2013-12-04, 23:17
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltingfel
Känns som att man satsat för mycket på dramatik i år, fortsätter det såhär kommer ingen ta risken att knulla och skämma ut sig om de känner att de kan åka ut redan nästa morgon...
Känns verkligen som de är dåligt produktion tyvärr. Kollat på två säs av danmarks förra året, mycket högre klass då de är fler avsnitt och de är en vecka.

Nu drar man ner på kostnaderna bara.
Citera
2013-12-04, 23:18
Medlem
Zorroo5s avatar
Daaang vad Rebecka Stella ser opererad ut.

Hur som, snart åker nog niklas...
Citera
2013-12-04, 23:19
Medlem
Ferry31s avatar
Det är väl självklart att Paow inte åkte ut, precis som att det var självklart i andra avsnittet när de bytte ut fem tjejer. Paow kommer väl få något uppdrag eller något.

En tanke i övrigt. Talar inte mycket för att Tobias ryker nästa vecka? Han står ju inte riktigt tight med någon av tjejerna och kan ju därmed ryka om han inte har någon att spela med. Den nya killen lär ju dessutom ha någon form av makt. Med andra ord bör det bli så här i nästa ceremoni:

Mia & Jesper
Paow & Jeppe
Anja & Samir
Dorota & Niclas

Och då bör väl Tobias rimligtvis gå till Aina, men jag tror ju knappast Aina har några idéer att spela vidare med Tobias särskilt länge till. Skulle den nya killen sakna någon makt tror jag faktiskt han skulle ha bra chanser att få stanna om han går till Aina. Har snubben makt och kan göra vilket val han vill kanske det är fördelaktigt för Tobias eftersom han kommer hänga mindre lös då. Som läget är nu känns han mer som favorit till att ryka.
Citera
2013-12-04, 23:21
Medlem
Granit84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Norrmännen är nog värre i så fall, som slänge in den här "tjejen" http://www.nettavisen.no/imagecache/parameter/?upsizable=true&action=resize&width=880&height=-1&url=http://pub.nettavisen.no/multimedia/na/archive/01205/paradise_hotel__120537816x9.jpg.

Haha ser ut som en ork urukhai eller hur det stavas
Citera
2013-12-04, 23:22
Medlem
Sir_Ks avatar
AK var inte nådig mot Dorota i intervjun efter hon blev utröstad... Vem vinner i en catfight mellan AK och Dorota?
Citera
2013-12-04, 23:23
Medlem
nästa avsnitt ska det alltså finnas 6 killar o 4 tjejer, så 2 killar ryker direkt? nej självklart kommer paow, eller någon annan tillbaka.

någon som hittar var man "ser mer av festen" från dagens avsnitt?
Citera
2013-12-04, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
text

Om ingen tvist händer vilket det alltid brukar göra iofs så tror jag Niclas ryker nästa vecka.

Andra tankar om programmet: Programledaren uselt valt. Alex Schulman var mycket bättre. Ingen sorg över att AK åkte. Hon var inte intressant eller i något som helst fokus förutom dagen innan det var dags att åka hem.
Senast redigerad av volwave 2013-12-04 kl. 23:29.
Citera
2013-12-04, 23:25
Medlem
för övrigt tyckte jag AK var rätt tråkig att kolla på. mer tv-utrymme till jeppe! snubben är legend och får inte spec mkt känns det som. samir störde jag mig på först men han är fan svinskön han med. riktig citatmaskin är han

"bilden hade varit snyggare utan henne", "jag mådde också dåligt men det var för att jag var bakfull" etc
Citera
2013-12-04, 23:27
Medlem
Chris100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Norrmännen är nog värre i så fall, som slänge in den här "tjejen" http://www.nettavisen.no/imagecache/parameter/?upsizable=true&action=resize&width=880&height=-1&url=http://pub.nettavisen.no/multimedia/na/archive/01205/paradise_hotel__120537816x9.jpg.

Louisa, ja.
Hans kuksugarskola är helt obetalbar, jag skrattar ännu!
De visade tyvärr också sex mellan honom och bögen utan att förvarna.
Citera
2013-12-04, 23:28
Medlem
berra17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit84
Haha ser ut som en ork urukhai eller hur det stavas

Hahahaha that thing!! ser t som big foots fru elr liknande.

Tror fan inte att Niklas åker ut nästa gånge eftersom han har D nu och hon kommer säkert vilja spela med honom. Hoppas fan att Tobhias åker ut, han har fan inte tillfört ett skit sedan han kom in.
Citera
2013-12-04, 23:28
Medlem
Granit84s avatar
Hur tänkte Jeppe när han valde Pulina?

Om han spelat taktiskt skulle han tagit AK. Varför?

AK skulle varit skyldig honom.
Han har Jesper runt sitt finger, rätt bra relation med Truckern redan, varför inte förstärka?

Sedan hade dem kunnat spela ut Dorota ihop?

För gruppens bästa lättast att ta ut Paulina, eller?
Citera
2013-12-04, 23:30
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Lol, så tydligt att Paow inte åkte ut på riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in