2013-12-03, 04:07
  #16309
Medlem
Några tankar kring mitt lag?
http://www.futhead.com/14/squads/3261430/
Fungerar ganska bra men jag är inte riktigt nöjd med att ha Maxwell och Matuidi. Tyvärr kommer jag inte på något annat sätt att få in Silva och Lavezzi i laget så om någon av er kommer på en smartare lösning så får ni gärna hojta till.
Citera
2013-12-03, 07:34
  #16310
Medlem
qazqas avatar
Hur många jävla happy hour skall ea ha?, nu har dem en pack för 50k... förstör min marknad totalt, aldrig mer trade förfan får sälja för minus.
Citera
2013-12-03, 07:36
  #16311
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lidltyrannen
Helt ärligt kör Dante istället för David Luiz förändrade så jävla mycket för mig när jag bytte dem vann varenda match i div3 och div2 är i division 1 nu. Så stor skillnad gjorde det. Har i övrigt ett sämre lag än ditt men ganska liknande.
Då får ju inte Willian full kemi
Citera
2013-12-03, 08:29
  #16312
Medlem
Vad tror ni om det här? http://www.futhead.com/14/squads/3263406/
Citera
2013-12-03, 09:26
  #16313
Medlem
Jisses vilket pack jag fick! https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1474671_604192642961581_1860543520_n.jpg?oh=aaa1b9 a549a2b1876cff155249fe39a8&oe=529F29D9&__gda__=138 6215437_6f52658e0e71a387cd41dbf85873518f
Citera
2013-12-03, 09:37
  #16314
Medlem
Respons51s avatar
Vad tycks?

http://www.futhead.com/14/squads/3264561/

Någon som har provat 4231?
Citera
2013-12-03, 09:38
  #16315
Medlem
Respons51s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TCKMWDTM1
Jisses vilket pack jag fick! https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1474671_604192642961581_1860543520_n.jpg?oh=aaa1b9 a549a2b1876cff155249fe39a8&oe=529F29D9&__gda__=138 6215437_6f52658e0e71a387cd41dbf85873518f
wow! Har du special packs tillgängliga nu?
Citera
2013-12-03, 09:39
  #16316
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TCKMWDTM1
Jisses vilket pack jag fick! https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1474671_604192642961581_1860543520_n.jpg?oh=aaa1b9 a549a2b1876cff155249fe39a8&oe=529F29D9&__gda__=138 6215437_6f52658e0e71a387cd41dbf85873518f

Blev avundsjuk, sen såg jag att du hade en MAC, och då kändes det bättre igen!
Citera
2013-12-03, 10:07
  #16317
Medlem
Flinta82s avatar
Helvete, har upptäckt första buggen på futwiz/futhead.

Enligt dessa sidor ska Nasri i nedanstående lag få full kemi, men när jag sätter in honom i laget på riktigt genom webappen får han hur jag än gör bara 7 i kemi.

Någon som varit med om något liknande när ni laborerat i futhead/futwiz?

http://www.futwiz.com/en/squad/218610
Citera
2013-12-03, 10:11
  #16318
Medlem
derbicoolings avatar
Bara jag som hade 15 stycken premium 13 gold pack gratis i my packs när jag loggade in idag?
Citera
2013-12-03, 10:22
  #16319
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TCKMWDTM1
Jisses vilket pack jag fick! https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1474671_604192642961581_1860543520_n.jpg?oh=aaa1b9 a549a2b1876cff155249fe39a8&oe=529F29D9&__gda__=138 6215437_6f52658e0e71a387cd41dbf85873518f

Heh, du hade ju åtminstone kunnat stängt ner photoshop innan du tog screenshot!
Citera
2013-12-03, 10:27
  #16320
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Helvete, har upptäckt första buggen på futwiz/futhead.

Enligt dessa sidor ska Nasri i nedanstående lag få full kemi, men när jag sätter in honom i laget på riktigt genom webappen får han hur jag än gör bara 7 i kemi.

Någon som varit med om något liknande när ni laborerat i futhead/futwiz?

http://www.futwiz.com/en/squad/218610

Kan du länka laget du har i webappen? Alltså med en länk till webappen.

Som jag ser det har han 7 länkar, varav han måste ha 7 poäng, vilket han också får. 2+2+2+1.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in