Citat:
Ursprungligen postat av
El Pistolero
Ja det var schysst och stenhårt
Bra surr dirr efter boxet mellan ligorna. Nyfunnen respekt för bajen ända tills bajensvin börjar göra bort sig i tråden igen.
Jävligt trist, men nu vet jag iaf att ni har några genuina fotbollsgrabbar.
På återseende
Edit: har du sett boxet, finns det film?
Men kära hjärtat! Tänk så ledsen jag blir att du tappa den lilla respekten för Bajen du hade bara på grund av våran diskussion! Attans.
Men du som var där va fan hände egentligen? Det här kan ju omöjligt vart en riktig Bajen liga ni i mötte för då vi har diskuterat tidigare så har ju Bajen inte varit någonting annat en luffare och skit eller hur?? Så var de här killarna ni mötte från samma bemanningsbolag som Firman Boys använder sig av eller??
Eller var det någon andra tredje sortering du tog med dig förra lördagen? För inte skulle väll några ”fett äkta dfg” springa eller åka på stryk av ett gäng pundare från Gullmarsplan? De borde väll ha räckt med att de såg dig i fronten med din rakade skalle och ringar i öronen som fladdrar i vinden för att inte tala om dina tribal tatueringar mot din enorma kropp för att de ska springa?
”Kom dååå hooooorungar” Brukar det alltid vara springer KGB och typ alla andra eller eller hur?
Förlåt det var inte meningen att såra dig! Jag vet hur mycket det här med att vara ballast på flachback betyder för dig