Citat:
Ursprungligen postat av
QuarrelDeluxe
Faktiskt lite Python över detta spektakel.
Skydden hittades av mördaren Svensson DVS. Full koll på vapengömmor madrasser och inkontinentskydd har han men vet ej vad klockan är när han sover i sin bil i korsningen efter vägen bara någon km ifrån Marinas hus om jag fattat detta rätt. Märkliga saker som hänt i och omkring Spekeröd dessa dagar.
Ja alltså var låg dom först och främst. Jo i källaren där han bodde, så vem bryr sig om en sån sak att slänga på skydd och ska dessutom veta vad dom finns. Så pratar Hansson om Fredriks märke kontra dom som fanns i huset. Helt sinnesförvirrat.
Sen som grädde på moset så läggs en filt på som inte har blod på sig alltså är blodet torrt då den slängs på. Guess who?
Löjligt det här med allt som ska ha skaffats fram och fixats med. Inkontinensskyddets fabrikat anser Hansson vara något att ta upp. Pajastakter och man kan ju undra om det är för att fylla ut ett A4 bara.
Pinsamt oproffsigt måste jag säga.
Lite intressant är det med uppgiften om vapnet som Fredrik hade tagit innan och inte erkänt det direkt
Har han kleptomani`? Kanske värt att kriminalvården ger han den vården som han behöver och det är ju en hel del vad jag förstår. Han har väldigt svårt att skilja på äganderätt, och hans empati har stora brister.