Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2019-02-08, 09:20
  #97
Medlem
Svinigs avatar
Nej. Jag blir inte alls upphetsad av tanken. Jag är kvinna.
Citera
2019-02-08, 09:32
  #98
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pchb
Som andlig varelse utan kropp så har jag/vi haft sex med djur många gånger men det är inget jag skulle kunna tänka mig som "människa" med de värderingar man då har. Äcklas av blotta tanken.
Haha whaaaat? Andlig varelse utan kropp? Hur skrev du detta inlägg?

Men on topic, nej nej nej nej NEJ. Snälla, låt det stanna i fantasin, djur är inte era sexleksaker.
Jag kan förstå det kittlande i något tabu, men tidelag är tabu av en anledning.
Jag likställer tidelag med sex med barn, eller dito med omyndigförklarade vuxna.
Har aldrig känt driften för någon av ovanstående.
Citera
2019-03-01, 17:14
  #99
Medlem
rebecka1983s avatar
Kanske.

Alltså det är rätt motbjudande tanke.

Men samtidigt att vara hora åt en hund som aktivt sätter på mig. Det är en spännande tanke
Citera
2019-03-05, 09:07
  #100
Medlem
naken_slavs avatar
Tanken är ju spännande, om det bara varit lagligt också.

Men skulle aldrig kunna sätta på en hund till exempel. Känns som jävligt svårt att vara säker på att hunden gillar det.

Men kanske med en hanhund, vore ju lättare om man var tjej, men ändå. Och om hundägaren och hunden gillar det. Kanske inte inte att ägaren gillar att se på.

Klä av mig, krypa på alla fyra, hälsa som en undergiven hund. Sniffa, slicka. Ge hunden tid att vänja sig vid mig. Hunden låtsasknullar mig så där som hundar gör för att visa dominans. Och om hunden vill så till sist att jag ligger på rygg och den munknullar mig.

Mmm, skulle kunna göra det, men kommer säkert aldrig att hända.
Citera
2019-03-07, 18:30
  #101
Medlem
Jag har utövat det när det var lagligt i Sverige och jag skulle kunna tänka mig det igen (i länder där det är lagligt)
Jag är man och knullar hundar, hästar, getter, tänder även på att se tjejer ha sex med hanhundar och två av mina ex har varit intresserade och utövat detta.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback