2013-12-03, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bleeh
Heh, du hade ju åtminstone kunnat stängt ner photoshop innan du tog screenshot!

det skulle jag kunna göra men vad gör det för skillnad, jag har ändå ca 2.4 mille i banken
Citera
2013-12-03, 21:57
Medlem
Messigoals avatar
Är det någon som kan lägga ihop ett lag med Iniesta och RvP i samma lag?

100 k i budget. Äger redan Iniesta och RvP.

Tack på förhand!!! Helst ska det vara BPL.
Citera
2013-12-03, 22:01
Medlem
ClasseWazzas avatar
Tjena grabbar och eventuella tjejer!

Jag undrar om man på någon sida eller liknande han hitta trovärdiga spelare att spela wagers med? har aldrig spelat wagers förr men tycker nu att det är rätt tid!
Citera
2013-12-03, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TCKMWDTM1
det skulle jag kunna göra men vad gör det för skillnad, jag har ändå ca 2.4 mille i banken
Jaså du, du la inte märke till att någon redan har länkat twitterfotot?
Citera
2013-12-03, 22:10
Medlem
iHenkeds avatar
..Eftersom jag sålt av allting nu och avvaktar tills julen med att köpa mer prestigefulla spelare skulle jag behöva få hjälp med ett bra och stabilt lag för en väldigt låg budget. (Säg typ 10k för ett lag eller så kanske) Liga spelar ingen större roll men föredrar 4-1-2-1-2-formationen. :-)
Citera
2013-12-03, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
men jag tänker att han är ju IF och bara finns i ett begränsat antal, plus han lär ju lira CDM ett bra tag framöver så man lär ju inte behöva oroa sig för att det skulle komma en till på RB. eller borde jag sälja endå tycker du?
Spelar ingen roll ALLA spelare sjunker då oavsett.
Citera
2013-12-03, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dysfunctional_
Neuer vs Adler. Är Neuer verkligen värd 55k vs Adler ca 2k? :S
Värd och värd, ja han är bättre, bättre positionering men framförallt släpper inte mycket returer, utkasten är otroligt precisa. Men han är ju inte 20 nget bättre snarare 15-20 % bättre.
Kör med neuer i mitt första lag och byter in Adler i mitt andra lag, då det är ett la liga lag och där suuuger verkligen alla målisar i år även Casillas, vilken jag tyckte var bra förra året i den blå versionen.
Citera
2013-12-03, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClasseWazza

Jag undrar om man på någon sida eller liknande han hitta trovärdiga spelare att spela wagers med? har aldrig spelat wagers förr men tycker nu att det är rätt tid!

Jag testade Futhead innan idag. Blev som förväntat; ingen av mina motståndare betalade men whatever. Man måste testa nån gång.

Försök hitta nån streamer på Twitch.tv. De är i princip alltid pålitliga; men det kan vara ganska svårt att få en match.

Hojta gärna till om du hittar nåt bra ställe, förresten.
Citera
2013-12-03, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iHenked
..Eftersom jag sålt av allting nu och avvaktar tills julen med att köpa mer prestigefulla spelare skulle jag behöva få hjälp med ett bra och stabilt lag för en väldigt låg budget. (Säg typ 10k för ett lag eller så kanske) Liga spelar ingen större roll men föredrar 4-1-2-1-2-formationen. :-)

http://www.futhead.com/14/squads/3289386/
Citera
2013-12-03, 22:23
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasseWazza

Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Jag testade Futhead innan idag. Blev som förväntat; ingen av mina motståndare betalade men whatever. Man måste testa nån gång.

Försök hitta nån streamer på Twitch.tv. De är i princip alltid pålitliga; men det kan vara ganska svårt att få en match.

Hojta gärna till om du hittar nåt bra ställe, förresten.
PM
Citera
Bannlyst
Är det någon som kan fixa ihop eller länka ett lag med dessa två herrar? http://www.futhead.com/14/players/856/seol-ki-hyeon/ och http://www.futhead.com/14/players/4868/chong-te-se/
Tack på förhand!
Citera
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Spelar ingen roll ALLA spelare sjunker då oavsett.
okej tack för svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in