2013-12-10, 19:46
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
En? 6200 rasister är identifierade och kommer hängas ut så småningom, detta är bara början. Gossarna och tjejerna på Researchgruppen med lite samarbete från andra har varit aktiva och avpixlat folk över ett år nu...

Kommer bli mycket roligt att följa, flashback gick ju även ner några timmar för en stund sedan, undra varför...

Intressant. Stämmer detta kommer Expressen möta samma öde som News of the World.
Citera
2013-12-10, 19:52
Medlem
Mr.magos avatar
Undrar om dom vet vad dom gör när dom lägger energi och pengar på med denna granskning.
Resultatet blir väll några avhopp från fler partier än SD om alla kort läggs på bordet och gratis TV reklam för avpixlat. Nån som tror att SD kommer rasa i nästa väljarbarrometer ?
Citera
2013-12-10, 20:04
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Avskyr Researchgruppen, som till stor del utgöras av f.d medlemmar av AFA, det vill säga människor som är lika vidriga som de främlingsfientliga människor som figurerar i avslöjandet.

Men allvarligt talat, är det inte pinsamt att det finns så många människor av denna karaktär inom Sverigedemokraterna? Jag menar, Marie Stensby, suppleant till partistyrelsen i Sverigedemokraterna, som öppnar hjärtat anonymt på Avpixlat, är inte det riktig idioti? Går det aldrig några tankar om att de riskerar att avslöjas genom kommentarerna, och att det kanske inte är så lämpligt med tanke på rollen inom riksdagspartiet?

Vad säger ni Sverigedemokraterna om det? Jag utgår ifrån att det är knappast är några glada miner hos efter sådant här?

När tror ni Åkesson kommenterar det?

Som jag skrev förut: Varför skulle SDare bry sig om detta? Den stora massan av deras väljare tycker att negrer är apor. Vilket också stämmer för övrigt.

Denna nolltolerans är verkligen det absolut sämsta som SD någonsin gjort. Om dom inte blir mer som Front National inom en snar framtid så kommer det att gå åt helvete för SD.

Ta bort denna förbannade nolltolerans eller gå under.
Citera
2013-12-10, 20:14
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vizsofius
Jag tycker egentligen inte om att hänga ut folk, men jag anser att Martin har försakt denna rätt. I en av PDF:erna står det att han heter. Det står också en adress men jag tror att den är gammal.

Martin Anders Fredricsson, 800407-2917
http://expomakt.files.wordpress.com/2011/12/b2494-05_lkpg_dom_martinfredriksson_misshandel.pdf
Vad är det för skummis, som har hemlig identitet och inte ens fanns i folkbokföringen som 10-åring?
Citera
2013-12-10, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
http://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/flera-politiker-skriver-anonymt-pa-hatsajter/

Ja så var det dags igen. Ytterligare en idiotisk "rasse" är avslöjad. Sd-politiker avslöjar sina riktiga jag. Vem blir nästa?
Vem bryr sig? SD är fortfarande det enda partiet som vill normalisera svensk invandringspolitik gentemot resten av Europa. Det finns inga alternativ om man vill att Sverige ska sluta massimportera socialfall och kriminella från de mest efterblivna delarna av världen.
Åkesson skulle kunna dra av sig masken och visa sig vara Adolf Hitler och jag skulle fortfarande rösta på dem tills något alternativ dyker upp. Och med alternativ menar jag alltså inte något av sjuklöverpartierna, för även om ett av de partierna faktiskt ändrar inställning i frågan (alltså inte valfläskar utan faktiskt menar det) så har de bränt ut sig så överjävligt att jag ändå inte kommer att rösta på något av dem igen.
Citera
2013-12-10, 20:24
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Är invandringskritik i sig "rasism"? Är alla SD:are likadana?

Om dagens invandringspolitik fortsätter så kommer välfärdssystemet braka samman, brottsligheten öka och djungelns lag råda i framtiden - är det "rasistiskt" att kritisera en sådan utveckling?

Alla i SD är inte neandertalare, givetvis finns där smarta och civiliserade individer också.

"invandringskritik", säger du? Det låter lite som du faktiskt syftar på att kritisera människor för just deras ursprung och det låter rasistiskt. Men jag förmodar att det du vill skriva (som du sedan skriver) är invandringspolitik? Denna ihopblandning visar ganska klart och tydligt på det rasistiska "tänket" du har.

Men om det nu är så att du menar just invandringspolitik (när du gör bort dig) så är det naturligtvis inte rasistiskt att kritisera den. Jag kritiserar den och jag är inte rasistisk om du frågar de som jag talar med. När jag ser Röda Korset i Agenda kritisera invandringspolitiken så ser jag inte det som rasistiskt. Jag har heller inte sagt att det är rasistiskt, varför skulle jag göra det? Det låter ju dumt.

Men enligt min erfarenhet så är alla SD:are likadana. De är rasister. De visar det klart och tydligt ibland (mest när de tror att de är anonyma), men döljer det när de är officiella. De försöker dölja det men visar det ändå ganska rakt ut. Varför?
Citera
2013-12-10, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
"invandringskritik", säger du? Det låter lite som du faktiskt syftar på att kritisera människor för just deras ursprung och det låter rasistiskt. Men jag förmodar att det du vill skriva (som du sedan skriver) är invandringspolitik? Denna ihopblandning visar ganska klart och tydligt på det rasistiska "tänket" du har.

Men om det nu är så att du menar just invandringspolitik (när du gör bort dig) så är det naturligtvis inte rasistiskt att kritisera den. Jag kritiserar den och jag är inte rasistisk om du frågar de som jag talar med. När jag ser Röda Korset i Agenda kritisera invandringspolitiken så ser jag inte det som rasistiskt. Jag har heller inte sagt att det är rasistiskt, varför skulle jag göra det? Det låter ju dumt.

Men enligt min erfarenhet så är alla SD:are likadana. De är rasister. De visar det klart och tydligt ibland (mest när de tror att de är anonyma), men döljer det när de är officiella. De försöker dölja det men visar det ändå ganska rakt ut. Varför?

Det spelar föga roll vad som händer kring SD. Det finns nämligen en fråga som partierna, medierna osv. har svårt för. Prova själv att svara på följande:
- Om man vill minska invandringen till Sverige, vilket parti ska man rösta på då?
Citera
2013-12-10, 20:36
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
För att på så sätt blir de granskade i hopp om att det ska hittas någon smaskig hemlighet, och sedan blir det publicitet i all media vilket i sin tur ger uppmärksamhet och generar fler röster. Hade man sagt öppet att man är rasister så finns det inget nyhetsvärde i att rota fram rasistiska kommentarer, och på så sätt blir det inte lika mycket publicitet. Det är ju tack vare antirasister och medias ständiga bevakande som gjort att partiet har vuxit så pass stort och troligen blir Sveriges tredje största parti.

Lite samma sak när det gäller SvP. Man sätter upp någon banderoll för att nå ut med sitt budskap, någon självutnämnd antirasist plockar ner banderollen för att ingen ska ta del av den rasistiska propagandan, men sen hamnar det i tidningen istället så att budskapet når fram till ännu fler folk. Helt underbart att antirasister och media sköter marknadsföringen för dessa rörelser
Citera
2013-12-10, 20:37
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Som jag skrev förut: Varför skulle SDare bry sig om detta? Den stora massan av deras väljare tycker att negrer är apor. Vilket också stämmer för övrigt.

Denna nolltolerans är verkligen det absolut sämsta som SD någonsin gjort. Om dom inte blir mer som Front National inom en snar framtid så kommer det att gå åt helvete för SD.

Ta bort denna förbannade nolltolerans eller gå under.

Ja, varför skulle man bry sig om det? Det drabbar ju bara partiet, men det är oväsentligt för er antar jag. Ni nöjer er med att drömma om stora dagar som aldrig kommer.
Citera
2013-12-10, 20:39
Medlem
Aretha5os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
http://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/flera-politiker-skriver-anonymt-pa-hatsajter/

Ja så var det dags igen. Ytterligare en idiotisk "rasse" är avslöjad. Sd-politiker avslöjar sina riktiga jag. Vem blir nästa?

Du drar alla över en kam, precis som dem du fördömer... suprising
Citera
2013-12-10, 20:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Ja, varför skulle man bry sig om det? Det drabbar ju bara partiet, men det är oväsentligt för er antar jag. Ni nöjer er med att drömma om stora dagar som aldrig kommer.
Varför bryr du dig att kommentera saken överhuvudtaget om "de stora dagarna" aldrig kommer. Borde inte du bara chilla till fågelsången eftersom det tydligen inte finns nån anledning till oro?
Citera
2013-12-10, 20:45
Medlem
KurtMikkelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TailgunnerJoe
Om Expressen hade hittat en moderat rikspolitiker som under anonymt konto spytt galla och hetsat mot invandrare som detta på Avpixlat så är jag nog ganska säker på att det hade varit med i artikeln som de publicerade.

Ta av med offerkoftan, jimmieboy!

Att du generaliserar och kommer med påhopp visar perfekt vilken nivå du och dina gelikar ligger på.
Fast inte särskilt förvånansvärt då Pk människor har ett enormt behov att sätta oliktänkande i nervärderande fack istället för att komma med sakliga argument och fakta.

Om du sett vad jag skrivit tidigare i tråden så kritiserar jag själva processen och tycker inte det är okej att sitta och leka pk polis och åsiktsregistrera folk.
Jasså? Var såg du dom stora nyheterna om sossegrabben som skulle skära tuttarna och vulvan av några kvinnor och äta dom, det var en näthatare som försvann väldigt snabbt från massmedia.

Nyhetsvärdet är större för massmedia när det gäller SD. Oavsett om man stödjer dom eller avskyr dom så kan man inte neka till detta.
Senast redigerad av KurtMikkelsen 2013-12-10 kl. 21:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in