2013-12-07, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grapp
Så du menar att wm hade bokat två Box med dfg på en vecka?
Är jag otydlig i min text?

Hackney: om du inte begriper det själv så kan jag meddela dig att det är sådana som du som är anledningen till bajens katastrofala rykte. Grabb är du definitivt inte.
Citera
2013-12-07, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Är jag otydlig i min text?

Hackney: om du inte begriper det själv så kan jag meddela dig att det är sådana som du som är anledningen till bajens katastrofala rykte. Grabb är du definitivt inte.
Låter ju väldigt trovärdigt..så trovärdigt att den här infon inte ens kommit ut..dessutom om vi säger att detta e fallet, vilket skulle vara det första i Boxhistorien, så ställer man inte in ett Box för att "man e för få" ..man kör med det man har för dagen..
Citera
2013-12-07, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grapp
Låter ju väldigt trovärdigt..så trovärdigt att den här infon inte ens kommit ut..dessutom om vi säger att detta e fallet, vilket skulle vara det första i Boxhistorien, så ställer man inte in ett Box för att "man e för få" ..man kör med det man har för dagen..
Vad du tycker låter trovärdigt betyder lixom ingenting, jag vet hur det ligger till och wm vet hur det ligger till.
Och du ska fan inte tala om vad man kör med eller ej, vi har ALLTID kört oavsett nr, utom denna gång och det var jävligt olyckligt.
Fattar inte varför wannabes som dig ska försöka förklara för mig som vart aktiv i många år hur saker ska gå till.
Blir arg på mig själv att jag går i samma fälla hela tiden och tar disskutionen med sånna som dig.
Jävla fjant!
Citera
2013-12-07, 23:55
Medlem
Ni har ju en historia av att alttid strula, ställa in eller inte vara i tid. Behöver jag påminna dig om det här?

http://www.youtube.com/watch?v=82D52IT61zs

Citat:
Stämmer, det du inte vet är att vi hade ett box mot wm helgen efter som varit planerat betydligt längre (och därmed prioriterdes av dom flesta DFG). Anledningen att det inte blev av var wm:s fel. Eftersom du verkar väldigt dåligt insatt känns det spontant som att du kanske ska vänta lite med att kalla folk luffare tills du vet de faktiska omständigheterna.

Det där snacket om att vi bär all skuld i floppen mot bajen är ju oxå en åsikt från någon som saknar all info.
Citera
2013-12-08, 00:19
Medlem
Memnoks avatar
Jag skall inte påstå att jag är en del av en firma eller att jag på något sätt är en del av kulturen då det är minst 10 år sedan jag ställde mig upp och slogs för ett lag men är det inte lite mycket gnäll i en här tråden? I mina ögon är alla som ställer upp och slåss för laget värda respekt oavsett om de åker i backen eller står upp efteråt, vem bryr sig om personer som bokar möte och inte dyker upp osv. De är inte relevanta och det kommer att visa sig med tiden.
Citera
2013-12-08, 10:00
Medlem
Citat:
Vad du tycker låter trovärdigt betyder lixom ingenting, jag vet hur det ligger till och wm vet hur det ligger till.
Och du ska fan inte tala om vad man kör med eller ej, vi har ALLTID kört oavsett nr, utom denna gång och det var jävligt olyckligt.
Fattar inte varför wannabes som dig ska försöka förklara för mig som vart aktiv i många år hur saker ska gå till.
Blir arg på mig själv att jag går i samma fälla hela tiden och tar disskutionen med sånna som dig.
Jävla fjant!

El Pistolero din gamla skojare.
Kul att du vaknat till igen efter att du slickat såren i veckan.

Vad har du att säga om det som hände i Haninge förra lördagen.
Citera
2013-12-08, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haninge69
El Pistolero din gamla skojare.
Kul att du vaknat till igen efter att du slickat såren i veckan.

Vad har du att säga om det som hände i Haninge förra lördagen.
Fantastiskt box, bästa på väldigt länge.
Är så jävla tacksam att ni fixade erat strul så vi kunde köra som planerat.
Utan tvekan hårdaste bajen ligan jag mött. Respekt!
Citera
2013-12-08, 11:58
Bannlyst
lilleström mot våleranga igår. våleranga skyller förlusten på att lilleström hade med sig batonger, hammare och...KGB...
Citera
2013-12-08, 12:19
Medlem
WM och FB, de två som är de i särklass bästa firmorna. Med WM som nuvarande 1:a. Men med FB på en klar och hedrande 2:a plats. Om/när FB kommer återta topplatsen, så kommer WM jaga den igen, för det är dessa två det handlar om allra högst upp.

Ni andra måste vässa till er, och ta upp jakten på 1) bäst i stan, och på 2) bäst i Sverige.
Citera
2013-12-08, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
WM och FB, de två som är de i särklass bästa firmorna. Med WM som nuvarande 1:a. Men med FB på en klar och hedrande 2:a plats. Om/när FB kommer återta topplatsen, så kommer WM jaga den igen, för det är dessa två det handlar om allra högst upp.

Ni andra måste vässa till er, och ta upp jakten på 1) bäst i stan, och på 2) bäst i Sverige.
Hahaha vad håller du på med? Leker någon slags gudfader som ger råd till hur firmorna ska agera.
Citera
2013-12-08, 12:45
Medlem
Citat:
Jävla fjant!
Vilket skämt du e.wannabe? Haha tack.du verkar ha skrivit fler inlägg här på flashback än antal slag du delat ut under Box..hur som helst dyk upp nästa gång istället bara, och gå och träna istället för sitta här, du kort behöva det. Over n out
Citera
2013-12-08, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wink
Hahaha vad håller du på med? Leker någon slags gudfader som ger råd till hur firmorna ska agera.
Nej

Jag bara hyllar de som är bäst just nu WM, ger FB en eloge, och samtidigt småretar de andra lite.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in