2013-12-10, 22:36
Medlem
Ellan1305s avatar
Skorpionkvinna
I FUP står det att dom köptes till någon styvfar som också var ett ex till mamman.
Citera
2013-12-10, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellan1305
Skorpionkvinna
I FUP står det att dom köptes till någon styvfar som också var ett ex till mamman.
Hade för mig det.
Citera
2013-12-10, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Funderade på en sak på aftonbladet. Den misstänkte köpte kakor åt sin mor.. Iofs sträckläste jag FUPen i natt och kanske helt kurant i bollen efter det, men stod det inte där att det var till hans fd styvfar ?

Minns inte till vem det var var men ej hans mor som du nämner. Det var till någon släkting som hade bältros om jag minns rätt. Oavsett så är det ju ointressant i skuldfrågan.
Citera
2013-12-10, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstJunger
Minns inte till vem det var var men ej hans mor som du nämner. Det var till någon släkting som hade bältros om jag minns rätt. Oavsett så är det ju ointressant i skuldfrågan.
Att det e 2 svar på samma fråga ?
Citera
2013-12-10, 23:06
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peacean
För er som inte redan har sett inslaget i TV4 : http://www.tv4play.se/program/nyheterna-v%C3%A4st?video_id=2505597

"Idag inleds rättegången efter det uppmärksammade mordet på en småbarnsmamma i Trollhättan i Göteborgs säkerhetssal. Och än en gång kan ett fynd från en Flashbackanvändande få stor betydelse."
Skönt att få bekräftat från, i alla fall, en polismyndighet att de har personal avsatt för att följa Flashback!!
Citera
2013-12-10, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Att det e 2 svar på samma fråga ?
Är kakorna svaret på mordgåtan?? eller varför har just den frågan fastnat
efter att ha läst 1200 sidor fup?
Citera
2013-12-10, 23:08
Medlem
ThordOlavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Skönt att få bekräftat från, i alla fall, en polismyndighet att de har personal avsatt för att följa Flashback!!

Japp de följer med på flashback medan flashbackare är ute och letar i skogen.
Citera
2013-12-10, 23:09
Medlem
Minimois avatar
Ett gott råd är att inte bokstavstolka allt som media skriver. Isåfall hade ju de tilltalade männen enligt Aftonbladet idag fått byta till målsägarbiträden, vilket hade varit sensationellt.

Id@s pappa hann inte höras som planerat. Han meddelades detta och valde att inte sitta kvar i medhörningsrummet. Media vred till det och skrev att han "avvek", vilket har en helt annan - och negativ - klang.

Häktade AJ står inte och snackar med några random kompisar hur som helst. Han hälsade på sin höjd på de medåtalade i rättssalen. De kan inte föra några sammansnackningskonversationer där.

Kerstin Weigl bryr sig egentligen inte om relationsvåld och relationsmord. För då hade hon skrivit om alla skrikande varningstecken när den omyndige sonen mördade sin mamma i Sollentuna för några år sedan, eller skrivit om mordet på Jens Janz*n. För att nämna några enstaka exempel.

Det finns redan en tråd i Flashback i media om TV4s inslag...
Citera
2013-12-10, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Det finns med största säkerhet både gott om snutar som diskuterar, fiskar information och är med i trådar som vilka användare som helst. Det som tv4 syftar på är väl det som reimer hittade - uppeldade kläder, örngott och en bok.
Citera
2013-12-10, 23:11
Medlem
Själv får jag känslan efter att ha läst fup att de är FH som hjälper
AJ med att bära ut Ida,och DB väntar i bilen. Som sagt bara en magkänsla.
Citera
2013-12-10, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebh
Själv får jag känslan efter att ha läst fup att de är FH som hjälper
AJ med att bära ut Ida,och DB väntar i bilen. Som sagt bara en magkänsla.

Om jag inte minns helt fel så var de väl Ajs och FHs skor som var som bortblåsta, så känslan är nog inte helt fel...
Citera
2013-12-10, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebh
Är kakorna svaret på mordgåtan?? eller varför har just den frågan fastnat
efter att ha läst 1200 sidor fup?
Jag struntar i kakorna
Menar att.... ähh ingen mening att ens försöka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera