2013-12-10, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Nej, dessvärre är ni ganska många, ja rentutav i majoritet förmodligen som hyser sådana vansinniga och verklighetsfrånvända tankar och åsikter. Organiserad och institutionaliserad galenskap skulle man kunna kalla det för.

Det är nämligen ingen alls förutom en handfull elitglobalister och förstås de främlingar som får komma till Sverige som tjänar på den förda politiken. Dessa människors hemländer förlorar på det (pga av brain-drain effekten där de rikaste och mest kapabla försvinner utomlands) svenskarna och Sverige förlorar på det (eftersom vi trängs undan och får konkurrera på arbetsmarknad och dela våra resurser med fler människor, främmande och ofta fientliga människor) och planeten Jorden förlorar också på att vi ger konstgjord andning till dessa människor och folk.

För mig är det overkligt. Jag bryr mig faktiskt inte vad stolpskottet Jimmie Åkesson har för bakgrund eller åsikt kring invandringen, jag bryr mig inte ett dugg. Men jag bryr mig jävligt mycket om människor i denna värld. OCH jag bryr mig om vad hans underhuggare har för hatiska och osmakliga tankar i sitt huvud och som även har tillräckligt med vett i huvudet för att skriva ut det på nätet. Det är något nytt för varje månad som går.

Sen invandringspolitik, ja, det måste diskuteras och framföras i politiskt nivå av en anledning. Vi tar in för många invandrare, det gör vi. Jag tycker det är jävligt synd faktiskt, med tanke på att dem vi tar in inte får så stora chanser. Man väljer att flytta ett flyktingläger från Syrien till Rosengård i Malmö, logiskt måste jag säga. Sen missuppfatta mig inte, detta ger inte invandringsungdomen rätt till att bete sig som idioter. Men jag tar inte ens upp frågan om brott och invandring, det är bara absurt.
Det jag pratar om är det äldre, HUR I HELVETE ska man lära sig svenska med ett helt flyktingläger med ett helvete i bagaget som grannar?

Så jävla förbannad, fan inte stolt att vara svensk. Och nu är frågan, vad fan är svensk? Finns ingenting som är svensk, inte ett skit. I era huvud, där har vi gott om det. En grön gräsmatta fick jag höra, det var precis så fint vi hade det för 40 år sedan? Grön gräsmatta, skämtar man?

Vill ni ha det ett Sverige som det såg ut innan invandringen så får vi backa tillbaka till tiden före inlandsisen.
Citera
2013-12-10, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johnfortus
Och ändå fortsätter partiet att växa. Har du någonsin ställt dig frågan "varför?", din korkade sopa?
Skulle man hänga ut 6200 Sverigedemokrater som Arbetarmakt insinuerar, så hade SD självfallet gynnats även av detta. Det är alldeles för många helt enkelt, och det skulle innebära att de allra flesta kände någon som hängdes ut, vilket hade lett till att avstigmatisera SD och snarare få många fler människor att närma sig dem och associera sig till partiet då man ju känner folk som sympatiserar med dem.
Citera
2013-12-10, 21:27
Medlem
Citat:
Jaha, än sedan då? Rasism som i rasmedvetenhet eller uttryck för folkligt förakt och missnöje är både sunt, naturligt, bra och roligt. Det är bara konforma lipsillar i medierna och kultureliten som rasar över sådant,
Som "rasar", ja. Men annars har du fel. Det är en försvinnande liten del av svenska folket som är rasister i den meningen du använder här, lätt mindre än en procent. SD kunde växa först när de gjort sig av med den biologiska rasismen. Skulle de återgå till den skulle de raskt förvandlas till ett tusenpersonersparti.

Citat:
Det är ett betydligt större problem för partiets "trovärdighet" att det är så lågt i tak inom partiet att man måste huka sig ner hela tiden.

Det håller jag helt med om. De flesta tycker helt enkelt illa om blattar, men måste dompteras av partiledningen (det verkliga Stasi för en SD:are) till att formulera denna känsla som "invandringskritik". Svårt eftersom det är så mycket emotioner.

Citat:
Nu för tiden får man knappt säga att främlingshorderna som väller in i landet i hundratusentals får samma konsekvenser som Digerdöden eller jämföra dem med Egyptens gräshoppshorder.

Det är sakligt sett inte hundratusentals. Och tror man det har samma konsekvenser som digerdöden är man kolerisk. Digerdöden dödade en tredjedel av europas befolkning. Som du kanske lagt märke till har Sveriges medellivslängd ökat och fortsätter att öka hela tiden. Till viss del beror det på att så många med invandrarbakgrund arbetar inom vården, allt ifrån läkare till vårdbidräde och städpersonal.

Disclaimer: sistnämnda inte hämtat från trovärdig flashbackstatistik, utan bara från den verkliga världen.
Citera
2013-12-10, 21:33
Medlem
Citat:
Och ändå fortsätter partiet att växa. Har du någonsin ställt dig frågan "varför?", din korkade sopa?
Därför att klassklyftorna växer på ett oroväckande sätt och vänstern/socialdemokraterna är handlingsförlamade eller korrupta.

Varför?

Därför:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/janguillou/article15566148.ab
Citera
2013-12-10, 21:34
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terreli
Är det bara jag som är otroligt stolt över att bo i ett land som välkomnar människor med ett helvete i bagaget? Är det bara jag som ser kopplingar mellan SD och rasism?

Ge mig ett svar,tack!

Varför ska vi bry oss om sådana som inte skulle bry sig om oss? Har du aldrig tittat på den där "rasistkartan"?

Tycker du att det är smart att ta in sådana som ogillar oss?
Citera
2013-12-10, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Det är väl stor jävla skillnad att kartlägga folk enbart på grund av dess medfödda egenskaper som polisen har gjort och att kartlägga folk för deras faktiska fria åsikter som de har format i vuxen ålder.

Du snubblar över dina egna skosnören då du säger fria åsikter. Därför att det är precis det de är: FRIA! Har vi yttrandefrihet i det här landet eller vad? "Rasister skall kartläggas från Avpixlat", sägs det. Men vem bestämmer vad som är rasistiskt då? Om man har något emot invandring är man väl rasist i dina och medias ögon, och då måste man åsiktsregistreras?

Rasistisk åsikt: "Jag hatar negerjävlar för att de är dumma i huvudet"

Inte rasistisk åsikt (majoriteten av kommentarerna på Avpixlat): "Jag är emot massinvandring"

För dig och dina gelikar verkar det dock vara jävligt svårt att skilja på dessa två. Vad blir steget efter denna åsiktsregistrering då? Att åsiktsregistrera alla som äger en svensk flagga, för det är rasistiskt? Och efter det? Alla som äger gula och blå kläder? Alla som har etniskt svenska föräldrar? Det låter inte som ett helt orealistiskt scenario med tanke på den bisarra, verklighetsfrånvända mentalitet som du och massmedia tycks besitta.
Citera
2013-12-10, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Varför ska vi bry oss om sådana som inte skulle bry sig om oss? Har du aldrig tittat på den där "rasistkartan"?

Tycker du att det är smart att ta in sådana som ogillar oss?

Snälla, håll dig till verkligheten. Ogillar oss, skämtar du?
Citera
2013-12-10, 21:37
Medlem
vågaifrågasättas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NasiBooi

När det inte längre går att ignorera den växande massan av missnöje för en mångkultur man ersatt det svenska folkhemmet med går vi nu in i nästa fas: uthängning och hot till tystnad. Internet medför enorma möjligheter för enskilda privatpersoner och det vill den styrande regimen sätta stopp för. Den som har den makalösa fräckheten att inte älska okontrollerad invandring ska sättas åt. Hårt. På skattebetalarnas bekostnad och på första sidan i varenda judisk dagstidning.

Mycket bra formulerat. Satt och försökte klä i ord hur jag upplever hela den där Expressen/EXPO/researchgruppen historien, och du lyckades sammanfatta det hela mycket bra.
Citera
2013-12-10, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av terreli
jag bryr mig inte ett dugg. Men jag bryr mig jävligt mycket om människor i denna värld.
Jag med, och eftersom jag tillhör ett litet avlägset folk uppe i Norr vars fortsatta existens är direkt hotad av rasfrämmande massinvandring i rent bisarra kvantiteter så bryr jag mig alltså lite extra om mitt eget folk, det folk jag själv råkar tillhöra. Inte konstigare än att du bryr dig mer om din familj än om totala främlingar.

Citat:
OCH jag bryr mig om vad hans underhuggare har för hatiska och osmakliga tankar i sitt huvud och som även har tillräckligt med vett i huvudet för att skriva ut det på nätet. Det är något nytt för varje månad som går.
Folk är förbannade, hatiska och missnöjda med en påtvingas massinvandring och mångkultur. Deal with it. Det är fullt logiskt och rationellt, faktiskt är det direkt konstigt att vi ännu inte har fått se några politikerlynchningar i Sverige där folket i samlad massa stormar Rosenbad och hänger folkförrädarna i lyktstolpar. Det är det verkligt underliga i sammanhanget.

Citat:
Man väljer att flytta ett flyktingläger från Syrien till Rosengård i Malmö, logiskt måste jag säga
Det är politikerna som ska klandras för att de släpper in främlingarna. Att främlingarna själva gör allt i sin makt för att komma till Sverige är såklart fullt logiskt och inget konstigt alls.

Citat:
Det jag pratar om är det äldre, HUR I HELVETE ska man lära sig svenska med ett helt flyktingläger med ett helvete i bagaget som grannar?
Ja, det finns många bra frågor man kan ställa sig beroende på utgångspunkt.

Citat:
Så jävla förbannad, fan inte stolt att vara svensk
Nej, i dagsläget finns det väl inte sådär vansinnigt mycket att vara stolt över mer än naturen och folket i sig självt tänker jag. Och så fornstora bedrifter och segrar förstås.

Citat:
Och nu är frågan, vad fan är svensk?
En kaukasoid av germanskt, nordiskt ursprung kanske? Du vet de människor som de flesta svenskar trots allt delar gener från och som bott här i många tusentals år?

Citat:
Finns ingenting som är svensk, inte ett skit. I era huvud, där har vi gott om det. ?
Självhat, skam, konformism och etnomasochism tycks onekligen vara något typsikt svenskt. Det är åtminstone intrycket man får om man läser dina inlägg.

Citat:
Vill ni ha det ett Sverige som det såg ut innan invandringen så får vi backa tillbaka till tiden före inlandsisen.
Nej, vi (eller jag) vill ha ett Sverige som består av vita svenskar, människor som ser ut och som fungerar som gårdagens svenskar och de innan dess. Vi vill inte ha en massa gastande zigenare, negrer och araber från jordens alla hörn som inte har någon som helst koppling till oss och det här landet.

Citat:
Ursprungligen postat av Skeptoid
Som "rasar", ja. Men annars har du fel.
Jag har väldigt sällan fel och försöker bara uttala mig i frågor och ämnen som jag är väl bekant med, det är ett karaktärsdrag fler borde ta efter.

Citat:
Det är en försvinnande liten del av svenska folket som är rasister i den meningen du använder här, lätt mindre än en procent.
Det beror på hur man räknar. Om vi pratar om riktigt rasmedvetna och pålästa individer är det förstås som du säger. Men om vi räknar människor som avskyr babbar, blattar och negrer och helst av allt skulle vilja att det här landet blev svenskt, tryggt och välmående igen så har du förstås fel.

Citat:
SD kunde växa först när de gjort sig av med den biologiska rasismen. Skulle de återgå till den skulle de raskt förvandlas till ett tusenpersonersparti.
Källa tack. SD har ju växt helt oavsett vad de har tagit sig för. När de viftade med järnrör växte de. När de sjöng vitmaktlåtar på den där färjan så växte de väl också. Jag också att de växte när deras ungdomsordförande och styrelseledamot greps i samband med ett tal av Gudrun Schyman med en skarpladdad handgranat i jackfickan.

Rent allmänt är jag av intrycket att SD har växt helt oavsett vad de tagit sig för, eftersom de är de enda som fokuserar på dessa frågorna och folk är trötta på blatterierna helt enkelt.

Citat:
Det är sakligt sett inte hundratusentals. Och tror man det har samma konsekvenser som digerdöden är man kolerisk. Digerdöden dödade en tredjedel av europas befolkning.
Och massinvandringen kommer att tränga undan, blanda bort och förinta omkring 98% av Europas vita värdbefolkning, undantaget de som har råd eller möjlighet att gömma sig. På sätt och vis är alltså massinvandringen långt värre än Digerdöden, ur ett rent gruppevolutionärt perspektiv åtminstone.
Citera
2013-12-10, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NasiBooi
Tack för det! Det korrekta personnumret till en av de ledande männen bakom detta projekt är alltså 1980407-2917 och tillhör våldsdömde Martin Fredriksson/Fredricsson. Han verkar enligt domen ha skyddad adress men gör gärna hembesök hos andra.
LOL på att ni "hänger ut Martin" som har hängt ut sig själv för länge länge sedan. Ni kan till och med hitta föreläsningar han gjort på universitetet om hur han gör för att hitta fascister som gömmer sig bakom anonyma nick.
Citera
2013-12-10, 21:52
Medlem
Citat:
Ja, det har jag. Ett klassamhälle på steroider där det saknas ett vettigt radikalt vänsteralternativ, det är anledningen. Istället lyckas borgare som SD att splittra arbetarklassen ytterligare.
Citera
2013-12-10, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
http://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/flera-politiker-skriver-anonymt-pa-hatsajter/

Ja så var det dags igen. Ytterligare en idiotisk "rasse" är avslöjad. Sd-politiker avslöjar sina riktiga jag. Vem blir nästa?

Ropar man varg gång efter annan så tröttnar folk, även om det stod en varg runt knuten den här gången så har folk inte nåt vidare förtroende för fåraherden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in