• 7
  • 8
2008-03-29, 01:28
Medlem
NicJays avatar
själv har jag ganska nöjd över att ha peter jackson collection.
klassiker såsom meet the feebles och braindead
Citera
2008-03-29, 02:44
Medlem
Bulldoozers avatar
Bad taste, special edition och gamla dawn/day of the dead collectors special edition..

Samt min Scarface special edition, varje man bör ha den i sin collecton
Citera
2008-04-04, 04:40
Medlem
köpt mera rariteter:

Blade runner väskan

Alien boxen med skallen

Predator boxen med skallen

kul grej: drog hem ett one night, dagen efter ser hon Predator boxen o blir skitskarj
Citera
2008-04-04, 12:41
Medlem
Sunes Sommar
Citera
2013-12-05, 10:34
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Bump

Det bästa köpet sett till pris måste ha varit när jag var på elgiganten för många år sedan.
Tittade runt bland en låda med DVD-filmer som kostade max 99kr och hittade mest skitfilmer.

Efter lite grävande hittade jag Rambo-trilogin med en prislapp på 99kr.
Det var en fin box med tyngd i, ingen budgetvariant.
Slog till direkt. boxen måste självklart ha varit felmärkt. Upptäcktes inte heller i kassan.

Tittade runt på discshop, cdon osv när jag kom hem och där kostade boxen 399kr.

Den här är det:
http://www.discshop.se/filmer/dvd/ra...isc_box/P34927

Edit: läste nu bland omdömena och någon tyckte prislappen på 439:- var lite väl saftigt
Citera
2013-12-05, 10:46
Medlem
Ofta är det som roligast när man gör lyckade impulsköp. Gick till Movieline i Gbg och hittade Mannen på taket och The Shining för 99 pengar (100 hade jag aldrig gett ). Nästa gång gick jag dit bara för att kolla och fann Psycho och Tillsammans för 99. Det är bra filmer som jag gärna vill äga, men jag hade inte en tanke på att det var just de filmerna jag skulle köpa.
Citera
2013-12-05, 11:49
Medlem
putteH_s avatar
Bästa o bästa fick dock Arrow säsong 1 på blu-ray för 128 spänn och det med frakt
Citera
2013-12-05, 11:57
Medlem
Slottsherres avatar
En svit klassiker utgivna av Criterion Collection. Högsta kvalité på alla plan. Senast en suverän utgåva av Two-Lane Blacktop med Jams Taylor och Dennis Wilson med massor av extramaterial.
Citera
2013-12-05, 12:02
Medlem
MasterBaits avatar
Inte det jag är stoltast över, men bästa köp måste vara en hel drös med dokumentärer från Ginza 10-25 spänn styck. Stoltast? Ingen aning. Kanske nån specialimporterad längre version av nån asiatisk horror.
Citera
2013-12-05, 12:47
Ingen aning faktiskt, inget spektakulärt tyvärr. Har försökt köpa bra film, så billigt som möjligt. Då får man inga fina utgåvor.

Men tycker väl att min Disco Godfather är lite rolig. Random kultfilm med Rudy Ray Moore.
Citera
2013-12-05, 17:07
Medlem
XtraXs avatar
http://imgur.com/KeKFBOF

En av många guldkorn i min samling.
Citera
2013-12-05, 17:12
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
En svit klassiker utgivna av Criterion Collection. Högsta kvalité på alla plan. Senast en suverän utgåva av Two-Lane Blacktop med Jams Taylor och Dennis Wilson med massor av extramaterial.
Rankar också mina Criterion-utgåvor högt - särskilt David Cronenbergs "Videodrome" och "Naked Lunch".
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in