Hej!
Det såhär att jag har varit kär i en blyg tjej bra länge, har börjat fått kontakten med henne för kanske två månader sedan. Jag berättade hur jag kände för henne för en månad sen, hon sa att hon inte visste vad hon kände. Vi sms:ar ganska ofta och ibland är det hon som inleder det och via sms är hon jätte trevlig, men oftast när jag pratar med henne IRL så är hon avikande och kortfattad. Vi får
lixom aldrig ögonkontakt när vi pratat, hon tittar alltid åt något annay håll. Det är mest SMS när vi har pratat, men vi är typ med samma kompisar så vi har lärt känna varandra så.
Vi går sista året på gymnasiet i samma klass.
Jag funderar på att dra iväg det här sms:et till henne:
hej "namn" ja ska sluta skriva till dig nu för ja börja fatta att du inte gillar mig/tycker jag är dryg :S de är bara lite svårt när man tycker om nån o den inte gillar ensjälv på samma sätt

kan ju erkänna att ja har varit kär i dig i typ nästan 2 år, men det behöver du inte direkt säga till nån xD men aja, ja hoppas att vi inte blir ovänner elr nått, ha det gött "namn", vi syns väll på skolan ^^
Hjälp uppskattas! Och ni får ursäkta om det är dåligt skrivet, skriver från mobilen!