2013-12-03, 22:24
  #16417
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
PM

PM - Xbox 360
Citera
2013-12-03, 22:27
  #16418
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Ibra/Ribery+Robben/Bale+Neymar. Vad är bäst? Dem alternativen som det finns pengar till.
Skulle kört Ibra ribery och robben, körde dem förra året, och de var faktiskt roligare än Ronaldo, Messi och svarta di Maria. Nekar och Bale känns lite sisådar mot kung Ibra & Co. Utan att testat dem denna säsong.
Citera
2013-12-03, 22:31
  #16419
Medlem
FIFA är fan inte roligt i år, det enda som gäller är långbollar och inlägg. Går knappt att få igång ett bra passningsspel längre.. Blir förbannad varenda gång jag spelar.
Citera
2013-12-03, 22:32
  #16420
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Skulle kört Ibra ribery och robben, körde dem förra året, och de var faktiskt roligare än Ronaldo, Messi och svarta di Maria. Nekar och Bale känns lite sisådar mot kung Ibra & Co. Utan att testat dem denna säsong.
Hur fick du ihop dessa herrar med full kemi?
Citera
2013-12-03, 22:34
  #16421
Medlem
shitlists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messigoal
Är det någon som kan lägga ihop ett lag med Iniesta och RvP i samma lag?

100 k i budget. Äger redan Iniesta och RvP.

Tack på förhand!!! Helst ska det vara BPL.
http://www.futhead.com/14/squads/2229073/
Ska kosta runt 100k utan iniesta och rvp.
Citera
2013-12-03, 22:34
  #16422
Medlem
Vad tror ni om detta lag? Kan det funka bra? har inte provat någon av spelarna.
http://www.futhead.com/14/squads/3134376/

Har en budget på ca 100k (PS3) att bygga lag för ifall ni skulle komma på förbättringar!

Tack på förhand
Citera
2013-12-03, 22:47
  #16423
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Hur fick du ihop dessa herrar med full kemi?
lirar man zlatan som CAM bör det inte vara några problem, dock föredrar jag honom som ST i år
Citera
2013-12-03, 22:50
  #16424
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenox
Vad tror ni om detta lag? Kan det funka bra? har inte provat någon av spelarna.
http://www.futhead.com/14/squads/3134376/

Har en budget på ca 100k (PS3) att bygga lag för ifall ni skulle komma på förbättringar!

Tack på förhand

http://www.futhead.com/14/squads/3290570/

Sådär hade jag gjort. Ramos och Vidic är nog det bästa backparet, rena rama väggen.
Citera
2013-12-03, 23:04
  #16425
Medlem
Razouls avatar
Helton. Var ska man börja? Helt otrolig målvakt. Utan tvekan bäst i spelet för mig.
Kört med alla de stora killarna och ingen är på hans nivå. Varit irriterad på Casillas, Buffon, Cech, Neuer osv för att de släpper in lätta mål. Den här killen dock, han dyker som en svan på bollen. Knappt en enda dum utboxad retur. Vinner nästan alltid MotM, även om jag vinner stort.

M. Jackson... Bästa strikern efter Zlatan. Springer alltid rätt och slaskar in den i mål 9 gånger utav 10.
Snittar ca 2 mål per match efter 50 spelade. Hans kompanjon Eder därframme snittar 1 mål per match.

Salvio har runt 30 assist efter 50 matcher. Känns inte som att han är så bra men gör ändå jobbet galant, vet inte riktigt hur det går till.

Hederligt omnämnande till Matic som är en tank i det defensiva mittfältet, och faktiskt riktigt bra framåt.
Citera
2013-12-03, 23:11
  #16426
Medlem
Bruunkens avatar
Hur är Rooney i årets upplaga? Tidigare år så tycker jag han har varit hemsk att lira med. Mötte han dock nyss och det var ett rent helvete att hantera honom även fast jag har Thiago Silva och Chiellini som backar. Funderar faktiskt att göra en hybrid med honom och Ibra.
Citera
2013-12-03, 23:15
  #16427
Medlem
marcmarocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Hur är Rooney i årets upplaga? Tidigare år så tycker jag han har varit hemsk att lira med. Mötte han dock nyss och det var ett rent helvete att hantera honom även fast jag har Thiago Silva och Chiellini som backar. Funderar faktiskt att göra en hybrid med honom och Ibra.


Mm har också stött på honom. Han verkar grym!
Citera
2013-12-03, 23:17
  #16428
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Hur är Rooney i årets upplaga? Tidigare år så tycker jag han har varit hemsk att lira med. Mötte han dock nyss och det var ett rent helvete att hantera honom även fast jag har Thiago Silva och Chiellini som backar. Funderar faktiskt att göra en hybrid med honom och Ibra.
Mött han några matcher och han var riktigt jobbig att möta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in