Citat:
Ursprungligen postat av
Marrimarrow
Egentligen skulle jag inte skriva dettta men vid det tillfället jag blev misshandlad å kissade på mig stod Asets Mamma Maritha och tittade på! När jag väl reste mig upp när Aset slutat slå ville hon gå in och tvätta av mig blodet. men jag tänkte för mig själv att det här ska han inte komma undan, inte tvätta bort bevis, så jag gick ut och rökte sen sprang jag från platsen och knackade på hus bredvid som tillslut ringde polisen. Tyvärr blev målet nedlagt trots att jag såg deformerad ut i ansiktet. Tack POLISEN för ett "bra" jobb! haha patetiskt dålig!
Jag förstår att det är ett våldsamt as. Och jag förstår att du är vansinnigt arg.
Inte ovanligt att man lägger ner sånt här , tyvärr. Stå på dig bara.
Just nu kan du vara trygg då¨han sitter inlåst-. Patetiska män som bankar på sina flickvänner är låga avskum inget annat. Inget existensberättigande har dessa män. Hoppas polisen bankade på honom då han togs in. Smaka sin egen medicin är aldrig fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Marrimarrow
Om du är så orolig för mig och mitt barn så kan ju du höra av dig på annat sätt än på Flashback i så fall!
Bry dig inte om en del här de är så tråkiga. Du bör hålla undan barnet från aset.
Och det som skrivs här kan man ta med en nypa salt inget annat.
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoi
Läs en gång till
Barnet är till hälften en produkt av AJ, oavsett hur mycket mamman hatar och önskar livet ur honom. Det bidrar knappast till barnets självbild och självförtroende. Detaljer kan barnets kompisar och andra jämnåriga dessutom sitta och läsa, och i värsta fall vända mot barnet.
Hon har rätt att hata bäst hon vill, och man ska inte undanhålla barn vad som är sanningen-
Du verkar ju lite lagom kokt.