2013-12-08, 16:01
Medlem
Hur fungerar det kontra xanor? Saknar också den tiden då det fanns på kartor.
Citera
2013-12-09, 17:48
Medlem
Hej
Tänkte bara höra om någon kunde hjälpa mig lite. Har pissprov på fredag. Detta är mitt intag sista veckan
Onsdag 6mg Iktorivil
Torsdag 9mg xanor
Fredag 4mg xanor
lördag ~ 12mg xanor
söndag ~4mg xanor
måndag (idag) 2mg xanor

Ifall Subutex gör att halveringstiden tar längre tid så kan det tilläggas att det äter jag 8mg av varje dag. Men de har jag utskrivet

Finns det någon möjlighet att jag kan pissa rent på fredag??? Xanor ska väl ha väldigt kort halveringstid så det borde väl gå bra? iktorivilen oroar mig lite grann. Skulle gärna veta vad ni tror om detta...
Senast redigerad av elterrible 2013-12-09 kl. 17:50.
Citera
2013-12-09, 18:53
Medlem
Kan någon snäll admin ta bort mitt föregående inlägg?
För en stund sedan så kunde jag använda "ändra" knappen, men den finns nu helt plötsligt inte kvar där längre. Skulle gärna radera inlägget iaf och göra en egen tråd av det. Det är min intention, snälla ge mig inte en varning
Citera
2013-12-10, 08:43
Medlem
eddiepeddies avatar
Jag har köpt ca. 60st Ksalol 1mg (Dom små blå runda xanoren) här i Göteborg sista veckorna.
Någon mer som har erfarenhet av dom sista veckorna? Vet att för ca. 2 veckor sen fick min kran in 100 st som var fake. Dom fungerade inte alls tydligen. Men dom jag har nu funkar helt ok.
Inte dom bästa direkt men dom duger, inte alls i närheten i hur dom var för 4 - 5 år sen. Då var dom sjukt bra. Räckte med 3 - 4 st för att bli ordentligt väck. Nu får jag ta typ 5 - 8st för att känna av lite typ. Inte den bästa kvalitén direkt. Vet att det cirkulerar mycket fake kopior på dom.
Men dom här innehåller ändå en viss del Alprazolam, skulle inte tro det är 1mg i dom men kanske 0,5mg ungefär.
Citera
2013-12-10, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Jag har köpt ca. 60st Ksalol 1mg (Dom små blå runda xanoren) här i Göteborg sista veckorna.
Någon mer som har erfarenhet av dom sista veckorna? Vet att för ca. 2 veckor sen fick min kran in 100 st som var fake. Dom fungerade inte alls tydligen. Men dom jag har nu funkar helt ok.
Inte dom bästa direkt men dom duger, inte alls i närheten i hur dom var för 4 - 5 år sen. Då var dom sjukt bra. Räckte med 3 - 4 st för att bli ordentligt väck. Nu får jag ta typ 5 - 8st för att känna av lite typ. Inte den bästa kvalitén direkt. Vet att det cirkulerar mycket fake kopior på dom.
Men dom här innehåller ändå en viss del Alprazolam, skulle inte tro det är 1mg i dom men kanske 0,5mg ungefär.
Köpte nyligen också från två olika kranar, Ksalol. De funkar men är ändå övertygad att det inte är lika mycket alprazolam som i de man hämtar ut från apoteket. Då är det garanterat 1mg. De jag köper svart tror jag inte innehåller mer än 0,7mg. Fast att kranarna påstår att det är ÖVER 1mg. Bullshit.
Citera
2013-12-10, 20:45
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eufori9
Köpte nyligen också från två olika kranar, Ksalol. De funkar men är ändå övertygad att det inte är lika mycket alprazolam som i de man hämtar ut från apoteket. Då är det garanterat 1mg. De jag köper svart tror jag inte innehåller mer än 0,7mg. Fast att kranarna påstår att det är ÖVER 1mg. Bullshit.
Känner tyvärr likadant. Har köpt många Ksalol genom åren, har stött på de som varit helt värdelösa, och de som varit de bästa alpran jag testat. De jag käkat den senaste tiden har haft en tendens att vara lite ojämna.
Citera
2013-12-11, 01:39
Medlem
Behöver ta Xanor/alprasolam mot mina konstiga nerver, alltså darrig varenda dag. Går och småkäkar 0,5or men blir bara värre med nerverna tycker jag. Har en bra laddning hemma med 1mg, undrar om jag ska ta fler men de gånger jag gjort det har jag bara fått värre besvär som sagt och ökad ångest. Tar jag för lite? Det blir mellan 1 till 2mg/dgn. Har jag gått på det för länge? Kommer inte ihåg när jag började men det måste va mer än fem år sen. Finns det ngt annat som är bättre mot nerverna och ångesten. Vill inte somna utan bara må bra, somnar om jag tar en eller två extra men aldrig på natten, då blir jag pigg av dom....
Citera
2013-12-11, 06:42
Medlem
Sjoestedts avatar
Någon som vet en shop med Xanor? Kan lägga max 60 kr/st för dem.

Vore schysst om någon kunde PMa en het!
Citera
2013-12-11, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjoestedt
Någon som vet en shop med Xanor? Kan lägga max 60 kr/st för dem.

Vore schysst om någon kunde PMa en het!

Vilka rövarpriser, jag brukar ge 10kr styck för dom.
Citera
2013-12-11, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Influ2
Behöver ta Xanor/alprasolam mot mina konstiga nerver, alltså darrig varenda dag. Går och småkäkar 0,5or men blir bara värre med nerverna tycker jag. Har en bra laddning hemma med 1mg, undrar om jag ska ta fler men de gånger jag gjort det har jag bara fått värre besvär som sagt och ökad ångest. Tar jag för lite? Det blir mellan 1 till 2mg/dgn. Har jag gått på det för länge? Kommer inte ihåg när jag började men det måste va mer än fem år sen. Finns det ngt annat som är bättre mot nerverna och ångesten. Vill inte somna utan bara må bra, somnar om jag tar en eller två extra men aldrig på natten, då blir jag pigg av dom....

Dina nervproblem kallas abstinens.
Du bör trappa ner och sluta äta dom helt så kommer du må bättre efter ett tag.
Citera
2013-12-11, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benzotorzken
Dina nervproblem kallas abstinens.
Du bör trappa ner och sluta äta dom helt så kommer du må bättre efter ett tag.
Kanske är det så, ska testa det.. men det är inte lätt när jag käkat så länge, får väl bita i det sura äpplet.
Citera
2013-12-12, 13:08
Medlem
NerUpps avatar
Finns det några tips på hur man minskar minnesluckorna av xanor? jag får grova minnesluckor och det är ett stort problem för mig. Har tidigare använt mig av anteckningsblock jag skriver i varje gång jag gör nått speciellt då jag käkat benzo, men när jag blir för benzad glömmer jag alltid den så det funkade inte så bra.

Så några tips ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in