2013-12-06, 20:52
Medlem
Tja,

Jag är ute efter några iPhone 2g (first generation) telefoner, någon som vet vart man kan få tag i såna?

Har kollat de vanligaste köp- och säljhemsidorna.
Citera
2013-12-06, 21:37
Medlem
berra17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tretrion
Tja,

Jag är ute efter några iPhone 2g (first generation) telefoner, någon som vet vart man kan få tag i såna?

Gå till en apple butik och fråga om dem kanske har tips på nån som kan ha eller så går du till små tele/databutiker
Citera
2013-12-07, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tretrion
Tja,

Vill du bli rik? Dom sålde en 2g för över 10 tusen för några månader sedan,om jag kommer ihåg rätt. Dock så var den i original kartong(oöppnad?)
Citera
2013-12-07, 13:58
Avslutad
Har en liggandes hemma, dock med ett mjukvarufel(?) som gör att den inte kan sättas i "viloläge" (dvs. släcka skärmen) - den stänger av sig då, annars är den fräsch
Citera
2013-12-07, 14:02
Medlem
Jag har en liggandes. Helt felfri, har ända till nyligen använt den som jobbmobil.
Vad kan en sån vara värd?
Citera
2013-12-07, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KundvagnMedGrot
Vill du bli rik? Dom sålde en 2g för över 10 tusen för några månader sedan,om jag kommer ihåg rätt. Dock så var den i original kartong(oöppnad?)
http://feber.se/iphone/art/284067/gammal_iphone_2g_sljs_fr_13_00/ dock oöppnad, så lagra slantar får man
Citera
2013-12-07, 14:21
Medlem
Citat:
http://feber.se/iphone/art/284067/gammal_iphone_2g_sljs_fr_13_00/ dock oöppnad, så lagra slantar får man

Vad är det som gör dessa tekniskt underlägsna enheter så värdelösa?
Citera
2013-12-07, 20:54
Medlem
Citat:

haha nej men jag har alla hittills utsläppta modeller förutom den, måste ha 2an för att komplettera serien. jo jag är medveten om den där affären, oöppnad adderar några 100% till värdet förstås. Har sett att de går loss för cirka 800-1500 kr på ebay beroende på skick. Föredrar dock att köpa den inrikes. Aja man får väl hålla ögonen öppna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in