2013-12-10, 18:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Fast nu kommer du ju ha svårt att hitta något forum där det sitter en massa miljöpartister som sitter och skriver att barn ska dö bara för att de är ensamkommande flyktingar och att det bara bor apor i Afrika och liknande trevliga rasistiska och inhumana grejer....
Om någon av Reinfeldts kärnkraftsverk exploderar så tror jag nog att de använder ett ovårdat språk
Citera
2013-12-10, 18:13
Bannlyst
är det inte dags för SD att splittras snart?
verkar ju som om det bara är Jimmie åkesson, vad man vet, som inte är fascist
Citera
2013-12-10, 18:15
Medlem
Joe Blows avatar
Det som upprör mig mest med detta är Björn Söders ryggradslösa agerande. Han tror på allt, tackar så mycket för upplysningen och rensar ut partimedlemmar bara timmar efter SDs tydligt uttalade fiende har talat. Tydligen är SD inte intresserade av sin väljarkår som emellanåt ventilerar sin frustration över hur samhället körs åt helvete med några möjligen illa valda uttryck och formuleringar. För att höras i bruset skruvas volymen upp och allt spetsas till. Man bör inte ta allt så förbannat bokstavligt utan istället fokusera på vad skribenterna faktiskt försöker uttrycka.
Citera
2013-12-10, 18:16
Medlem
X3m4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beden
Vad ska man förvänta sig av SD nazister? Som en Somalier anser jag att soc borde frånta hans dotter ifrån honom. Han kan säga neger hur mycket han vill, men att förstöra ett ungt barns liv genom att vara en dålig påverkan och en lögnare är oacceptabelt. Synd kan jag bara säga.

Det är även jävligt att vi har dessa typer inom försvaret, han har yttrat sig minst en gång om att vilja göra en "revolution". Breivik 2.0

Säpo vart är ni?

Själv tycker jag mer synd om de många flickor som blir gruppvåldtagna av andra människor från ditt land. Tycker också synd om alla fruar och liknande som männen så gärna lappar till så fort kärringen inte vet sin plats. Men nog om fördomar nu.

Helt absurt att skylla på sin 12-åriga dotter men jag antar också att allt är taget ur sitt sammanhang. Det är lätt att va ostädad på internet, för stunden verkar de som en vettig kommentar, men när man ställs i rampljuset är de nog inte lika roligt.
Citera
2013-12-10, 18:16
Medlem
Det förvånar väl ingen, samtidigt är SD det enda invandringskritiska partiet som finns ens i närheten av riksdagen så de kommer garanterat att fortsätta få röster så länge de utesluter patrasket.

Sen kan jag väl tycka att kommentaren: "Islam är ingen religion utan en sjuk sekt" som fälldes av Mikael Rahm knappast kan ses som särskilt uppseendeväckande ändå?
Citera
2013-12-10, 18:17
Medlem
NSOs avatar
För femtioelfte gången: Integration och invandring är inte rätt delforum för trådar om Sverigedemokraterna, det partiets politik eller politiker. Det här är ett delforum för integrations- och invandringspolitik. Tråden flyttas till Partier och partipolitik med hänvisning till regel 0.02.

Integration och invandring --> Partier och partipolitik.

/Moderator
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ivanivan
Det finns bara 1 parti som går till val på att hata andra människor.
Ett parti byggt på hat, rädsla och egoism.
Starka känslor, inte konstigt att dom har så många följare egentligen.
Det är en osäker värld.
Mycket rädsla. Finns ju kanske en delförklaring i att dessa företrädare är äldre och med en låg inkomst. De är de som blir mest drabbade och räddast.
Citera
Medlem
vizsofiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Det som upprör mig mest med detta är Björn Söders ryggradslösa agerande. Han tror på allt, tackar så mycket för upplysningen och rensar ut partimedlemmar bara timmar efter SDs tydligt uttalade fiende har talat. Tydligen är SD inte intresserade av sin väljarkår som emellanåt ventilerar sin frustration över hur samhället körs åt helvete med några möjligen illa valda uttryck och formuleringar. För att höras i bruset skruvas volymen upp och allt spetsas till. Man bör inte ta allt så förbannat bokstavligt utan istället fokusera på vad skribenterna faktiskt försöker uttrycka.

Medlemsutskottet utesluter endast medlemmar efter en utredning, så jag skulle inte säga att Söders ord är lag.
Citera
Medlem
PissingContests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beden
Vad ska man förvänta sig av SD nazister? Som en Somalier anser jag att soc borde frånta hans dotter ifrån honom. Han kan säga neger hur mycket han vill, men att förstöra ett ungt barns liv genom att vara en dålig påverkan och en lögnare är oacceptabelt. Synd kan jag bara säga.

Det är även jävligt att vi har dessa typer inom försvaret, han har yttrat sig minst en gång om att vilja göra en "revolution". Breivik 2.0

Säpo vart är ni?
Trodde aldrig att det skulle hända, men här är jag på Bedens sida!
Att Beden trots detta borde återvända till Somalia tror jag ni alla förstår..
Citera
2013-12-10, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow

Fast du fattar väl själv att du inte kan sitta som folkvald politiker och skriva att afrikaner är apor och dylikt. Fattar du inte det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vizsofius
Eftersom åsiktsregistering är okej nu för tiden..

Researchgruppen:
Martin Fredriksson aka "Researchgruppen"
Född 1980-04-07 i Västervik
Flerfaldigt brottsdömd militant vänsterradikal AFA aktivist, och ”journalist”

Född och uppvuxen i Västervik. Flyttade till Linköpng 2001.
Denna man har ett flertal gånger blivit dömd för misshandel, bla med expanderbatong. Innehav av batong går under knivlagen.

Han har bland annat sagt ”Jag ska döda dig, din jävel” efter har varit lite för full.
Han har också fått för sig att kartlägga användarna på Flashback.

Misshandel:
http://expomakt.files.wordpress.com/2011/12/b2494-05_lkpg_dom_martinfredriksson_misshandel.pdf
http://expomakt.files.wordpress.com/2011/12/b13606-08_sodertorn_martinfredriksson_innehav.pdf
http://expomakt.files.wordpress.com/2011/12/b1961-00_lkpg_stamningsansokan_fredriksson_kumlien_bjurs tromer_mordbrand.pdf

Jag anser att gruppen som utfört undersökningen också är tvivelaktiga.
http://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/namn-pa-anonyma-anvandare-knackta/

Tack för info.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Micke_hs
Det förvånar väl ingen, samtidigt är SD det enda invandringskritiska partiet som finns ens i närheten av riksdagen så de kommer garanterat att fortsätta få röster så länge de utesluter patrasket.

Sen kan jag väl tycka att kommentaren: "Islam är ingen religion utan en sjuk sekt" som fälldes av Mikael Rahm knappast kan ses som särskilt uppseendeväckande ändå?
Jomshof och Kent jämför ju med Nazism så det är okej enligt partlinjen tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in