Ring till EA:s support, öppettider 12-22 mån - fre. Lär ju få tbx iaf ni har blivit hackade.
Blev själv hackad i januari 2013 på 400k. Ringde EA och anmälde mitt konto och fick sen ett email där det stog att dem skulle kolla och att jag skulle få svar inom 2 månader. Fick svar i maj fyra månader senare och fick inte ett skit tillbaks
Är det någon som har en känsla för hut totw kommer bli denna vecka? Man vet juh att suarez kommer bli uttagen. Men hur ser det ut med Zlatan denna vecka? Han gjorde förvisso 2+2 senast men räcker det? Han har redan en IF samt att han är 90 i sin nuvarande if?
Hur är 4-3-3 (5) att spela med? positivt/negativt? Vilken 4-3-3 formation tycker ni är bäst i fifa 14?
Jag tycker den var riktigt skön påminner lite om 4-1-2-1-2(2) fast med de två högst upp på kanterna istället. IF Suarez gjorde grymt ifrån sig som CF i den formationen.
Hur är 4-3-3 (5) att spela med? positivt/negativt? Vilken 4-3-3 formation tycker ni är bäst i fifa 14?
Jag kan inte annat än att säga att även jag gillade denna. Jag körde med rooney som cf med young/hulk på kanterna. Fungerade riktigt fint faktiskt tackvare rooneys otroliga passningsspel =)