• 1
  • 2
2006-07-26, 16:48
Medlem
Jag vet inte om jag skall posta här eller på skvaller.

En Boris Stael Von Holstein står som kandidat på¨nationaldemokraternas riksdagslista. Är det någon som känner till hans (eventuella) släktskap med Johan Stael Von Holstein?
Citera
2006-07-26, 17:57
Medlem
ChristianXs avatar
Blir Skvaller, trots den usla rubriken, då inlägget inte har något med politik att göra.

PI -> Skvaller

/Mod
Citera
2006-07-26, 18:00
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Om denne Boris också är en kort liten fjant som består av trettio procent rövhaka och har en frilla som påminner om toppen av en pollare, ja då är de släkt.
Citera
2006-07-26, 18:42
Medlem
Byfånens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garozzo
Jag vet inte om jag skall posta här eller på skvaller.

En Boris Stael Von Holstein står som kandidat på¨nationaldemokraternas riksdagslista. Är det någon som känner till hans (eventuella) släktskap med Johan Stael Von Holstein?

Johan är adopterad in i familjen Stael Von Holstein så blodsband har dom inte, däremot kan dom vara släktingar rent juridiskt !
Citera
2006-07-26, 18:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Om denne Boris också är en kort liten fjant som består av trettio procent rövhaka och har en frilla som påminner om toppen av en pollare, ja då är de släkt.

Tycker du illa om adel oxå!? Tycker du inte illa om ALLA snart?
Citera
2006-07-26, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gäddan
Tycker du illa om adel oxå!? Tycker du inte illa om ALLA snart?
Nu är vi ju i skvaller, så....

grejen är att Johan inte är adlig, det blir man nämligen inte som adopterad, bara som biologiskt barn.

Hans frånskilda fru, har glömt vad hon heter, har givetvis behållit efternamnet vilket Johan kommenterade, varpå hon kommenterade något som gick ut på att han själv minsann inte heller var adlig. Ja ja.
Citera
2006-07-26, 19:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
Nu är vi ju i skvaller, så....

grejen är att Johan inte är adlig, det blir man nämligen inte som adopterad, bara som biologiskt barn.

Hans frånskilda fru, har glömt vad hon heter, har givetvis behållit efternamnet vilket Johan kommenterade, varpå hon kommenterade något som gick ut på att han själv minsann inte heller var adlig. Ja ja.

Jessica.

Jessica stal von holstein

Jag är inte heller adlig, för jag är det på spinnsidan. Annars jävlar!
Citera
2006-07-26, 19:41
Medlem
GreenManalishis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gäddan
Jessica.

Jessica stal von holstein

Jag är inte heller adlig, för jag är det på spinnsidan. Annars jävlar!
Jessica är frånskild från Fredrik. Inte Johan

Fredrik är Johans lillebror. Fredrik chefade för it-bubbleföretaget letsbuyit.com

EDIT: jag kan ju förstås minnas alldeles galet men jag tror inte det
Citera
2006-07-26, 19:47
Bannlyst
Jag vill OXÅ ha en it-bubbla!
Citera
2006-07-26, 20:11
Medlem
Frappants avatar
Johan Snack von Bullshit tillfrågades f ö också om eventuellt medlemskap/politikaktivitet i ND men bad frågaren dra åt helvete.

Boris, hans farbror, är patologiskt fet, väger uppåt 200 kg. När ND:s värvare dök upp på hans residens för att prata politik och värvning ledde han dem via telefon från entrén till sin säng, ur vilken han normalt bara reser sig av speciella anledningar.

Båda är rövhål utan tillstymmelse till mänskliga egenskaper, bara på olika sätt.
Citera
2006-07-26, 20:17
Bannlyst
OLIKA slags rövhål?

Och jag som bara kände till en sorts!
Citera
2006-07-26, 20:25
Medlem
Frappants avatar
Ordet "rövhål" ska du här läsa i överförd, ontologisk mening. Det handlar snarare om att en person i något avseende delar abstrakta egenskaper med ett faktiskt rövhål än att han bokstavligen ÄR ett rövhål.

Det här bör du kunna klara ut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in