Citat:
Ursprungligen postat av
dafuqup
Jag tror inte på Kings Of Leon då dom var på P&L. Tror Bråvalla vill ha något häftigare än att bara repetera massa band från tidigare festivaler.
Ser sjukt mycket fram emot nästa vecka! Har dock inte riktigt bestämt mig än. Hade Eminem kommit hade det varit 100% att jag hade åkt men nu får vi se. Åker mest på festivalerna för att bli full och träffa folk så banden brukar inte spela så stor roll..
Visst var de på P&L, men det var många år sedan. Där pratar vi 2011. Med det tänket hade inte Macklemore (nu blev ju det inställt iof), Paramore (också det inställt), Gogol Bordello, Volbeat, Thåström, Mando Diao, Timbuktu, Hoffmaestro, Johnossi, Dada Life, Rebecca & Fiona eller In Flames för att nämna några heller kunnat spela på Bråvalla i somras. Att boka svenska akter som tex Kent, Maggio, Krunegård, Håkan, Linnros, Melissa Horn osv är ju bara att glömma i så fall också.
KOL har ju inte heller varit här i Sverige sedan de spelade på P&L 2011 vad jag vet. Så det är nog på tiden. Men som sagt, jag hoppas verkligen inte att det är en av bokningarna Bråvalla kommer att göra. Trots att jag gillar bandet.