hade de skrivit EDM hade det varit bra mycket enklare, tycker jag, eller bara Elektro för den delen. Men i och med att de skriver Dance så öppnas tyvärr fler dörrar.
Citat:
Haha, okej . Jag tycker det är ganska schysst musik ändå men antagligen låter det bedrövligt live. Jag kom och tänka på en sak, det skulle väl kunna vara Madonna också?
Herregud.. Ja, på ett sätt vore det faktiskt småcoolt att se henne live. Men jag vill absolut inte att hon bokas till Bråvalla haha
Citera
2013-12-12, 19:26
Medlem
naoshs avatar
Citat:

Tänk om britneys Spears kommer?. Omg..

ABBA skulle vara något!

Edit: jag har märkt en grej att när iron maiden släpptes så var deras logatext färgad
Kings of leon bokningen som många trodde var headline är subline. Så i fortsättningen så
Är headliner färgade logo. Right?
Senast redigerad av naosh 2013-12-12 kl. 19:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in