Citat:
Ursprungligen postat av
Skittjack
Ja, att det trashar marknaden och att det faktiskt är fusk. Jag klarar inte av att fuska i spel. Skattedeklaration däremot är inga problem.
Jo, det där gör man väl som man vill. Vet inte hur hög risken för ban är?
Jag har alla stålar ute på transfern för tillfället men jag har nog bara 180k ungefär. Gillar inte heller att trada utan föredrar att spela. Men jag har ändå inte tid att spela så mycket under veckorna så kan lika gärna trada lite grann. Inte alls i samma omfattning som alla andra och det kommer att ta lååååååång tid för mig att komma över en mille.
Spelet är ju faktiskt utformat så att man i stort sett måste lägga ner tid på tradingen eller köpa coins för att få laget man "vill ha" så jag förstår dem som köper coins. Alla har inte tid att sitta och trada varje dag.
Jag tror faktiskt att det är hyfsad liten chans att bli bannad nu, i alla fall på om man inte spelar på next gen console. Men det finns rika som säger att de blivit bannade för att ha sålt sina lag och fått en hyperprofit på, säg 3 miljoner på två timmar.
Det betyder att EA tar för givit att de har använt någon form av hack eller nåt.