2013-12-08, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aZelinius
Snackas om box idag mellan hammarby och Helsingborgs yngre. Någon som sitter inne på mer info? Vad jag har hört gick hammarby ut som segrare.

Vill bara klargöra att det va inte Helsingborgs Yngre, det va en ny Baby liga från Helsingborg.
Citera
2013-12-08, 16:27
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Var du där?
Ni var sena, vi fick vänta på er.
Hur som helst var det inte hela världen.
Får tacka för ett väl genomfört box om du var där
Oj tänkte på gången innan, nä var faktiskt inte med i haninge men verkar varit lyckat! Såg sjyst och hårt ut.
Citera
2013-12-08, 16:28
Medlem
sirhectors avatar
.... ta bort
Senast redigerad av sirhector 2013-12-08 kl. 16:43.
Citera
2013-12-08, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirhector
Oj tänkte på gången innan, nä var faktiskt inte med i haninge men verkar varit lyckat! Såg sjyst och hårt ut.
Ja det var schysst och stenhårt
Bra surr dirr efter boxet mellan ligorna. Nyfunnen respekt för bajen ända tills bajensvin börjar göra bort sig i tråden igen.
Jävligt trist, men nu vet jag iaf att ni har några genuina fotbollsgrabbar.
På återseende

Edit: har du sett boxet, finns det film?
Senast redigerad av El Pistolero 2013-12-08 kl. 16:56.
Citera
2013-12-08, 17:13
Medlem
Citat:
finns det film?
Det borde väl du veta? Och hur skulle han annars ha sett det om han inte var på plats?
Citera
2013-12-08, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Det borde väl du veta? Och hur skulle han annars ha sett det om han inte var på plats?
Nu får du allt förklara dig, varför borde jag veta det bara för att jag deltog i boxet?
Citera
2013-12-08, 17:28
Medlem
Citat:
Nu får du allt förklara dig, varför borde jag veta det bara för att jag deltog i boxet?
Du säger dig tillhöra ena partern i boxet men du menar på att du inte har någon koll på vilka filmer som togs och finns ute, är det det du säger?
Citera
2013-12-08, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Du säger dig tillhöra ena partern i boxet men du menar på att du inte har någon koll på vilka filmer som togs och finns ute, är det det du säger?
Det är exakt det jag skiver för bövelen. Finns det ingen här inne som är läskunnig eller är jag sjukt otydlig i skift??
Och vad menar du med filmer, finns det flera??
Som jag förstod upplägget skulle det inte filmas över huvudtaget.
Citera
2013-12-08, 17:35
Medlem
startlings avatar
Varför skrev ss om Haninge-boxet i "Det ryktas..."? Tycker man KGB framstår som mer aktiva annars eller?
Citera
2013-12-08, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av startling
Varför skrev ss om Haninge-boxet i "Det ryktas..."? Tycker man KGB framstår som mer aktiva annars eller?
Gissar på att SS skriver det under ''Det ryktas...'' för att boxet i Haninge var inofficiellt? Bara en tanke.
Citera
2013-12-08, 17:45
Medlem
Och vid Vasaparken och Almnäs behagade ni inte ens dyka upp. Basta!

Citat:
Var du där?
Ni var sena, vi fick vänta på er.
Hur som helst var det inte hela världen.
Får tacka för ett väl genomfört box om du var där
Citera
2013-12-08, 18:10
Medlem
Citat:
Ja det var schysst och stenhårt
Bra surr dirr efter boxet mellan ligorna. Nyfunnen respekt för bajen ända tills bajensvin börjar göra bort sig i tråden igen.
Jävligt trist, men nu vet jag iaf att ni har några genuina fotbollsgrabbar.
På återseende

Edit: har du sett boxet, finns det film?

Men kära hjärtat! Tänk så ledsen jag blir att du tappa den lilla respekten för Bajen du hade bara på grund av våran diskussion! Attans.

Men du som var där va fan hände egentligen? Det här kan ju omöjligt vart en riktig Bajen liga ni i mötte för då vi har diskuterat tidigare så har ju Bajen inte varit någonting annat en luffare och skit eller hur?? Så var de här killarna ni mötte från samma bemanningsbolag som Firman Boys använder sig av eller??

Eller var det någon andra tredje sortering du tog med dig förra lördagen? För inte skulle väll några ”fett äkta dfg” springa eller åka på stryk av ett gäng pundare från Gullmarsplan? De borde väll ha räckt med att de såg dig i fronten med din rakade skalle och ringar i öronen som fladdrar i vinden för att inte tala om dina tribal tatueringar mot din enorma kropp för att de ska springa?

”Kom dååå hooooorungar” Brukar det alltid vara springer KGB och typ alla andra eller eller hur?

Förlåt det var inte meningen att såra dig! Jag vet hur mycket det här med att vara ballast på flachback betyder för dig
Senast redigerad av BajenSvin 123 2013-12-08 kl. 18:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in