2013-12-03, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Jag blir nästan deprimerad av den nya tjejen, snacka om intetsägande och tråkig. Log eller skrattade hon en enda gång i det här avsnittet? Hon ser knappt bra ut heller. Snacka om negativt intryck man fått av henne efter hennes första avsnitt. Vad fan ska hon i huset och göra?
Jag kan känna lite humor när hon i sin presentation sa hur det är att vara vacker och leva med det. Hon är fan inte så snygg? Hon är inte ful men att ta i och säga att det är jobbigt med hennes handikapp är ju lite komiskt.

Vidare: var inte Mia jävligt patetisk som började böla när hon plötsligt inte kunde utnyttja jesper f för att sitta säkert, nu när han skulle bo med den nya? Hur hon betedde sig visar på en djävulsk omognad
Citera
2013-12-03, 15:23
Medlem
Dorota -

"– Jag är väldigt social och en kameleont. Jag är väldigt anpassningsbar, dock tänker jag inte anpassa mig till en idiotisk nivå där man stoppar upp flaskor i rumpan på varandra. Glöm det! Och jag är ingen alkoholist som sitter och dricker tre dagar i rad. Jag gick och lade mig tidigare vissa dagar och det var ju inte accepterat. Det var inte den miljön jag är van vid och trivdes inte efter ett tag."

låter ju som en väldigt rolig person
Citera
2013-12-03, 15:31
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett23fyra
Ingen chans att jesper får knulla hon (21 år, men dom sa väl 18 i programmet?? )åtminstone inte nykter. Och han kommer att vara så dum att en väljer skelögde dumme grinolle istället.
Han är 35 men sa till deltagarna att han är 26. Han känns som 12 år vissa stunder. En bögig 12-åring!
Citera
2013-12-03, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Han är 35 men sa till deltagarna att han är 26. Han känns som 12 år vissa stunder. En bögig 12-åring!
Men Meija visste att han var 34 och sa det till Paulina. Undra om det bara är något som Meija visste och sen blev sur och vräkte ur sig det?
Citera
2013-12-03, 16:25
Medlem
Herems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Fast nu är det ju fler än bara den nya tjejen som är tråkiga. Mia, Aina och Anja är sjukt tråkiga tjejer.

Ingen av dom har åkt åt på grund av det och lär inte göra det heller.

Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Hon ser knappt bra ut heller.

Hahaha alltså detta är så roligt, när Flashback sitter och säger att dessa tjejer är "fula" eller "inte ser vidare bra ut". Tiggare kan inte vara väljare, grabbar.
Citera
2013-12-03, 16:28
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultimaren
Men Meija visste att han var 34 och sa det till Paulina. Undra om det bara är något som Meija visste och sen blev sur och vräkte ur sig det?

Nej, alla vet att han är det nu. Under den första pandoras ask fick han frågan hur gammal han är och svarade 35 år. Går att se hela pandoras ask på hemsidan.
Citera
2013-12-03, 16:29
Medlem
BosseKnopps avatar
Jag tycker gårdagens program bara bevisade ännu mer vilken idiot Mia är.. Helt urbota korkad, jävligt tråkig och en riktig fitta när det inte går hennes väg. Jag lovar att hon bara spelat med när Jesper F har visat kärlek gentemot henne, bara för att han ska bli kär i henne och ha ett säkert kort. Visst det är ett spel, men hon förtjänar inte att vara kvar. För hon är dessutom jävligt tråkig och ser ut som ett rövhål. Hon är nästan lika elak som mig...

Angående den nya deltagaren så tror jag att det kan uppstå en hel del spektakel kring henne, hon verkade pryd igår, men när hon känner sig lite mer hemma på hotellet så tror jag att hon kommer släppa loss rätt hårt. Men hon är inte särskilt snygg, hoppas att Jesper F får göka lite, tror han behöver det.
Citera
2013-12-03, 16:35
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge

Jag vet , men jag pratar om dorota, kanske dom menade att hon var fröken sverige när hon var 18. Skitsamma, egentligen bryr jag mej inte
Jag ville nog skriva för att få uppmärksamhet.

Och vem fan raggar och frågar "vill du skeda?" . . För att ligga och trycka hans lille snorre mot röven och sen hoppas att hon trycker in den i 2an, eller...
Senast redigerad av ett23fyra 2013-12-03 kl. 16:44.
Citera
2013-12-03, 16:37
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herem
Ingen av dom har åkt åt på grund av det och lär inte göra det heller.

Fast Evelina gjorde väl just det av just Björn och Magda var tråkig som fan för att hon inte bjöd på sig själv.
Citera
2013-12-03, 16:42
Medlem
Herems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Fast Evelina gjorde väl just det av just Björn och Magda var tråkig som fan för att hon inte bjöd på sig själv.

Du har rätt
Citera
2013-12-03, 17:16
Medlem
Herems avatar
Såg att i alla fall en av dessa bilder tagits upp förut, men det finns några fler på Mias blogg:
http://www.tv3.se/blog/mia/naken-fotografering-med-bingo-rim%C3%A9r

Är Bingo Rimér en stor bluff eller vad?
Citera
2013-12-03, 17:20
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Herem
Såg att i alla fall en av dessa bilder tagits upp förut, men det finns några fler på Mias blogg:
http://www.tv3.se/blog/mia/naken-fotografering-med-bingo-rim%C3%A9r

Är Bingo Rimér en stor bluff eller vad?

Hon modell. Såg också att hon åker med paulina och samir på krogshower . Ingen annan som ville troligtvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in