2013-12-05, 00:37
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Skulle sälja av allting, köpa ett budgetlag och börja tradea lite smått, med målet att ha råd med Ibra efter TOTY.

Du brukar ju bygga rätt fina lag. Skulle du vilja kasta ihop ett lag med Neymar för 60-70k utöver honom?
Citera
2013-12-05, 01:59
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Hoppas på lite bra feedback från er orginalare!

Har nu helt och hållet tappat glöden för att fortsätta spela, men innerst inne vill jag fortsätta.. ett sorts antiklimax.

Lite bakgrund till varför motivationen att fortsätta spela tryter kan vara att jag köpt dyra spelare och senare gjort stora förlustaffärer vilket resulterat i ca 1.000.000 back sedan starten. Kan även tilläggas att efter en blöt kväll fick för mig att köpa 50k packs för 400.000 och det bästa jag fick var Rooney
Spelarna jag har i dag: Remy, Sturridge, Willian, Lampard, Lamela, Leiva, Baines, Vidic, Kompany, Cech, Jagielka, Khaboul, Walker, Maicon, Ogbonna, Taarabt, Gibbs, Koscielny, Paulinho, Sandro, Benteke, Cazorla, Hulk, Boateng, Roony & Yaya. Har ca 200k på banken.

Någon som har några bra tips på hur man kan få tillbaka glöden att fortsätta? Eller kanske vad jag borde göra, sälja allt? Börja tradea med olika kort eller liknande?

Tack på förhand och sorry för lång text.

På förhand stort tack!

Sälj hela laget och köp packs, du får säkert ibra eller nåt sånt med hjälp av lite karma.
Citera
2013-12-05, 02:36
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
Sälj hela laget och köp packs, du får säkert ibra eller nåt sånt med hjälp av lite karma.

Vet inte om du var sarkastisk nu men det är kanske det man bör göra. Om packsen resulterar i "ingenting" så lägger man ner skiten, kort och gott.
Citera
2013-12-05, 03:06
Medlem
Citat:
Vet inte om du var sarkastisk nu men det är kanske det man bör göra. Om packsen resulterar i "ingenting" så lägger man ner skiten, kort och gott.

Jag tycker att du ska infria dig. Notera att det inte var jag som skrev till dig.
Citera
2013-12-05, 03:08
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:

Jag säger bara det du vill höra

vilka spelare är det du har gjort 1mille förlust på?
Senast redigerad av Jessicaffs 2013-12-05 kl. 03:12.
Citera
2013-12-05, 08:08
Medlem
Sjuk TOTW men hade hoppas på Walker.kör BPL och tror inte Nasri , öRamsey eller Terry kan förbättra mitt lag. Både Bale och Robben ser underbara ut. Kommer nog köpas mycket pack och marknaden går nog ner lite.
Citera
2013-12-05, 09:07
Medlem
Fan känner mig kluven, vill ha Ramsey SIF och kan köpa honom då han är relativt billig men vet ju också att Ramsey med stor sannolikhet kommer få en Upgrade i januari. Betyder denna Upgrade att Ramsey SIF kommer va helt onödig att ha då hans Upgrade kommer vara bättre och billigare?
Citera
2013-12-05, 09:08
Medlem
pellenicklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=nV8BXCmrnKzA8s3

Billigt och effektivt divisionslag
såg riktigt bra
Citera
2013-12-05, 09:51
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyBall
Fan känner mig kluven, vill ha Ramsey SIF och kan köpa honom då han är relativt billig men vet ju också att Ramsey med stor sannolikhet kommer få en Upgrade i januari. Betyder denna Upgrade att Ramsey SIF kommer va helt onödig att ha då hans Upgrade kommer vara bättre och billigare?
Japp, du har så rätt
Citera
2013-12-05, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Japp, du har så rätt

Men vill testa nu ju... Kommer hans SIF dala så pass mycket i pris fram till januari att det inte är värt det?
Citera
2013-12-05, 10:20
Medlem
|oRkaR|s avatar
http://www.futhead.com/14/squads/3337348/

synpunkter på denna? tips på att lyckas ha offensiven samma men få starkare defensiv?
Citera
2013-12-05, 10:41
Medlem
Någon som spelar med BPL lag som skulle kunna dela med sig av spelare till ett vettigt pris? Kör 451 just nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in