2013-12-10, 22:42
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sailfish
Hur tänker du här?
Han kom väl kanske på det i ett senare tillfälle, precis som han gjorde med de andra påhittade
historierna. Du vet, kyrkogårdsnatten + de svarta pengarna (100,000kr) osv.
En samtalshistorik kan han inte fejka i efterhand men kanske lite skumma kontakter.
Kom ihåg att han drog lögnen om att: "Marina hade träffat en massa skumma typer på sistone"
Det var en lögn, det vet vi idag.
Det vet vi inte alls idag, eftersom vi inte vet vilka skumma typer som finns i mobilen. Greath Death låter tillräckligt skum för mig.
Citera
2013-12-10, 22:43
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Spara till ett annat tillfälle när FS äntligen flyttat ut?
Va? Var det inte FS som lade in dem? Jag tyckte du sa det nyss.
Citera
2013-12-10, 22:48
Medlem
Sailfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det vet vi inte alls idag, eftersom vi inte vet vilka skumma typer som finns i mobilen. Greath Death låter tillräckligt skum för mig.

Sluta sprid desinformation. Det finns absolut inga som helst bevis, spår eller ens antydningar till att Marina träffat "en massa skumma typer" som hennes fd labile inneboende påstår.
Citera
2013-12-10, 22:51
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Sluta sprid desinformation. Det finns absolut inga som helst bevis, spår eller ens antydningar till att Marina träffat "en massa skumma typer" som hennes fd labile inneboende påstår.
Varför hade hon då Greath Death i sin mobil tror du? För att spela Sänka skepp via SMS?
Citera
2013-12-10, 22:52
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
På semestern? Jag tror inte det.
Jo, det tror jag; det var inga problem för henne att göra en avstickare till sitt arbete. Och om inte annat så skulle hon ha förvarat en hemlig mobil i sin handväska - inte i en skrivbordslåda bakom en dörr som vem som helst kunde öppna med en skruvmejsel. - Men varför då ha en hemlig mobil? - Räcker det inte med en mobil att hålla reda på? - Detta leder oss till att den s k smygmobilen var avlagd och aktuella kontakter överförda till den mobil hon vanligtvis använde. Om detta vittnar också de kontakter som förekommer i FUP.
Citera
2013-12-10, 22:55
Medlem
Sailfishs avatar
Citat:
Va? Var det inte FS som lade in dem? Jag tyckte du sa det nyss.

Det finns ingenting som motsäger att FS kan ha lagt in en kontakt som heter "Greath Death" i telefonen.
Du har aldrig funderat på varför inte FS tipsade polisen om denna telefon?
Han fick ju frågan otaligt många gånger vad som kan ha hänt henne, alla sökte efter henne osv.

VARFÖR TIPSAR INTE FS POLISEN OM FIRMAMOBILEN??!!
Svara på det
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Jo, det tror jag; det var inga problem för henne att göra en avstickare till sitt arbete. Och om inte annat så skulle hon ha förvarat en hemlig mobil i sin handväska - inte i en skrivbordslåda bakom en dörr som vem som helst kunde öppna med en skruvmejsel. - Men varför då ha en hemlig mobil? - Räcker det inte med en mobil att hålla reda på? - Detta leder oss till att den s k smygmobilen var avlagd och aktuella kontakter överförda till den mobil hon vanligtvis använde. Om detta vittnar också de kontakter som förekommer i FUP.

Nä GreathDeath förekommer icke i FUP. Eller Cyborg.

Saknar Marcus Toyboy med mer mfl.
Senast redigerad av Fnurra-pa-traden 2013-12-10 kl. 22:57.
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Det har PF förklarat. För att dölja sina kontakter för FS.

Tror du inte att hon vågar lämna smygmobilen i en skrivbordslåda några timmar? Det kan också tänkas att hon, efter att ha sagt hejdå till FS vid middagstid 28 hade smygmobilen med sig, och lade den i skrivbordslådan när hon kom hem senare på kvällen.
Citera
2013-12-10, 22:56
Bannlyst
Citat:
Det finns ingenting som motsäger att FS kan ha lagt in en kontakt som heter "Greath Death" i telefonen.
Han fick ju frågan otaligt många gånger vad som kan ha hänt henne, alla sökte efter henne osv.

Svara på det

Därför M smög med smygmobilen ?
Citera
2013-12-10, 22:56
Medlem
Quarrels avatar
Citat:

Svara på det
Han tänkte inte på den. Hans hjärna är helt förstörd av allt cannabis. Fråga TR.
Citera
2013-12-10, 23:11
Medlem
Sailfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Därför M smög med smygmobilen ?

Och lämnade den hemma så att hennes kontrollerande och labile inneboende kunde kika i den?
Bra Fnurran, säkert säkert Nej, det tror jag icke på.
Hade hon velat smyga så skulle hon ju naturligtvis ha sparat alla kontakter på ett annat SIM-kort som hon kunde växla till bara. Inte ha en mobil hemma som han kunde kika i.
Citera
2013-12-10, 23:11
Medlem
Quarrels avatar
Citat:

Svara på det
Vad tror du skulle ha hänt om polisen ringer Greath Death, och kommer till mormor Gerd i Säffle? Varifrån skulle FS ha fått trovärdiga nummer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in