2013-12-06, 21:05
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Vad är det folk gör då? Kör alla free-roam nu och bara lallar runt och dräper folk?

Det är ju rätt mycket gankning som sker ;D t.ex när man försöker göra en hold-up
Jepp, bara åka runt och lalla och skjuta ihjäl folk är det som gäller nu.
Både på gott och ont.
Citera
2013-12-06, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Husbyparkering
Vet någon något om nästa uppdatering/dlc? Alltså patch nummer 1.07. Funderar på att överge spelet då det känns som att Rockstar har gjort detsamma

PS är det någon som vet vad DLC står för?

Det finns ingen info ännu vad jag kan se. Bara att de jobbar på det.

DLC = Downloadable content, som i stort har ersatt riktiga expansioner.
Citera
2013-12-06, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Jepp, bara åka runt och lalla och skjuta ihjäl folk är det som gäller nu.
Både på gott och ont.

Jaså, ja okej. Tråkigt för oss nya online-spelare då. Känns som att man redan nu missat "The glory days"
Citera
2013-12-06, 21:11
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Det här med att dela stålarna, är det fortfarande borttaget?
Citera
2013-12-06, 21:17
Medlem
Husbyparkerings avatar
Citat:
Jaså, ja okej. Tråkigt för oss nya online-spelare då. Känns som att man redan nu missat "The glory days"

Ja att det är svårt att få människor att joina uppdrag beror mycket på att Rockstar minskade utbetalningarna från dessa i 1.06 patchen så att man inte tjänar ett skit på att köra hederligt.

Antingen får man köpa deras cash packs (som jag inte tänker göra och uppmanar alla att inte köpa) eller så får man glitcha till sig pengar.

Gjorde en karaktär i tisdags och har nu skrapat ihop 250k men fan vilken tid det tar
Citera
2013-12-06, 21:18
Medlem
Husbyparkerings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Det här med att dela stålarna, är det fortfarande borttaget?

Nej det är kvar så vitt jag vet, det var en kille som delade med sig av pengarna när han rånade kineskiosker för drygt en vecka sedan så det borde vara kvar
Citera
2013-12-06, 21:21
Medlem
SilentVictorys avatar
Är det någon som vet vad i helsike som händer med borgmästarvalet?

Det pratades ju så mycket om det innan och allt vad det heter, går även inslag på radion om det hela tiden.

Men Rockstar har inte nämnt ett piss om vad som skall hända.
Är det bara snack eller kommer man kunna rösta på något om 10 år när de har fått fingrarna ur röven?
Citera
2013-12-06, 21:30
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husbyparkering
Nej det är kvar så vitt jag vet, det var en kille som delade med sig av pengarna när han rånade kineskiosker för drygt en vecka sedan så det borde vara kvar
Konstigt, för det har varit grått det där ''Share Cash''?
Citera
2013-12-06, 21:37
Medlem
Citat:
Jag har precis börjar köra online. Kartan är alltid full, 16 spelare, men det verkar svårt att få folk till jobs.

Är det som i alla spel att "alla" är på hög nivå och bara kör privat utan randoms?

Nej det är det inte. Oftast kör jag emd polers och crew, men om jag bara latchar så får jag svar och job-joins hela tiden. Annars kan du ju alltid joina någon annan. =)
Citera
2013-12-06, 22:04
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Amen förhelvete, jag började spela GTAO nu efter en paus, det är ju förfan värre! Vart man än kör/går så blir man ju dödad, blev så less när jag körde ut min bil och direkt sprängdes den för nån jäkel stod med en rocket launcher...
Citera
2013-12-06, 22:24
Medlem
För någon dag sen sprang det runt en spelare som var odödlig, hur går detta till?

Jag blev osynlig
Hände en häftig sak för mig igår när jag spelade. Jag sprang fram till en spelares egna bil och i samma sekund som jag klev in i den så försvann den och jag blev kvar på gatan, osynlig.
Man kände sig som Harry Potter under osynlighetsmanteln och sprang runt och dödade massa spelare som inte kunde se mig.
Klev jag in i någon bil så körde den runt utan förare.
Rätt kul bugg.

Har det hänt någon mer?
Citera
2013-12-06, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coovex
Nej det är det inte. Oftast kör jag emd polers och crew, men om jag bara latchar så får jag svar och job-joins hela tiden. Annars kan du ju alltid joina någon annan. =)

Jo även att joina var lika segt som att invita. Och servern var ju full.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in