2013-12-03, 19:18
  #16369
Medlem
Hej, vilket av dessa lag skulle ni ha valt?
http://www.futhead.com/14/squads/2979269/
http://www.futhead.com/14/squads/2657877/ (fast med Pepe)
Citera
2013-12-03, 19:19
  #16370
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
Grymt
Tar dock inte mitt... http://www.futhead.com/14/squads/3279276/
Nödvändigt inlägg... Du kan ju försöka skryta lite fint.
Citera
2013-12-03, 19:23
  #16371
Medlem
Ser inte det här jävligt kul ut?
http://www.futhead.com/14/squads/3263406/
hur är försvaret dock?
Citera
2013-12-03, 19:30
  #16372
Medlem
Bruunkens avatar
Hade varit så jävla roligt att testa Kluivert. Fan så bra han ser ut. Typ något sånt här: http://www.futhead.com/14/squads/3280724/

Kostar ju en hel del dock, haha!
Citera
2013-12-03, 19:31
  #16373
Medlem
dags att testa Bärkroth, ser rätt skön ut. 80 shot power, 5* wf och bra pace pillar på ett lag nu i formationen 4-3-3(2), vill få me Uronen och Arajuuri men ändå få till en hybrid. länkar när jag är klar ifall någon har brist på idéer!
Citera
2013-12-03, 19:31
  #16374
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
Grymt
Tar dock inte mitt... http://www.futhead.com/14/squads/3279276/

Inte mitt heller

http://www.futhead.com/14/squads/3238515/
Citera
2013-12-03, 19:36
  #16375
Bannlyst
Någon som sitter inne på något grymt silverlag? Har verkligen noll koll på silverlirare
Citera
2013-12-03, 19:39
  #16376
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Någon som sitter inne på något grymt silverlag? Har verkligen noll koll på silverlirare
bygg ett lag runt den här snubben: http://www.futhead.com/14/players/856/seol-ki-hyeon/
är som en silver-ibarbo, pissar in mål. länkat honom tidigare och flera har gillat honom
Citera
2013-12-03, 19:42
  #16377
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
bygg ett lag runt den här snubben: http://www.futhead.com/14/players/856/seol-ki-hyeon/
är som en silver-ibarbo, pissar in mål. länkat honom tidigare och flera har gillat honom
Ja han såg fin ut! Länka ihop honom med denna typ haha: http://www.futhead.com/14/players/4868/chong-te-se/

Dgott med en Nordkorean i laget
Citera
2013-12-03, 19:43
  #16378
Medlem
pellenicklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Nödvändigt inlägg... Du kan ju försöka skryta lite fint.
sjukt låg defending på fabregas och iniesta inget att tokskryta om
Citera
2013-12-03, 19:45
  #16379
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Ja han såg fin ut! Länka ihop honom med denna typ haha: http://www.futhead.com/14/players/4868/chong-te-se/

Dgott med en Nordkorean i laget
just seol och chong te se bildade mitt anfallspar i en 4-1-2-1-2, funkade finfint
Citera
2013-12-03, 19:45
  #16380
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellenicklas
sjukt låg defending på fabregas och iniesta inget att tokskryta om
Han menade ju vilka spelare han hade då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in