Citat:
Ursprungligen postat av
Marqueso
Vad är alla så bittra över? Givetvis blev inte Håkan bokad, och Maggio är en av Sveriges största artister. Och ingen headliner var väl att vänta i det här släppet. Svenska artister är kanske inte det som lockar mest men det är inte dåligt slåpp för det.
Mest bitter över Melissa Horn och Laleh, men ska inte tjata mer om det nu. Det lägger jag bakom mig. Jag vänder blad helt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av
MachineHeadXXX
Vad kan man egentligen förvänta sig när det är svenska soloakter? Det finns ju liksom inte så många av dem heller så nog visste man att det skulle bli ett tråkigt släpp.
Finns ju oändligt många svenska soloakter. Men sen ska de ju vara lite större och dra folk också och det är väl där skon klämmer, tyvärr.
Skulle mer än gärna se tex Henrik Berggren, Ludwig Bell, Sibille Attar, Ebbot Lundberg, Emil Jensen, Navid Modiri (solo, såklart eftersom det är det de handlar om), Markus Krunegård, Håkan Hellström (givetvis), Oskar Linnros, Linnea Henriksson, Lars Winnerbäck, Daniel Gilbert, Nordpolen, Jens Lekman, Dregen, The Tallest Man On Earth, Kleerup, iamamiwhoami, Bräkne-Hoby, Moneybrother, Erik Hassle, José González, Timo Räisänen, Lune, Andreas Grega, Governor Andy, Per Egland, Säkert!, Elliphant, Miss Li, Lykke Li, Marit Bergman, Adiam Dymott, Fever Ray eller Frida Admundsen..
Tycker många av de här är bra mycket mer intressanta än det som släpptes idag
Tänkte först inte ta med artister som sjunger på engelska. Men eftersom att Laleh kör både svenska och engelska, så gjorde jag det ändå.