Citat:
Hej.
Ser att det finns många duktiga designers här.
Jag tänkte kolla om någon har lust att hjälpa mig. Jag skulle behöva en logotyp eller ev. flera i varierande storlek som skall användas till en icke kommersiell hemsida. Jag är tyvärr helt n00b när det kommer till design osv, så måste tyvärr be om hjälp. Men kanske finns någon vänlig själ här som kan hjälpa till?
Logotypen skall innehålla "SVSP" eller "SVSP.se". Om någon nu har lust och tid, så tar jag gärna emot flera olika alternativ på båda dessa. Gärna lite olika storlekar också. Loggan/loggorna ska gärna ha någon typ av pokertema eller färger som kan förknippas med poker. Själva ordet SVSP är en förkortning av Svenska spelare, men har inget med hemsidan svenskaspelare att göra. Utan detta är ett privat initiativ till hemsida där pokerspelare ska kunna chatta med varandra. Dvs det är inte någon form av inkomstbringande sida på något sätt. Håller på att arbeta för fullt med kodning av chatt osv, men det jag saknar nu är en snygg logo för att presentera sidan på ett snyggt sätt.
Så all hjälp tas tacksam emot.
Mvh ZtarZ.
Vill bumpa detta, då jag gärna tar emot fler förslag & något jag hemskt gärna skulle vilja ha, är en banner som matchar logotypen. Så finns det några kreativa människor som vill hjälpa en design-"handikappad" människa =), så tar jag tacksamt emot alla förslag.
Viktigt bara att det inte är för skrikiga färger. Har inget emot logotyp/banner med lite 3D stuk om det är möjligt.
Jag har fått ett par förslag, och håller på att testa med ett av dem, men jag är öppen för fler förslag och banner är jag intresserad av oavsett, eftersom jag inte har någon sådan alls idag.
Mvh ZtarZ.