2013-12-06, 17:39
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floyd.Lemonpould
Några pålitliga lirare här inne som gillar att köra wagers? (xbox)

Jag kan nog vara på några 10-20k wagers ikväll

Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Släng Arango åt helvete och köp Reus. Byt ut Jansen mot Alaba.
..och in med Gustavo för Bender.

Citat:
Ursprungligen postat av Kedling
Okej, vad e en streamer?

Är det http://www.twitch.tv/ du menar?

Yes! En streamer på twitch är en person som "streamar" (streaming = en process där en ljud- eller bildsignal överförs digitalt från en källa till en mottagare, alltså typ som en egen live tv-sändning) gameplay från olika spel, det som är relevant för dig gällande wagers är dock bara såna som streamar FUT14 på den konsol du spelar på.

Streamers själva får inte spela mot dig eftersom det är emot de avtal de måste acceptera för att få streama på twitch, men de som är i chatten för varje streamer får du göra upp wagers med. För att kunna kommunicera via chatten på en streamers kanal måste du registrera ett twitchkonto
Citera
2013-12-06, 17:43
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Släng Arango åt helvete och köp Reus. Byt ut Jansen mot Alaba.
Gjort! 67k kvar...
Citera
2013-12-06, 17:44
Medlem
Yes! En streamer på twitch är en person som "streamar" (streaming = en process där en ljud- eller bildsignal överförs digitalt från en källa till en mottagare, alltså typ som en egen live tv-sändning) gameplay från olika spel, det som är relevant för dig gällande wagers är dock bara såna som streamar FUT14 på den konsol du spelar på.

Streamers själva får inte spela mot dig eftersom det är emot de avtal de måste acceptera för att få streama på twitch, men de som är i chatten för varje streamer får du göra upp wagers med. För att kunna kommunicera via chatten på en streamers kanal måste du registrera ett twitchkonto [/quote]

Okej, najs.
Finns det något sätt jag kan ta reda på om en person e streamer?
Vill du spela wager mot mig ?
Citera
2013-12-06, 17:45
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xel2oX
Gjort! 67k kvar...

Nöjd med Mkhitaryan? Annars hade jag nog testat Gundogan eller in form Boateng som COM.
Citera
2013-12-06, 17:48
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Nöjd med Mkhitaryan? Annars hade jag nog testat Gundogan eller in form Boateng som COM.

Mkhitaryan är Bundesligas bästa CAM i min mening. Möjligtvis att Götze är bättre passningsspelare men Mkhitaryan har ett mycket bättre skott.
Citera
2013-12-06, 17:51
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
..och in med Gustavo för Bender.
Luiz Gustavo?
Citera
2013-12-06, 17:52
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Jag har egentligen ingen aning vad jag håller på med. Fick några bra bundesliga-spelare i packs och snickrade ihop ett lag

Boateng är Lite för dyr nu...
Senast redigerad av Xel2oX 2013-12-06 kl. 17:59.
Citera
2013-12-06, 17:55
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Mkhitaryan är Bundesligas bästa CAM i min mening. Möjligtvis att Götze är bättre passningsspelare men Mkhitaryan har ett mycket bättre skott.

Har testat de flesta CM/COM i bundesliga och håller fortfarande Gundogan högst. Bra passningsspelare, sköna dribblingar och helt ok skott. Han styr mitt mittfält. Mkhitaryan är helt ok. Ingen spelare som lämnar avtryck direkt, men stabil att ha på mittfältet.
Citera
2013-12-06, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xel2oX
Synpunkter på hur man billigt (150k) kan göra det det här bundesliga-laget bättre? http://www.futhead.com/14/squads/3339272/
Byt Adler mot neur med ett handsk kort. Adler är grym, men neuer är 15-20 % bättre på allt.
Citera
2013-12-06, 18:07
Medlem
Citat:
Har testat de flesta CM/COM i bundesliga och håller fortfarande Gundogan högst. Bra passningsspelare, sköna dribblingar och helt ok skott. Han styr mitt mittfält. Mkhitaryan är helt ok. Ingen spelare som lämnar avtryck direkt, men stabil att ha på mittfältet.
Gundogan är grym, men ag föredrar götze, smidigare och bättre att passa / dribbla med och skotten tycker jag är helt ok.
Citera
2013-12-06, 18:19
Medlem
haammpes avatar
PSN nere för er på ps3/ps4
Det står att de är nere för mig men kan inte hitta något på deras Twitter förutom att de kommer ligga nere på måndag. (spelar på ps4)
Citera
2013-12-06, 18:22
Medlem
Darkcheeses avatar
Tjenare! Har sålt hela mitt lag och ska vänta tills efter jul innan jag köper ett nytt. Jag undrar nämligen om någon kan ge mig det mest OP och billigaste laget som finns.

Tack i förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in