2013-12-03, 18:40
  #16357
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
För då jobbar dom lika hårt både offensivt och defensivt vilket resulterar i att dom aldrig är i rätt position och laget blir ojämnt.

Och som Johan säger lär du bli våldtagen i luftrummet

Aja men det blir väl att testa laget och sen sälja det om det inte fungerar.
Citera
2013-12-03, 18:44
  #16358
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
först och främst hade jag nog bytt formation. men om du tvunget vill ha det så som det är hade jag gjort dessa förändringar:
Marquinhos < Alex
Matuidi < Motta

Är det bra nu då? http://www.futhead.com/14/squads/3277180/
Citera
2013-12-03, 18:46
  #16359
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
Vad tycker ni om detta laget? http://www.futhead.com/14/squads/3277180/
http://www.futhead.com/14/squads/3278814/
skulle kört såhär istället
Citera
2013-12-03, 18:52
  #16360
Medlem
likeets avatar
Några förändringar ?

http://www.futhead.com/14/squads/3279276/

skulle vilja ha mer pace på kanterna är inte nöjd med lavezzi!
Citera
2013-12-03, 18:58
  #16361
Medlem
Ibra/Ribery+Robben/Bale+Neymar. Vad är bäst? Dem alternativen som det finns pengar till.
Citera
2013-12-03, 19:04
  #16362
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
Några förändringar ?

http://www.futhead.com/14/squads/3279276/

skulle vilja ha mer pace på kanterna är inte nöjd med lavezzi!

89 i pace räcker inte?
Citera
2013-12-03, 19:04
  #16363
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikki1102
http://www.futhead.com/14/squads/3278814/
skulle kört såhär istället
Tror inte Sissoko finns i spelet. Eller?
Citera
2013-12-03, 19:05
  #16364
Medlem
likeets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
89 i pace räcker inte?

känns verkligen inte som 89, lång ifrån...
Citera
2013-12-03, 19:10
  #16365
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
känns verkligen inte som 89, lång ifrån...

Uh, han har typ de bästa fysiska statsen bland LW/LM'sen på hela spelet, men men. Hulk-Syndromet kanske?

Men alltså, det finns ju inte så mycket att göra. Om du vill byta Lavezzi måste du byta Zlatte och Silva också, och allt blir kaos. Testa att köra NIF Lavezzi. Ibland är de bättre än IF's.
Citera
2013-12-03, 19:14
  #16366
Medlem
Grabbar, har ca 800k. Fick ihop detta laget men har inte testat det, vad tror ni? Ser sjukt bra ut på papper iaf?

http://www.futhead.com/14/squads/3280262/
Citera
2013-12-03, 19:16
  #16367
Medlem
likeets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Uh, han har typ de bästa fysiska statsen bland LW/LM'sen på hela spelet, men men. Hulk-Syndromet kanske?

Men alltså, det finns ju inte så mycket att göra. Om du vill byta Lavezzi måste du byta Zlatte och Silva också, och allt blir kaos. Testa att köra NIF Lavezzi. Ibland är de bättre än IF's.

Ja, han kanske spelar i fel formation också...
får testa det, annars funkar det rätt bra, neymars sjuka skott och kung ibra/falcao i mitten bjuder på sjukt många fina mål!
Men vill pumpa mer inlägg med lavezzi det jag känner är att han alltid hamnar steget efter och känns jätte slö, men ska testa NIF. IF Rodriguez är dock skön som fan!
Citera
2013-12-03, 19:17
  #16368
Medlem
likeets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snay
Grabbar, har ca 800k. Fick ihop detta laget men har inte testat det, vad tror ni? Ser sjukt bra ut på papper iaf?

http://www.futhead.com/14/squads/3280262/

Grymt
Tar dock inte mitt... http://www.futhead.com/14/squads/3279276/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in