2013-10-15, 08:47
Medlem
kuddenchristos avatar
Nej, jag tänker definitivt aldrig prova det.

Citat:
Ursprungligen postat av Ragwing
Nej, det skulle jag inte. Det beror inte på att jag inte "vågar" utan att jag inte vill.
Jag håller med dig. Att vägra göra det betyder inte att man inte vågar.

Citat:
Ursprungligen postat av ponyboy
Vad tror ni därute, hur vanligt är detta?
Väldigt ovanligt. Det är nog ganska få människor som är så perversa.
Senast redigerad av kuddenchristo 2013-10-15 kl. 08:50.
Citera
2013-10-15, 20:12
Medlem
knekt sparvs avatar
Ja och nej. När man legat bakis och ensam på en kompis soffa och katten har dykt upp och gosat ned sig har man försökt få det lilla livet att leka med ens bröstvårtor. Samma sak när man lekt med en annan kompis hund. Men bägge djävlarna var mer intresserade av att tumla runt och leka så jag förblev otillfredsställd.

Men att faktiskt ta en djurpenis i köttgrottan, där går gränsen.

Däremot har man som yngre haft orealistiska fantasier om bland annat ormar, vargar, bläckfiskar, lodjur kanske. Men det är ju långt ifrån realistiskt och grundar sig kanske i helt andra saker om man psykoanalyserar djupare.
Citera
2013-10-22, 18:53
Medlem
Skulle aldrig klara av det ens, skulle inte göra det för pengar heller.

Nej, jag håller mig till människor helst.

Varför knulla djur när det finns så många människor att sätta på
Citera
2013-10-22, 18:55
Medlem
psychojuices avatar
Verkligen inte, inte för pengar heller.
Citera
2013-10-22, 22:19
Medlem
Flingpakets avatar
Varken vågar eller vill!
Citera
2013-10-24, 21:12
Medlem
Sorry att jag kom med felaktig information, efter att ha läst på själv lite så ser det ut som att de flesta djur, kor, grisar och hästar och tjejer verkar vara brunstiga var tredje vecka. Läste även en intressant text om hästnymfomani. Verkade inte helt ovanligt :-).
Citera
2013-10-24, 22:09
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Nää - aldrig - hellre dör jag.
Citera
2013-10-24, 22:36
Medlem
Verkligen inte, för djurets och mitt eget bästa. Tänder inte på djur och tror inte djuret skulle må bra av det.
Citera
2013-11-04, 13:19
Medlem
naken_slavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponyboy
Detta är en tråd för att försöka få reda på hur många som ärligt skulle våga testa djursex. Inte bara som fantasi, utan verkligen göra det. Det kan vara olika grad, från att bli slickad av sin hund till att knulla sitt sto! Eller andra varianter!
Vad tror ni därute, hur vanligt är detta?

Fick jag rätt chans så skulle jag nog våga mig på att suga hundkuk, men det är väl också så långt jag skulle våga gå. Ligga på rygg och låta hunden sätta på min mun typ, gärna en liten hund som jag passar lagom i höjd om jag ligger platt på golvet.

Kanske börja med att naken på alla fyra "flirta" med hunden på hundars visa, visa mig undergiven.

Men har svårt att se att chansen dyker upp.
Citera
2013-11-04, 20:03
Medlem
bunjackens avatar
Klart som fan jag skulle våga men jag vill inte och förhoppningsvis är det olagligt snart skulle nog säga att djurssex är snäppet värre än samtyckande incest och pedofili faktiskt då djuret som många andra skriver säkert inte uppskattar det men inte kan säga vad den tycker

läste att någon inte ens skulle göra det för pengar här i tråden allt kan köpas för pengar om jag fick x miljarder kronor så skulle jag nog faktiskt kunna tänka mig att ha ett samlag med tex en ko.

Varför? jo miljarder är mycket pengar och skulle ju kunna gå i terapi efteråt om det skulle behövas och leva resten av livet i lyx
Citera
2013-11-05, 01:44
Medlem
Ja, jag skulle våga. Tror inte jag skulle vilja, dock. Skulle det vara garanterat att djuret inte skulle ta skada, skulle jag kanske göra det, bara för att känna hur det känns. Men då skulle det nog bara bli ett par tryck, sen får det räcka (och så in i duschen efteråt, vill ju inte ha djursekret över hela kuken :P )
Citera
2013-12-09, 21:06
Medlem
Nej, skulle aldrig kunna ha sexuellt umgänge med ett djur.
Däremot så har jag efter nå dygn på tjack kunnat halka in på nå djurporr lr liknande men de ska ej diskuteras här.
skulle aldrig göra detta i verkligheten. helt omoraliskt och sjukt anser jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in