Citat:
Ursprungligen postat av
Intejjoohhaann9
Uh, han har typ de bästa fysiska statsen bland LW/LM'sen på hela spelet, men men. Hulk-Syndromet kanske?
Men alltså, det finns ju inte så mycket att göra. Om du vill byta Lavezzi måste du byta Zlatte och Silva också, och allt blir kaos. Testa att köra NIF Lavezzi. Ibland är de bättre än IF's.
Ja, han kanske spelar i fel formation också...
får testa det, annars funkar det rätt bra, neymars sjuka skott och kung ibra/falcao i mitten bjuder på sjukt många fina mål!
Men vill pumpa mer inlägg med lavezzi det jag känner är att han alltid hamnar steget efter och känns jätte slö, men ska testa NIF. IF Rodriguez är dock skön som fan!