Några tankar kring mitt lag? http://www.futhead.com/14/squads/3261430/
Fungerar ganska bra men jag är inte riktigt nöjd med att ha Maxwell och Matuidi. Tyvärr kommer jag inte på något annat sätt att få in Silva och Lavezzi i laget så om någon av er kommer på en smartare lösning så får ni gärna hojta till.
Helt ärligt kör Dante istället för David Luiz förändrade så jävla mycket för mig när jag bytte dem vann varenda match i div3 och div2 är i division 1 nu. Så stor skillnad gjorde det. Har i övrigt ett sämre lag än ditt men ganska liknande.
Helvete, har upptäckt första buggen på futwiz/futhead.
Enligt dessa sidor ska Nasri i nedanstående lag få full kemi, men när jag sätter in honom i laget på riktigt genom webappen får han hur jag än gör bara 7 i kemi.
Någon som varit med om något liknande när ni laborerat i futhead/futwiz?
Helvete, har upptäckt första buggen på futwiz/futhead.
Enligt dessa sidor ska Nasri i nedanstående lag få full kemi, men när jag sätter in honom i laget på riktigt genom webappen får han hur jag än gör bara 7 i kemi.
Någon som varit med om något liknande när ni laborerat i futhead/futwiz?