Citat:
Ursprungligen postat av
AntzPantz
Ibra/Ribery+Robben/Bale+Neymar. Vad är bäst? Dem alternativen som det finns pengar till.

Skulle kört Ibra ribery och robben, körde dem förra året, och de var faktiskt roligare än Ronaldo, Messi och svarta di Maria. Nekar och Bale känns lite sisådar mot kung Ibra & Co. Utan att testat dem denna säsong.