2013-12-04, 23:19
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=nV8BXCmrnKzA8s3

Billigt och effektivt divisionslag

Ser ut som ett vanligt pacelag
Citera
2013-12-04, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galelos
När det gäller profit på leadeboard så räknas inte taxan.
helvete vad jag förlorat på tax med andra ord
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
hur kan den bara få 69? Hur räknar den egentligen?

blev sugen på testa den. Ser väldigt bra ut faktiskt

bänken är tom vilket gör att lagets overall inte stämmer
Citera
2013-12-04, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
hur kan den bara få 69? Hur räknar den egentligen?

blev sugen på testa den. Ser väldigt bra ut faktiskt
Inga avbytare.
Citera
2013-12-04, 23:47
Medlem
antonaugustssons avatar
Så himla besviken jag är på Lewandowski. Slö och känns inte så stark som han ska vara. Ha gjorde 2 mål på 10 matcher eller något, haha.
Citera
2013-12-05, 00:12
Medlem
någon som lirar xbox som kan ge bort transfer list +20, den som utökar trade pile från 80 till 100? PMa gärna isåfall
Citera
2013-12-05, 00:12
Medlem
Valvantos avatar
Vad använder ni för sida för att kolla upp spelarpriser? Futhead är helt ute och cyklar ibland och ultimatedb har dåliga sökresultat.

Bendtner/Chamakh IF?
Citera
2013-12-05, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Vad använder ni för sida för att kolla upp spelarpriser? Futhead är helt ute och cyklar ibland och ultimatedb har dåliga sökresultat.

Bendtner/Chamakh IF?
http://ultimateteamtrading.net/
Citera
2013-12-05, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Ser ut som ett vanligt pacelag
Och det har aldrig slagit fel.

Ratingen är pga det inte finns några avbytare ja.
Citera
2013-12-05, 00:21
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Och det har aldrig slagit fel.

Ratingen är pga det inte finns några avbytare ja.

Tänkte vara lite äcklig jag med

http://www.futhead.com/14/squads/3329811/
Citera
2013-12-05, 00:27
Medlem
OddFellas avatar
Hoppas på lite bra feedback från er orginalare!

Har nu helt och hållet tappat glöden för att fortsätta spela, men innerst inne vill jag fortsätta.. ett sorts antiklimax.

Lite bakgrund till varför motivationen att fortsätta spela tryter kan vara att jag köpt dyra spelare och senare gjort stora förlustaffärer vilket resulterat i ca 1.000.000 back sedan starten. Kan även tilläggas att efter en blöt kväll fick för mig att köpa 50k packs för 400.000 och det bästa jag fick var Rooney
Spelarna jag har i dag: Remy, Sturridge, Willian, Lampard, Lamela, Leiva, Baines, Vidic, Kompany, Cech, Jagielka, Khaboul, Walker, Maicon, Ogbonna, Taarabt, Gibbs, Koscielny, Paulinho, Sandro, Benteke, Cazorla, Hulk, Boateng, Roony & Yaya. Har ca 200k på banken.

Någon som har några bra tips på hur man kan få tillbaka glöden att fortsätta? Eller kanske vad jag borde göra, sälja allt? Börja tradea med olika kort eller liknande?

Tack på förhand och sorry för lång text.

På förhand stort tack!
Citera
2013-12-05, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Hoppas på lite bra feedback från er orginalare!

Har nu helt och hållet tappat glöden för att fortsätta spela, men innerst inne vill jag fortsätta.. ett sorts antiklimax.

Lite bakgrund till varför motivationen att fortsätta spela tryter kan vara att jag köpt dyra spelare och senare gjort stora förlustaffärer vilket resulterat i ca 1.000.000 back sedan starten. Kan även tilläggas att efter en blöt kväll fick för mig att köpa 50k packs för 400.000 och det bästa jag fick var Rooney
Spelarna jag har i dag: Remy, Sturridge, Willian, Lampard, Lamela, Leiva, Baines, Vidic, Kompany, Cech, Jagielka, Khaboul, Walker, Maicon, Ogbonna, Taarabt, Gibbs, Koscielny, Paulinho, Sandro, Benteke, Cazorla, Hulk, Boateng, Roony & Yaya. Har ca 200k på banken.

Någon som har några bra tips på hur man kan få tillbaka glöden att fortsätta? Eller kanske vad jag borde göra, sälja allt? Börja tradea med olika kort eller liknande?

Tack på förhand och sorry för lång text.

På förhand stort tack!
Skulle sälja av allting, köpa ett budgetlag och börja tradea lite smått, med målet att ha råd med Ibra efter TOTY.
Citera
2013-12-05, 00:34
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kreml-high
http://ultimateteamtrading.net/

Tackar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto