Citat:
Ursprungligen postat av
Grandioso
Kände nya tjejen och FS varandra innan mordet på Marina? Har vi det belagt?
Drar mig svagt till minnes någonting om en mindre omdömesgill madam som gav sig i lag
med en straffad kvinnomördare och drygt ett år efter man ingått en relation så blev
hon mördad i den gemensamma lägenheten.
Det hände inte i vårt land i och för sig. Men det visar på vilka oerhörda risker man kan ta
ifall man väljer ett sånt här umgänge.
Man vet inte när dom lärde känna varandra men dom påstår i oktober 2010 drygt 3 månader efter han mördat Marina. Den här nya flickvännen har inte alla hästar hemma eftersom hon går och drar på den här typen, men hon tror väl att han är oskyldig. En del tjejer är ju så korkade, och naiva.
Den feta Madde har väl kanske ett finger med i spelet det vet man inte, och det skulle inte förvåna heller för den delen för hon skrev en massa skit om Marina. Hon påstår dock att det enbart va en låt hon citerade, men jag köper inte det. Det är nog fel i huvudet på henne annars hade hon inte suttit med en lodis utan en krona på fickan och misstänkt för mord. Plus dom 28 andra avsnitten han har på sig i belastningsregistret. Marina hade gott ställt och hus, bra arbete, ordnade förhållande osv.
Den här paddan har inte ett skit, så jag vet inte vem som ska pissa på vem egentligen.