Citat:
Ursprungligen postat av
fruktvatten
den kommer lugna ner sig i sinom tid, efter 2-3 månader sover han/hon troligen hela nätter och ni får er sömn tillbaka
jag hoppas innerligt att det är så!
Citat:
Ursprungligen postat av
Cornholio.
Det är garanterat ett oacceptabelt beteende! Ring hyresvärden dag som natt. Om du ringer 4 samtal i veckan och om ditt fruntimmer också gör det så blir han illa tvungen att göra något åt saken. På han bara, var ett par ettriga jävlar.
Citat:
Ursprungligen postat av
JensPulver
Sjukligt fel fokus i den här trådstarten.
Ja, bebisar skriker mycket. Det gjorde du med när du var bebis.
Jag skulle istället bry mig i hur det är för den där bebisen där det verkar bråkas så mycket.
Klart vi har tänkt på vilken sjuk miljlö bebisen måste bo i, men det hjälper inte att den stör oss sjukt mkt.
Citat:
Ursprungligen postat av
ArturoBandini
Nej, det är inte alls garanterat ett "oacceptabelt beteende" att ha en bebis som skriker. Idiot.
Citat:
Ursprungligen postat av
curiamobilium
Du har råd att bo i lägenhet men inte i radhus- ja
Du har inte pengar att bo i en ljudisolerad lägenhet - nä
Då blir det så.
Hundratusentals människor upplever detsamma.
Att det är bråk med vuxna människor? ja där kanske du kan göra något.
Att du hör en bebis skrika? Nä inte en chans. Inte en jääävla chans.
Du får stå ut och hoppas att du har samma acceptansnivå som när du skrek blöjan av dig.
Mitt råd…
Det är allvarligt menat och inte för att jag dissar dig då jag kan förstå att det är jobbigt:
Köp öronproppar! Då är ju problemet löst.
Allvarligt talat utan att försöka göra mig lustig alls.
Hyresgästen som bodde under oss innan hörde vi aldrig, det var inte förens detta par flyttade in.
O menar du att vi ska behöva gå runt med öronproppar dygnet runt för att kunna bo i våran lägenhet?
Citat:
Ursprungligen postat av
EmporioX
Först vågar du inte gå ner och säga till dom och nu stör ni er på ett stackars oskyldigt litet spädbarn. Kanske du som ska flytta?
Vi har pratat med dom, men de är ett ungt par (runt 18-19 år gamla) o de klarar inte av att ta en mogen diskussion så de är hopplösa att prata med.