2013-12-10, 19:15
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov2
Hans tack till Svenska motståndsrörelsen för deras stödaktion från 2010 på var dock riktigt fint.

Jaha, det var den han syftade på... Jag tolkade det dock som han tackade hela svenska folket (men kan tänkas att jag inte lyssnade så noga - multi-taskade) det är ju bara en bråkdel som ens är medvetna om folkmordet på Boer i Sydafrika.

För övrigt, jag som gillar språk tyckte det var en intressant iakttagelse att trots hans kraftiga brytning så hade ett väldigt stort ordförråd och valde nästan aldrig fel ord trots att Engelska är hans andraspråk.
Citera
2013-12-10, 20:33
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov2
Mycket skumt. Tyckte dessutom att hans svar på Jonas fråga om judarnas agenda i Sydafrika var konstigt. "De har ingen agenda utom att de till varje pris ska tjäna pengar" var svaret ungefär. Han borde läsa Nationell.nu och annan antisemitisk propaganda lite oftare.

Hans tack till Svenska motståndsrörelsen för deras stödaktion från 2010 på var dock riktigt fint.
Jonas De Geer borde erbjuda privatlektioner åt honom ā en timme i veckan.
Citera
2013-12-10, 21:15
Medlem
DAL1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Jonas De Geer borde erbjuda privatlektioner åt honom ā en timme i veckan.
Det skulle vara ett sätt för Radion att dra in lite mer kosing. Jag tror det är fler om hade betalat en slant för att få vara med där!
Citera
2013-12-10, 21:40
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurganski
Det togs upp i försnacket.
Jaha, det var tråkigt. Jag lyssnade ju som sagt inte live.
Citera
2013-12-10, 23:08
Medlem
Kurganskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Jaha, det var tråkigt. Jag lyssnade ju som sagt inte live.
Inte jag heller, måndagar är en dålig dag för radiolyssning numera. Men 19 kr kan jag allt avvara ändå för lite politiskt inkorrekt stimulans
Citera
2013-12-11, 00:07
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Inte jag heller, måndagar är en dålig dag för radiolyssning numera. Men 19 kr kan jag allt avvara ändå för lite politiskt inkorrekt stimulans

Är väl kostnadsfritt för realisten prenumeranter ändå?
Citera
2013-12-11, 02:00
Medlem
Kurganskis avatar
Citat:
Är väl kostnadsfritt för realisten prenumeranter ändå?
Nix
Citera
2013-12-11, 14:10
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Nix

Det borde det göra dock.
Citera
2013-12-11, 14:14
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Det borde det göra dock.

Fast det är emot presstödsnämndens regler. Radio Framåts stödprenumeranter (de som donerar en fast summa varje månad) kan dock ladda ned allt ifrån den digitala butiken gratis.
Citera
2013-12-11, 14:24
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Fast det är emot presstödsnämndens regler. Radio Framåts stödprenumeranter (de som donerar en fast summa varje månad) kan dock ladda ned allt ifrån den digitala butiken gratis.

Då är det ju mer värt att vara prenumerant på Radio Framåt och inte Realisten, om man tänker på ett själviskt plan
Citera
2013-12-11, 14:39
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Då är det ju mer värt att vara prenumerant på Radio Framåt och inte Realisten, om man tänker på ett själviskt plan

Är man självisk så kanske man inte bör kalla sig nationalist överhuvudtaget, eftersom det är två motstridiga inställningar. Hursomhelst, vill man inte stödja presstödssatsningen utan bara kunna ladda ned för- och eftersnack i efterhand så är det bättre att bara vara stödprenumerant. Jag tror dock nästan alla våra stödprenumeranter också är prenumeranter på Realisten.se eftersom de förstår vikten av att vi (Realisten OCH Radio Framåt) ska kunna växa med tiden.
Citera
2013-12-11, 14:50
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Är man självisk så kanske man inte bör kalla sig nationalist överhuvudtaget, eftersom det är två motstridiga inställningar. Hursomhelst, vill man inte stödja presstödssatsningen utan bara kunna ladda ned för- och eftersnack i efterhand så är det bättre att bara vara stödprenumerant. Jag tror dock nästan alla våra stödprenumeranter också är prenumeranter på Realisten.se eftersom de förstår vikten av att vi (Realisten OCH Radio Framåt) ska kunna växa med tiden.

Varför inte bara slopa stödprenumeration för Radio Framåt och istället bara ha Realisten prenumeration + donationer? Ni har ju redan lagt upp det så att Radio Framåt = Realisten i den mening att man måste vara prenumerant på Realisten.se för att kunna lyssna live. Att dela upp det så att man behöver både och känns kanske inte som det smartaste, jag tror att man skulle få flera Realisten prenumeranter om man gjorde annorlunda. I slutändan är väl det väl ändå det vi alla vill?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in