2013-12-03, 13:51
  #16333
Medlem
Skickade in en jävla missil häromdan.

http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/profile/media#/fifa/football-club/profile/media/XBOX/Vurrman/2014/video/178001082

Kelvin <3
Citera
2013-12-03, 14:16
  #16334
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
det sköna är att EA påstår att det är bland de bästa packen någonsin. spelarna är ju bara värda 11x vad packet kostade.
tänk er om "storvinsten" i triss hade legat på 11x, alltså 275kr

Håller med helt sjukt.
Tror man har större chans att få ny lott på triss en att få tillbaka samma värde man lägger på ett paket.
Citera
2013-12-03, 14:25
  #16335
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
det sköna är att EA påstår att det är bland de bästa packen någonsin. spelarna är ju bara värda 11x vad packet kostade.
tänk er om "storvinsten" i triss hade legat på 11x, alltså 275kr

Citat:
Ursprungligen postat av Whockie
Håller med helt sjukt.
Tror man har större chans att få ny lott på triss en att få tillbaka samma värde man lägger på ett paket.

Bäst pack någonsin är ju relativt. I detta fallet menar dom självklart inte ett av dom med bäst värde.
Citera
2013-12-03, 14:47
  #16336
Medlem
Kouyates avatar
Aiden McGeady har annonserat att han kommer lämna Spartak Moskva i januari och att han föredrar Italien och Spanien. Sen är ju Keisuke Honda sedan tidigare klar för AC Milan och ansluter i januari. Jag skulle gärna se båda i Serie A då det inte finns någon 5* skiller i ligan och jag gillar Honda bättre än alla andra CAMs i ligan.

Någon som har koll på fler färdiga affärer? Skulle vara fint med en bra vänsterback som går till Serie A.

En sista fråga: Kom ups och transfers samtidigt förra året?
Citera
2013-12-03, 14:50
  #16337
Medlem
nu har även mitt spel börjat frysa och det varje gång som motståndaren ragequittar.
tvingas starta om konsollen men får ändå vinsten varje gång.

någonting säger mig att det har att göra med någon nätverksinställning.
dvs att anslutningen bryts tvärt och det verkar inte spelet klara av...

ruggigt irriterande...
Citera
2013-12-03, 15:15
  #16338
Medlem
galeloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vurrman
nu har även mitt spel börjat frysa och det varje gång som motståndaren ragequittar.
tvingas starta om konsollen men får ändå vinsten varje gång.

någonting säger mig att det har att göra med någon nätverksinställning.
dvs att anslutningen bryts tvärt och det verkar inte spelet klara av...

ruggigt irriterande...
Know that feel, första gången det hände mig behövde jag vinna för att kamma hem titeln, blev så jävla förbannad, sen skrattade jag bara åt det eftersom jag blev så lack i onödan
Citera
2013-12-03, 15:34
  #16339
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Aiden McGeady har annonserat att han kommer lämna Spartak Moskva i januari och att han föredrar Italien och Spanien. Sen är ju Keisuke Honda sedan tidigare klar för AC Milan och ansluter i januari. Jag skulle gärna se båda i Serie A då det inte finns någon 5* skiller i ligan och jag gillar Honda bättre än alla andra CAMs i ligan.

Någon som har koll på fler färdiga affärer? Skulle vara fint med en bra vänsterback som går till Serie A.

En sista fråga: Kom ups och transfers samtidigt förra året?


hulk ska väl till BPL också?
Citera
2013-12-03, 15:35
  #16340
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galelos
Know that feel, första gången det hände mig behövde jag vinna för att kamma hem titeln, blev så jävla förbannad, sen skrattade jag bara åt det eftersom jag blev så lack i onödan

tycker inte att det är något att skratta åt längre. det händer VARJE gång...
det är ju även känt sen länge att EA är helt omöjliga att kontakta...
Citera
2013-12-03, 15:47
  #16341
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
hulk ska väl till BPL också?
Källa på det tack.
Citera
2013-12-03, 17:12
  #16342
Bannlyst
Är det någon som kan hjälpa mig med ett bra lag för ca 350k med Falcao på topp?
Tack på förhand!
Citera
2013-12-03, 17:29
  #16343
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
Är det någon som kan hjälpa mig med ett bra lag för ca 350k med Falcao på topp?
Tack på förhand!


Precis köpt det här http://www.futhead.com/14/squads/2987635/ byt ut menez mot falcao och in med dani alves om du vill. Jag hade tänkt köpa falcao när jag skramlat ihop pengarna men nu vet jag inte.. Menez har gjort 8 mål på 3 matcher Vad tycks?
__________________
Senast redigerad av Sirre99 2013-12-03 kl. 17:35.
Citera
2013-12-03, 18:01
  #16344
Medlem
Jävla helvete vad lack man blir på denna skitbuggen som får fifa att hänga sig..... Äger honom i 78 min. Sen en hörna som han ragequitar och mitt spel hänger sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in