2013-12-04, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Jag gillar Mia, men jävlar vad hon spelar för Jesper och han köper det rakt av. Fattar inte han att det här bara är något hon gör för att få stanna? Det var bara en dag sedan hon erkände att det inte skulle hända något sexuellt med Jesper och att han inte ens fick skeda längre. Men i dagens avsnitt blev det både kyss och sova i samma säng. Och massa skitsnack om "man vet inte vad som händer när vi kommer hem" och nu passar det att skeda för nu har hon någonting att tjäna på det hela...
Horbeteende. Hade Jesper varit man hade han spelat med för att få så mycket som möjligt av fittan och sedan valt Dorotha
Citera
2013-12-04, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Stranger
AK var ju väldigt självsäker när det gällde hennes CatWalk

Hon drog upp "Spelat in musikvideo" som referens för han bögen när dom satt och snacka.

Undra om det var denna hon syftade på

http://www.youtube.com/watch?v=4xLF_aH0rTo
HHAHAHA AHHAHA HAHAH

Citera
2013-12-04, 13:49
Medlem
Giggsys avatar
Hur tror ni folket ställer sig ikväll? Jag tippar på;

Nicklas - Aina
Samir - Anja
Jeppe - Paow
Thobias - Dorota och AK
Fröidh - Mia

Tror/hoppas det blir bye bye AK.
Citera
2013-12-04, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy

Nicklas - Aina
Samir - Anja
Jeppe - Paow
Thobias - Dorota och AK
Fröidh - Mia

Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf
Vad snackar du om? Hon har haft korset hela programmet. Angående hur långt tid det går tror jag inte mer än ett par timmar, om ens det, eftersom dom alltid har samma kläder på sig i intervjun som dom har ute på själv hotellet.

För övrigt ingen som märkte det sjuka i "nästa avsnitt"???? Aina stod redan vid Jesper när Dorota skulle välja partner, såg ut som hon stod och grät typ? WTF??

Edit: Teori: Produktion tvingar Aina att stå med Jesper. Fråga mig inte varför dom gör det, men det såg fan ut som det. Dorota ställer sig vid Niklas, kanske var det till och med så att Aina, Jesper, Mia och Dorota har paktat ihop sig för att få ut AK? Hur som helst ställer sig Paow såklart med Jeppe och Anja med Samir. AK och Mia vid Tobbe. AK ryker. Vad tror ni?

Edit 2: Ni som inte förstår vad jag pratar om http://imgur.com/Z7DgBnk

Aina och Jesper står, ser det ut som.
Citera
2013-12-04, 14:08
Medlem
Jag tror att Dorota kommer att välja Niklas. Och enligt den bilden som någon la upp här tidigare så står Aina med Fröidh. Ingen lär ställa sig vid Samir då de vet att han vill vara med Anja. Då återstår Paow, Mia och AK. Paow ställer sig vid Thobias och AK vid Jeppe. Mia skulle kunna ställa sig vid båda, hon har nog haft bättre kontakt med Thobias men vet nog att hon har större chans med Jeppe. AK eller Mia åker isf, svårt att säga vem då Jeppe enbart använder sig av det lilla huvudet när han tänker.
Senast redigerad av NuriSahin 2013-12-04 kl. 14:14.
Citera
2013-12-04, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av derauto
Kanarieöarna

HAHAH fan vilken hora Mia är. Nu vill hon plötsligt hångla när Dorotha kommit in som konkurrent. Om inte Jesper utnyttjar detta för sexuella tjänster och sedan slänger ut henne är han patetisk.

Vilken kvinnosyn du har som kallar en tjej hora som TAKTISKT börjar hångla med snubben för att manipulera honom. HUR MÅNGA GÅNGER MÅSTE MÄNNISKOR UPPREPA OCH PÅMINNA ANDRA MÄNNISKOR (som du) ATT DETTA ÄR ETT SPEL?
Citera
2013-12-04, 14:47
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf
Aina och Jesper står, ser det ut som.

Åhfan, hade för mig att det var Nicklas hon stod vid på bilden, det ändrar ju en hel del.

Fröidh - Aina
Samir - Anja
Thobias - Mia
Jeppe - Paow
Nicklas - AK

Dorota kommer då ställa sig vid antingen Thobias eller Nicklas(eller Jeppe?), vetifan vad jag tror, hoppas iallafall AK ryker.

Fast samtidigt, allt hänger ju på i vilken turordningen tjejerna får välja faktiskt.. Undrar om dom lottar ordningen innan eller hur fan dom gör.
Senast redigerad av Giggsy 2013-12-04 kl. 14:55.
Citera
2013-12-04, 14:48
Medlem
Herems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweHouse
Vilken kvinnosyn du har som kallar en tjej hora som TAKTISKT börjar hångla med snubben för att manipulera honom. HUR MÅNGA GÅNGER MÅSTE MÄNNISKOR UPPREPA OCH PÅMINNA ANDRA MÄNNISKOR (som du) ATT DETTA ÄR ETT SPEL?

Vänta nu, att använda sex som ett redskap är väl om något horeri?
Citera
2013-12-04, 14:50
Medlem
Righteds avatar
Citat:

Nicklas - Aina
Samir - Anja
Jeppe - Paow
Thobias - Dorota och AK
Fröidh - Mia

Varför tror du AK skulle välja Thobias framför Nicklas? Låter ju som en extrem högoddsare. Förvisso kan Dorota med imunitet ställa sig hos Nicklas vilket tvingar AK bort, men du tror alltså att Dorota väljer Thobias.
Citera
2013-12-04, 14:54
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Righted
Varför tror du AK skulle välja Thobias framför Nicklas? Låter ju som en extrem högoddsare. Förvisso kan Dorota med imunitet ställa sig hos Nicklas vilket tvingar AK bort, men du tror alltså att Dorota väljer Thobias.

För att jag trodde att Aina (som är immun) tar Nicklas så AK kan inte stå där. Men någon länkade en bild där Aina står vid Fröidh. Vänta nu, Dorota har väl inte immunitet? Bara Aina eller har jag missat nåt?
Citera
2013-12-04, 14:54
Medlem
Righteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweHouse

Lugn och fin nu, har du glömt att ta dina tabletter? För att komma någonvart i PH krävs det slampigt beteende då och då. Och Mia fick slampa till sig för att försöka vinna Jespers tillförlit
Citera
2013-12-04, 14:56
Medlem
Righteds avatar
Citat:
För att jag trodde att Aina (som är immun) tar Nicklas så AK kan inte stå där. Men någon länkade en bild där Aina står vid Fröidh. Vänta nu, Dorota har väl inte immunitet? Bara Aina eller har jag missat nåt?

Just det, jag hade glömt bort att Aina är imun! (my bad) Då förstår jag hur du tänkte. Jag vet inte om Dorota är imun, men man kan ju tänka sig att hon har någonslags fördel. Annars är det svårt att slå sig in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in