Citat:
Ursprungligen postat av
TheSkeptiker
De här hoten som det skrivs om i tråden, hur öppen var VB egentligen med relationen med MB? Jag var inte med i trådens första början och har inte sett facebook från inblandade och vad som skrevs som gick att läsa.
Om hon var rätt så öppen så visste väl halva Boden redan så då fanns det kanske inga hot att hota om? Vad gäller relationen alltså.
VB var - som jag uppfattat ända sedan tonåren (lärares uttalandet bl a) och framgent en ganska sluten och ensam person. Klasskamraterna på LTU där hon läste kände henne inte närmare, hon satt mest i ett hörn för sig själv). Hennes föräldrar kände inga kompisar. Enligt mamman var hon (VB) bekväm med att vara mest hemma.
Jag tror inte att hennes Facebook lästes av så många.
SVAR: Hela Boden tror jag inte brydde sig alls
MB däremot visste att om han inte svarade på SMS så la VB ut samma meddelande på Facebook nästa minut. Vad han däremot inte visste var att VB inte hade så många "följare" på Facebook - som han trodde.
---
November 2012 hjälpte AN:s dotter henne att skaffa ett Facebook konto - under ett nick-name. Så hon kunde följa deras konversation - åtminstone den offentliga.
---
Hemma berättade om MB till sin mamma.
---
övrigt tror jag hon var som en "mussla".