2013-12-06, 01:34
Medlem
155-88-172

Så har jag spelat mina matcher har fått igång spelet med bra spelare och så nu det börjar gå uppåt, är det någon mer än jag som tycker det är ofantligt många x ge mig gärna ett svar!
Citera
2013-12-06, 02:20
Medlem
OddFellas avatar
Regn, regn och åter regn. Vafan är det med folk? Om man ska se något positivt med det så är det extra skönt att vinna dom matcherna.

Någon som kan svara på varför jag spelar 9/10 matcher på bortaplan?
Citera
2013-12-06, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Regn, regn och åter regn. Vafan är det med folk? Om man ska se något positivt med det så är det extra skönt att vinna dom matcherna.

Någon som kan svara på varför jag spelar 9/10 matcher på bortaplan?
lira på king fahd och skit i att köra bortamatcher så slipper du problemet

tradingen går riktigt bra just nu, ett ganska obv tips är att trejda när få är online (som nu)
Citera
2013-12-06, 02:37
Avslutad
Vad tror ni om rooney som CM i http://www.futhead.com/14/squads/3372290/ ?
Någon som har spelat rooney som CM och kan säga hur han fungerar där?
Citera
2013-12-06, 02:41
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap

tradingen går riktigt bra just nu, ett ganska obv tips är att trejda när få är online (som nu)

Spelar jag i typ fem timmer så får jag max två matcher på hemmaplan, då har jag verkligen tur. Så att sitta och vänta tills man får hemmaplan skulle bara bli drygt, skulle man aldrig få spela några matcher. Men fattar inte varför jag inte får fler hemmamatcher för? Har 100/100 fiber och har nätverkskabel rätt in i boxen så kör inte trådlöst heller.
Citera
2013-12-06, 03:05
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap

Skönt att höra om din trading! Själv ligger jag lågt, har inte riktigt motivationen som det känns..
Citera
2013-12-06, 03:41
Medlem
Lidltyrannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Spelar jag i typ fem timmer så får jag max två matcher på hemmaplan, då har jag verkligen tur. Så att sitta och vänta tills man får hemmaplan skulle bara bli drygt, skulle man aldrig få spela några matcher. Men fattar inte varför jag inte får fler hemmamatcher för? Har 100/100 fiber och har nätverkskabel rätt in i boxen så kör inte trådlöst heller.

Därför att man ser direkt när man joinar ett game om det är hemma eller borta. Får du också ofta "motståndare lämnade spelet"? TADAH!
Citera
2013-12-06, 03:50
Medlem
OddFellas avatar
Köpte lite packs för 70k och när man väl får ett par IF kort dyker sopan Ricardo och Terry upp. EA hatar mig verkligen.
Citera
2013-12-06, 04:28
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lidltyrannen
Därför att man ser direkt när man joinar ett game om det är hemma eller borta. Får du också ofta "motståndare lämnade spelet"? TADAH!
Jaahaaa, ser man det . Händer väl ibland, men väldigt få gånger jag ens hamnar på "hemmasidan".
Citera
2013-12-06, 07:02
Medlem
haammpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale

du får öppna portar.
Citera
2013-12-06, 07:04
Medlem
haammpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
Hur mycket påverkas OM-funktionen om man lämnar en match? Orkar verkligen inte att spela slowmotion matcher.

Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Nja, nu har du nog tolkat fel. Prova att läsa igenom det igen.

Det var denna kommentaren jag tänkte på, slowmotion matcher ?
Citera
2013-12-06, 07:39
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Köpte lite packs för 70k och när man väl får ett par IF kort dyker sopan Ricardo och Terry upp. EA hatar mig verkligen.
Fast för 70k så var ju två IF's jävigt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in