Herregud vilka sjuka släpp! Som metalcore freak så var detta riktigt nice. Iron Maiden mitt bland dessa band, sjuk kombination

Bring Me The Horizon är förmodligen störst i sin genre följt av andra stora metalcoreband. We Came As Romans nya platta är skön, Of Mice And Men har jag lyssnat på i några år och Trivium har jag redan sett live när dom var förband till In Flames för 2 år sen. Riktigt bra släpp men jag förväntar mig fler metalband!
Får dom dit blink-182 så köper jag diiiiiiirekt.