2013-11-28, 20:54
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Han som vann 20000:- i månaden i 20 år och fuckade upp allt.
Men jag tror han skrev över halva på hans dåvarande flickvän så det var 10 000:- för honom.
Citera
2013-11-28, 21:00
Moderator
v50s avatar
Framgick egentligen inte så mycket hur det har gått för den här killen mer än att han verkar ha lagt spelberoendet bakom sig och att hans tjej har fått sig ett jobb.
Citera
2013-11-28, 21:00
Medlem
Bernardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Gillar i och för sig Patrick & Magnus, men Charlie och Mattias var strået vassare.
Charlie Söderberg marknadsförde i och för sig ekonomiskt tveksamma saker vid sidan om: http://www.dn.se/ekonomi/tv-profilens-sparform-liknar-pyramidspel/
Citera
2013-11-28, 22:21
Medlem
De allra flesta som är med i programmet brukar ju åtminstånde ha någon form av jobb. shopping-tjejen levde på socialbidrag första besöket och gör det fortfarande, ärr rätt unikt fall i lyxfällan. Känns uppenbart att hon är fruktansvärt lat och inte har det minsta sug på att skaffa sig ett jobb
Citera
2013-11-28, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Ah, nu är det hon som var så go o gla.

Är det den första dom besöker som varit med de gamla programledarna?

edit: aha, det var inte den gamla hårdrockaren jag tänkte på, han med jänkaren och alla gitarrer som inte ville göra nåt. Men rackarns så gött att allt ordnat sig för den tjejen, minns hur man kände med henne när hon var nere för räkning.

Ja, jag kännde verkligen med henne. Hon kändes så olycklig och ensam.
Så det känns lite riktigt realityTVvarmt att se att hon mår bra nu

Annars är Lyxfällan lätt lyteskomik. Så då är det lite extra när det dyker upp nån som man känner för.
Citera
2013-11-29, 15:20
Medlem
kostymnisses avatar
Lidl-kvinnan var trevligt att se igen, det var kul att det blivit ordning och reda där. Där verkade ju "bara" ekonomin vara ett svepskäl för ett liv hon inte önskade sig. Givetvis måste man ändå hålla reda på saker och ting men det gav ändå en förklaring.

Killen med spelberoendet kan man ju bara undra över, han verkade inte förstått att 10tkr inte är så mycket i månaden direkt...

I övrigt en som var latare än lat och vägrade jobba vissa känner man att de förtjänar läget...
Citera
2013-11-29, 17:54
Medlem
Klobbs avatar
Var det inget program igår? Läste nåt om nån lirare som vunnit på triss och sen slösat bort allt? Finns inget program på tv3play iaf.
Citera
2013-11-30, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Maria sa sig lida av social fobi. Tyckte hon verkade vara väldigt social och öppen.

Låter bra ju inför huvudsponsor soc.
Citera
2013-12-03, 12:25
Medlem
Hon Maria som lever på socialbidrag: Som någon skrev tidigare i tråden så verkar Maria ha personligheten bedragerska.. Jag får Aspergervibbar så hela huset skakar av henne. . bla på hennes pratiga sätt och den sociala fobin /oförmåga att klara ett arbete, mm.

Nån som vet mer om hennes tex efternamn?
Citera
2013-12-04, 16:48
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tangofortwo
Hon Maria som lever på socialbidrag: Som någon skrev tidigare i tråden så verkar Maria ha personligheten bedragerska.. Jag får Aspergervibbar så hela huset skakar av henne. . bla på hennes pratiga sätt och den sociala fobin /oförmåga att klara ett arbete, mm.

Nån som vet mer om hennes tex efternamn?

Asperger vet jag inte om jag vill hålla med om, men någon narcissistisk personlighetsstörning kan jag nog påstå. Hon var väl dessutom med i en pingstförsamling eller liknande som hon tiggde pengar av. Tror knappast hon var med där för att hon var kristen.
Citera
2013-12-05, 11:39
Medlem
Konstigt att Lyxfällan aldrig rekommenderar de singelskuldsatta att skaffa
en partner o bo ihop med och skära kostnader o få en lön till.

Den lösningen är ju i princip omöjlig att slå av egen kraft trots lyxfällehjälp
Citera
2013-12-05, 20:16
Medlem
pyttefnaxs avatar
"efter en natt i Mora ger dom sig iväg norrut till Falun" sa dom verkligen så? Är mina geografikunskaper utdaterade eller har dom flyttat Falun eller Mora?

Wow, Jeanette... Varför går inte alla tjejer ner i vikt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in