Är denna bil prisvärd? Har precis sålt min bil och varit ute efter Kia Pro Ceed ifrån -08 ett bra tag som helst ska vara vit (vet att denna inte är vit!). Hittar dock inget av intresse.
Men vill nu ha en lite nyare bil då jag hade mycket problem med min gamla.
Annars kanske någon har tips på vart jag hittar någon?
Båda har servicebok samt besiktningsprotokoll för år tillbaka. Den äldre har ända från den var byggd. Båda säljarna var mycket trevliga och tog verkligen upp allt om de båda bilarna
Lutar mot dem nyare då den kändes fräshare och modern
Senast redigerad av cope 2013-12-06 kl. 14:41.
VW GOLF -00, från 13000 bvsa
Vad tror ni, fanns småbrister men framjhulslager borde jag kunna få hjälp att byta och att c-låset inte fungerar riktigt är inget som oroar. Befinner mig i Sthlm över helgen och snubblade in på den här annonsen och blev smått nyfiken på om det kan vara nåt att lägga pengar på?
Vad tror ni, fanns småbrister men framjhulslager borde jag kunna få hjälp att byta och att c-låset inte fungerar riktigt är inget som oroar. Befinner mig i Sthlm över helgen och snubblade in på den här annonsen och blev smått nyfiken på om det kan vara nåt att lägga pengar på?
Personen som säljer bilen kallar sig vw golf 4 och enligt bilden så står pärlan
på en grusplan som ser ut en skruttbilsfirma. För säkerhets skull är reg.numret maskat.
på en grusplan som ser ut en skruttbilsfirma. För säkerhets skull är reg.numret maskat.
Seriöst?
Jo det kändes inte helt seriöst, hela annonsen var rätt tarvligt utförd. Fan, jag skiter i att åka dit och kolla, det känns inte värt tiden. Tack
Seriöst?
Rätt konstigt att en bilfirma väljer att INTE visa sitt namn eller sånt. Bilarna i bakgrunden (Audi, Merca, Saab etc) verkar ju rätt okej trots allt. Märkligt, man gör nog rätt i att hålla sig borta från såna firmor.
vilken underbar tråd då slipper man starta en egen,
jag funderar på en bil eftersom min tidigare blev sönderslagen och jag letar en bra och billig bil, och då snubblade jag in på denna vad tycker ni flashback?
vilken underbar tråd då slipper man starta en egen,
jag funderar på en bil eftersom min tidigare blev sönderslagen och jag letar en bra och billig bil, och då snubblade jag in på denna vad tycker ni flashback?
Det är en Volvo 940 automat
Mvh
Verkar var flyttgods/import då den är reggad 2002.